Metaliczne drganie lewarka na piątym biegu
		
				Strona 1 z 1
			
	
	strasznie denerwujące na autostradzie. Żeby przestało muszę trzymać  rękę na drążku. Co może być przyczyną? Co warto by było sprawdzić oprócz poduszek skrzyni pod akumulatorem?
			
			
		wymieniony 
 poprawy brak.
			
			
		bo to wada fabryczna która pojawia się z czasem. jak sciagniesz oslone lewarka od skrzyni biegów to po lewej strony przy wybieraku tam gdzie jest przegub z linka do skrzyni biegów jest koncówka linki i  taka sprezynka i to prawdopodobnie ona brzeczy. sprobuj w czasie jazdy dotknac palcem ten przegub kulowy to zobaczysz ze drgania znikną. rozwiazaniem niestety jest wymiana calego wybieraka bo te plastikowe elementy sie wyrabiają i stad wibracje. doraźnie możesz napakować tam np. gęstego smaru litowego – mazda używała tam takiego różowego maziajstwa ale nikt nie wie co to jest a nie znajdziesz na rynku smaru i o takiej gestosci jak dawali w fabryce.
			
			
		dokładnie to jest to.
			
			
		1200 w oryginale jako całość, zamienników brak, pozostaje się przyzwyczaić
			
			
		
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

