Od jakiegoś czasu pompa paliwa zaczęła szwankować.
Przy kilkukrotnej nieudanej próbie uruchomienia samochodu olśniło mnie, ponieważ po przekręceniu kluczyków nie usłyszałem pracy pompy.
Problem zdiagnozowany a więc wybrałem się na tylną kanapę, zdjąłem siedzenie, odkręciłem osłonę i przez pół godziny uskuteczniałem szamańskie sztuczki by uruchomić samochód ( zdejmowanie konektora, obstukiwanie pompy, prośby, przekleństwa etc.) wreszcie załapała. Tylko, że problem co jakiś czas powraca – ostatnio zauważyłem nawet, że konektor jest z jednej strony osmolony więc problem może być i po stronie elektryki. (więc może najpierw trzeba wybrać się do elektryka?)
Tyle tytułem wstępu...
Problem akurat dotyczy silnika 2.0l LF ale robiąc małe rozeznanie w temacie okazuje się, że jest jeden typ pompy do modeli 1.4; 1.6; 2.0; pod co podchodzą oczywiście jeszcze Fordy C-Max oraz Focus II.
Używki na alledrogo chodzą po 50-100zł, nówka w intercars boscha kosztuje 1100 zł, zamiennik na allegro ok 230 zł... (

[u]Teraz zasadnicze pytanie – jaka jest procedura wymiany takiej pompy krok po kroku?/u]
Sprawa była by banalnie prosta jeśli

HELP