Witam.
Niedawno włączając się do ruchu dostałem w przednie lewe nadkole.
Podczas jazdy zauważyłem że chcąc jechać na wprost kierownicę muszę mieć dość mocno skręconą w lewą stronę.
Wahacz wygląda prosto, nie ma luzów. Na kierownicy także bez luzów.
Podejrzewam jeszcze uszkodzenie maglownicy.
Jakieś pomysły, doświadczenia?
Pozdrawiam.
Przekręcona kierownica po dzwonie
Strona 1 z 1
Jedź na zbieżność i powiedz że miałeś stłuczkę. Chłopaki ustawią zbieżność i sprawdzą kąty wyprzedzenia, wychylenia. Zresztą na monitorze wszystko widać, czy jest w normie. Według mnie to najlepsza opcja i obowiązkowa w Twoim przypadku.
Też kiedyś oberwałem ale w prawe koło, kąty zbieżność ok już kilka razy ustawiane na laserach nawet 3D i nie da się nic zrobić auto ma lekko kierownicę w lewo zostaje tylko się przyzwyczaić.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Jeśli przednia oś względem tylnej nie jest "idealnie" to zawsze kierownica wyjdzie krzywo po takim zabiegu.
Kropek wystarczy z jednej strony wykręcić a z drugiej wkręcić drążek a kierownica się wyprostuje i zbieżność będzie ok.
Kropek wystarczy z jednej strony wykręcić a z drugiej wkręcić drążek a kierownica się wyprostuje i zbieżność będzie ok.
Witam ponownie. Po wymianie sworznia wahacza, gałki kierowniczej i ustawieniu zbieżności wszystko wróciło do normy
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
marihuario napisał(a):gałki kierowniczej
gdzie i co to jest ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość