a było tak pięknie.... :/
dziwny dźwięk , hurgotanie zaczyna się w zakresie 2500 a kończy 3000 a nawet 4000 obrotów przy wciśniętym sprzęgle, byłem w dwóch ASO samochód został przejrzany na wylot ale ani jedno ani drugie ASO nie ma pojęcia co to może być.samochód ma 6000km na liczniku
może ktoś z was się spotkał z takim dźwiękiem , przypadkiem w Mazdzie 3 2.0 z 2008r.
dziwne hurgotanie w zakresie 2500-3000 obrotów
Strona 1 z 1
Witam, posiadam mazdziorke 3 BK 2litry i mialem to samo, znaczy mam nadal..
To hurgotanie to połos prawa wpada w wibracje, zregenerowalem ja, wydalem 500zl
ale to ine pomoglo, to skrzynia, tego sie ine oplaca naprawiac, jakies lozysko w skrzyni sie wytarlo i wibruje...
skrzynie sa skladane fabrycznie wiec albo lepiej kupic uzywana od anglika, albo nowa, naprawa nic nie da, chyba ze wymienisz wszytkie czesci w skrzyni + sprzeglo = koszta okropne..
moja rada, jezdzic do momentu az sie rozsypie, i powie Ci to kazdy mechanik, albo sluchaj radia,,, przykre , ale dalem sobie spokuj z tym i juz jezdze ponad rok z takimi objawami...
w serwisie tez bylem ale to durnie i piwedzieli mi ze docisk na sprzegle...hiihihsprzeglo jests git...
rada, wjedz na kanal i niech ktos wcisnie na postoju pedal gazu na 2500 -3000obr z wlaczonym sprzeglem, a ty pod spodem zlap reka za połoś prawa badz lewa, raczej prawa jest zrobiona z 2ch czesci, polosi wew. i zew. sadze ze na kielichu laczacym obie te czesic bedzie duzy luz i uslyszysz wubracje.
regeneracja polosi pomogla, ale wibracje przeniosly sie do skrzyni i klapa...
wiec zobacz sam i sprawdz... powodzenia...
To hurgotanie to połos prawa wpada w wibracje, zregenerowalem ja, wydalem 500zl
ale to ine pomoglo, to skrzynia, tego sie ine oplaca naprawiac, jakies lozysko w skrzyni sie wytarlo i wibruje...
skrzynie sa skladane fabrycznie wiec albo lepiej kupic uzywana od anglika, albo nowa, naprawa nic nie da, chyba ze wymienisz wszytkie czesci w skrzyni + sprzeglo = koszta okropne..
moja rada, jezdzic do momentu az sie rozsypie, i powie Ci to kazdy mechanik, albo sluchaj radia,,, przykre , ale dalem sobie spokuj z tym i juz jezdze ponad rok z takimi objawami...
w serwisie tez bylem ale to durnie i piwedzieli mi ze docisk na sprzegle...hiihihsprzeglo jests git...
rada, wjedz na kanal i niech ktos wcisnie na postoju pedal gazu na 2500 -3000obr z wlaczonym sprzeglem, a ty pod spodem zlap reka za połoś prawa badz lewa, raczej prawa jest zrobiona z 2ch czesci, polosi wew. i zew. sadze ze na kielichu laczacym obie te czesic bedzie duzy luz i uslyszysz wubracje.
regeneracja polosi pomogla, ale wibracje przeniosly sie do skrzyni i klapa...
wiec zobacz sam i sprawdz... powodzenia...
-
Tasos
u mnie jest tak, ze czasami na biegu jalowym slychac halas sprzegla- halas jest bardzo cichy. W wielu sahmochadach tak jest – po wcisnieciu sprzegla halas ustepuje. Dodatkowo halas ten wystepuje tyko jak pojezdze troche ostrzej
. Zakladam, ze to normalne objawy.
Nie wiem dlaczego podejzewacie polos – skoro pols krecie w tylko w czasie jady?
Nie wiem dlaczego podejzewacie polos – skoro pols krecie w tylko w czasie jady?
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Umnie w automacie ..... 2.3 jak zwolnie zredukuje bieg I przyspieszam jest bulgotanie ... i jak by niemial mocy i zachwile koniec ... I przyspiesza ok ... normalnie przyspiszanie 1 2 3 4 jest ok ...
Mazda byla w 4 ASO z duzym doswiadczeniem
Wymieniona Automatyczna Skrzynia
Flex Pipe + Katalizator
Mazda Service Line – nic nie wymyslila tez ....
Nie rozwiazali problemu ... I tak jezdze juz 10100KM
Pozdrowka
Mazda byla w 4 ASO z duzym doswiadczeniem
Wymieniona Automatyczna Skrzynia
Flex Pipe + Katalizator
Mazda Service Line – nic nie wymyslila tez ....
Nie rozwiazali problemu ... I tak jezdze juz 10100KM
Pozdrowka
wiadoma rzecz, skrzynia nie pracuje przy wcisnietym sprzegle, polos sie ine kreci dopuki ine ruszysz, ale sa wibracje ktore przekazuje silnik na krzynie potem skrzynia na polos, u mnie zregenerowano polosie i wibracje slychac teraz w skrzyni, mechanicy mowia ze jest w skrzyni jakies lozysko, ale skrzyni sie ine naprawia, bo jak zaloze nowe lozysko, to zacznie hurgotac cos innego, wszystko sie dociera rownomiernie. Powinno sie wymieniac wszytko w skrzyni, skrzynie skaladane sa w fabryce maszynowo, wymiana jednego elementu spowoduje drgania, spoowoduje drgania , luzy innego elementu skrzyni, wiec najlepeij kupic nowa skrzynie, albo uzywke, najlepiej od angola... Ale jak kazdy twierdzi nalezy jezdzic dopuki sie ine rozsypie, ja jzu przejechalem na takim jurgotaniu w skrzyni ponad 20 tys km... Reasumujac naprawa poolosi, przyniosla efekt ze nie wibruje az tak glosno, bo polos jest na zewnatrz...Pozdrawiam....
-
Tasos
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości