Witam,
Byłbym wdzięczny za informację (schemat?) jak podłączyć silniczki reflektorów w M3. Posiadam zamontowane reflektory, nie-ksenony z silniczkami oraz włączony już do instalacji prawidłowy przełącznik poziomowania reflektorów (Headlight level switch, nr części BP4K-66-6F0). Przełącznik poziomowania zamontowałem po prostu w miejsce jednej z zaślepek i była tam wolna kostka, która idealnie pasowała – przełącznik jest teraz prawidłowo podświetlony.
Co mam zrobić dalej, aby podłączyć silniczki reflektorów? Samochód nie ma oryginalnej instalacji, ponieważ był sprowadzony z USA (2005 Mazda 3, 2.3 L)?
Pozdrawiam,
zoom3
Do moderatorów: prosiłbym o nie przenoszenie tego tematu do dyskusji o wersjach z USA, bo stracę wówczas możliwość uzyskania informacji od użytkowników wersji europejskich, którzy zapewne nie czytają wątku o samochodach z USA.
Instalacja elektryczna dla podłączenia silniczków reflektorów (nie ksenony)
Strona 1 z 1
Witam , ponad rok na forum ale regulamin nie jest chyba ci znany?
Popraw temat na zgodny z regulaminem to ma szanse powisieć dłużej niz 24h.
aha, i fajnie by było jakbyś ten przełącznik pokazał na fotce poglądowej czy to jest taki potencjometr zwykły jaki zazwyczaj jest wersjach bez ksenonowych czy to cos innego?
Ok poświęciłem trochę swojego cennego czasu i znalazłem poglądową fotkę w necie w wersji standardowej to powinno wyglądać tak:
wiec co Ty właściwe zamontowałeś dodatkowego?
Popraw temat na zgodny z regulaminem to ma szanse powisieć dłużej niz 24h.
aha, i fajnie by było jakbyś ten przełącznik pokazał na fotce poglądowej czy to jest taki potencjometr zwykły jaki zazwyczaj jest wersjach bez ksenonowych czy to cos innego?
Ok poświęciłem trochę swojego cennego czasu i znalazłem poglądową fotkę w necie w wersji standardowej to powinno wyglądać tak:
wiec co Ty właściwe zamontowałeś dodatkowego?
Ostatnio edytowano 17 sty 2010, 03:32 przez CezaR83, łącznie edytowano 1 raz
CezaR83
wersje US nie maja regulacji wysokosci
zoom3 chce dolozyc silniczki regulacji i stereowanie ze srodka autka...
wersje US nie maja regulacji wysokosci
zoom3 chce dolozyc silniczki regulacji i stereowanie ze srodka autka...
aha, nie wiedziałem.... późno już nie doczytalem dokładnie
Silniczki to napisal ze ma chodzi mu teraz raczej o podłączenie tego wszystkiego
Swoją droga oplaca sie sprowadzac wersje US-spec ktore sa jak widac gołe a póxniej bawic sie w doposażanie? .... w sumie to nie moja sprawa.
Silniczki to napisal ze ma chodzi mu teraz raczej o podłączenie tego wszystkiego
Swoją droga oplaca sie sprowadzac wersje US-spec ktore sa jak widac gołe a póxniej bawic sie w doposażanie? .... w sumie to nie moja sprawa.
CezaR83 napisał(a):ktore sa jak widac gołe
Gdzie widać?
Po prostu tam nie ma takiej pierdoły z której prawie nikt i tak nigdy nie korzysta.
Dziękuję wszystkim za posty. Tak jak napisałem – przełącznik mam oryginalny, tzn. dokładnie taki jak na zdjęciu zamieszczonym przez CezaR83. Tu jeszcze raz podsumowanie dla pobieżnie czytających mój pierwotny post:
1. Mazda 3, 2.3L, rok 2005 została sprowadzona z USA. Taki samochód nie ma pierwotnie reflektorów z silniczkami. Brak jest też przełącznika poziomowania świateł. Nie jestem pewien czy istnieje jakaś część samej instalacji, ale z punktu 4. poniżej wygląda, że ona istnieje, przynajmniej częściowo.
2. Zakupiłem oryginalne europejskie reflektory Mazdy wraz z wbudowanymi silniczkami do poziomowania świateł.
3. Zakupiłem oryginalny przełącznik poziomowania Mazdy.
4. Podłączyłem przełącznik w miejsce jednej z zaślepek (dokładnie tak jak na zdjęciu zamieszczonym przez CezaR83). Przełącznik został wpięty do luźnej kostki. Wygląda na to, że ta część istalacji (mimo, iż samochód jest z USA) była do tego przełącznika, ponieważ kostka idealnie pasowała oraz przełącznik jest teraz podświetlony.
5. Co powinienem zrobić dalej? Ewidentnie brak jest instalacji między reflektorami, a konkretnie silniczkami i ... no właśnie: bezpiecznikami? jakąś osobną kostką sterującą systemem? przekaźnikiem? Jeśli wiedziałbym jak wygląda podłączenie w wersji europejskiej, wówczas łatwiej mógłbym dojść co mam dalej zrobić.
Na koniec kilka słów do CezaR83:
Jeszcze raz dzięki za fotkę. Odnośnie wyrzucenia tematu do kosza, mimo przeczytania regulaminu nie wiem, dlaczego zamierzasz to robić. Tego tematu znalazłem wcześniej. Poprosiłem kiedyś o tą samą kwestię w temacie dotyczącym wersji z USA, ale nikt nie odpowiedział – zapewne dlatego, że potrzebna jest tu pomoc właścicieli wersji europejskich i oni przypuszczalnie nie czytają wątku o wersji z USA. Sugeorwałbym, aby niniejszy temat można będzie później przenieść do tematu wersji z USA, ale dopiero po rozwiązaniu problemu.
Jesteś oczywiście moderatorem i możesz to łatwo wrzucić do kosza. Ja mam konkretny problem i stąd prośba o pomoc. Ciekawe jest, że miałem dokładnie taką samą sytuację na tym forum (chyba z innym moderatorem). Skończyło się odwołaniem do innych moderatorów i przywróceniem postu. Nie wiem, jak się ta sytuacja skończy, ale wierz mi, że to nie jest pierwsze forum, na którym piszę. Na forach w USA (w tym Mazdy) taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia. Podobne traktowanie przytrafiło mi się tylko na tym forum.
CezaR83, nie bardzo rozumiem komentarz odnośnie sprowadzania "wersji US-spec". Dla Twojej informacj jeździłem tym samchodem w USA i przy okazij przeprowadzki do Polski, sprowadziłem wraz z mieniem przesiedleńczym. Sprzedaż auta w USA i kupno wersji europejskiej (która nawiasem mówiąc byłaby ze słabszym silnikiem) wyszłoby netto pewnie w granicach połowy wartośći nowego samochodu w USA, więc – także dla Twojej informacji – chyba miało to wszystko sens.
1. Mazda 3, 2.3L, rok 2005 została sprowadzona z USA. Taki samochód nie ma pierwotnie reflektorów z silniczkami. Brak jest też przełącznika poziomowania świateł. Nie jestem pewien czy istnieje jakaś część samej instalacji, ale z punktu 4. poniżej wygląda, że ona istnieje, przynajmniej częściowo.
2. Zakupiłem oryginalne europejskie reflektory Mazdy wraz z wbudowanymi silniczkami do poziomowania świateł.
3. Zakupiłem oryginalny przełącznik poziomowania Mazdy.
4. Podłączyłem przełącznik w miejsce jednej z zaślepek (dokładnie tak jak na zdjęciu zamieszczonym przez CezaR83). Przełącznik został wpięty do luźnej kostki. Wygląda na to, że ta część istalacji (mimo, iż samochód jest z USA) była do tego przełącznika, ponieważ kostka idealnie pasowała oraz przełącznik jest teraz podświetlony.
5. Co powinienem zrobić dalej? Ewidentnie brak jest instalacji między reflektorami, a konkretnie silniczkami i ... no właśnie: bezpiecznikami? jakąś osobną kostką sterującą systemem? przekaźnikiem? Jeśli wiedziałbym jak wygląda podłączenie w wersji europejskiej, wówczas łatwiej mógłbym dojść co mam dalej zrobić.
Na koniec kilka słów do CezaR83:
Jeszcze raz dzięki za fotkę. Odnośnie wyrzucenia tematu do kosza, mimo przeczytania regulaminu nie wiem, dlaczego zamierzasz to robić. Tego tematu znalazłem wcześniej. Poprosiłem kiedyś o tą samą kwestię w temacie dotyczącym wersji z USA, ale nikt nie odpowiedział – zapewne dlatego, że potrzebna jest tu pomoc właścicieli wersji europejskich i oni przypuszczalnie nie czytają wątku o wersji z USA. Sugeorwałbym, aby niniejszy temat można będzie później przenieść do tematu wersji z USA, ale dopiero po rozwiązaniu problemu.
Jesteś oczywiście moderatorem i możesz to łatwo wrzucić do kosza. Ja mam konkretny problem i stąd prośba o pomoc. Ciekawe jest, że miałem dokładnie taką samą sytuację na tym forum (chyba z innym moderatorem). Skończyło się odwołaniem do innych moderatorów i przywróceniem postu. Nie wiem, jak się ta sytuacja skończy, ale wierz mi, że to nie jest pierwsze forum, na którym piszę. Na forach w USA (w tym Mazdy) taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia. Podobne traktowanie przytrafiło mi się tylko na tym forum.
CezaR83, nie bardzo rozumiem komentarz odnośnie sprowadzania "wersji US-spec". Dla Twojej informacj jeździłem tym samchodem w USA i przy okazij przeprowadzki do Polski, sprowadziłem wraz z mieniem przesiedleńczym. Sprzedaż auta w USA i kupno wersji europejskiej (która nawiasem mówiąc byłaby ze słabszym silnikiem) wyszłoby netto pewnie w granicach połowy wartośći nowego samochodu w USA, więc – także dla Twojej informacji – chyba miało to wszystko sens.
- Od: 2 lut 2008, 19:53
- Posty: 18
- Auto: Mazda 3 2.3L 2005
Dobra dobra, ok. Poprawie za Ciebie temat, który powinien wyglądać tak:
Przenosił też nie będę do tematu o A-Spec bo to jest temat o konkretnym problemie
aha, jesli chodzi o twoje sprowadzenie auta to juz teraz rozumiem.
4. Tytuły nowych wątków powinny być formułowane w precyzyjny i zrozumiały sposób. Staraj się w tytule zawrzeć wyrazy, które najlepiej oddadzą temat wypowiedzi i w późniejszym czasie ułatwią odszukanie wątku, zacznij go z wielkiej litery. Nie dopuszczalne są nieprecyzyjne tematy w rodzaju: „Mam problem!”, „Co to może być?”.
W polu "Opcjonalny opis tematu" obligatoryjnie dopisz symbole określające pojazd, którego dotyczy pytanie. Jeśli temat dotyczy elementów charakterystycznych dla wybranej jednostki napędowej, koniecznie dopisz także symbol silnika, gdy zaś temat dotyczy skrzyni biegów – dopisz na końcu rodzaj skrzyni.
(składnia: typ model silnik (ew. skrzynia biegów), np: 626 GE KL; Xedos 6 CA KF ASB itp).
Jeśli masz problemy z określeniem symboli, zajrzyj tutaj lub w treści wypowiedzi opisz model własnymi słowami. Dokładne określenie pojazdu wielokrotnie zwiększa szanse otrzymania odpowiedzi. Przykłady prawidłowo zatytułowanych wątków:
TEMAT: Uszkodzony przegub napędowy – wymienić czy regenerować ?
OPIS: 6 GG L3
TEMAT: Niewłaściwe działanie układu ABS – metody diagnozowania.
OPIS: 3 BK MZR-CD
W przypadku błędnego zatytułowania tematu i zwrócenia uwagi przez Moderatora, masz 24h na poprawę tematu. Brak zmian skutkuje usunięciem tematu do Kosza.
Przenosił też nie będę do tematu o A-Spec bo to jest temat o konkretnym problemie
aha, jesli chodzi o twoje sprowadzenie auta to juz teraz rozumiem.
Ostatnio edytowano 18 sty 2010, 04:13 przez CezaR83, łącznie edytowano 2 razy
OK, dzięki. W międzyczasie pomyślałem także, że chodzi o wypełnienie pola "Opcjonalny opis tematu", gdzie obligatoryjnie trzeba dopisać symbole określające pojazd. Zmodyfikowałem już mój pierwotny post i dodałem te informacje.
Nawiasem mówiąc warto pomyśleć czy nie zmienić nazwy pola z "Opcjonalny opis tematu" na "Obligatoryjne pole: symbole określające pojazd". Myślę, że ułatwi to życie zarówno uczestnikom forum, jak i moderatorom.
Nawiasem mówiąc warto pomyśleć czy nie zmienić nazwy pola z "Opcjonalny opis tematu" na "Obligatoryjne pole: symbole określające pojazd". Myślę, że ułatwi to życie zarówno uczestnikom forum, jak i moderatorom.
- Od: 2 lut 2008, 19:53
- Posty: 18
- Auto: Mazda 3 2.3L 2005
zoom3 napisał(a):Nawiasem mówiąc warto pomyśleć czy nie zmienić nazwy pola z "Opcjonalny opis tematu" na "Obligatoryjne pole: symbole określające pojazd". Myślę, że ułatwi to życie zarówno uczestnikom forum, jak i moderatorom.
To juz kwestia techniczna forum.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość