Strona 1 z 2

Ile powinno być pilotów do kluczyków MAZDA 3

PostNapisane: 28 lis 2009, 17:19
przez kolorem
Witam

Mam zamiar zakupić Mazdę 3. Oglądałem dziś auto do którego dołączone były dwa kluczyki ale jeden pilot. Czy to normalne, bo inny egzemplarz jaki oceniałem miał 2 komplety.

Pozdrawiam

PostNapisane: 28 lis 2009, 18:02
przez CezaR83
Normalnie powinny byc 2 kpl. ale przy odsprzedaży przeważnie trafia jeden. ;) być może ktos zgubił, pies pogryzł, rozwalił itp ;) dobrze ze były chociaż kluczyki 2 szt.

[Usunięte]

PostNapisane: 28 lis 2009, 19:25
przez sq2jul
PostTen post został usunięty przez lukaszm 30 kwi 2013, 13:09.
Powód: porządki

PostNapisane: 28 lis 2009, 20:16
przez bartex
ja kupując dostałem 2 kpl kluczyków oraz 2klp pilotów

PostNapisane: 28 lis 2009, 23:38
przez RobertPi
Zależy od wersji wyposażenia i rynku, z którego auto trafiło do Polski. Mam niemiecki katalog, w/g którego po lifcie czyli po 2006 ( tak naprawdę druga połowa 2005 ) każde auto mające centralny zamek sterowany pilotem ma 2 kluczyki z pilotem. Ale np wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły. Zobacz czy ten zwykły nosi ślady użytkowania. Jeśli nie to pewnie był dorabiany w Polsce. To faktycznie niestety norma bo bite auto ściągnięte z drogi na ogół nie ma drugiego oryginalnego kluczyka.

PostNapisane: 1 gru 2009, 08:28
przez bodro
Ja mam M3 z 2004r., z Luksemburga i dostałem 1 pilot i dwa kluczyki

PostNapisane: 1 gru 2009, 09:20
przez muko
Ja mam 2004 r z Austrii z dwoma pilotami.

PostNapisane: 1 gru 2009, 10:20
przez vqsoft
włochy 2+2

PostNapisane: 1 gru 2009, 12:34
przez Tolek
RobertPi napisał(a):wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły.

Nieprawda. Moja pochodzi z Austrii i mam tak jak muko 2+2.

PostNapisane: 2 gru 2009, 17:24
przez RobertPi
Ja nie twierdzę, że wszystkie wersję na Austrię miały jednego pilota. Twierdzę tylko, że może to zależeć od wersji i rynku, na który pojazd był kierowany. Proszę czytać dokładnie. <czytaj>

PostNapisane: 3 gru 2009, 21:59
przez paweljazzy
holandia też 2+2

PostNapisane: 3 gru 2009, 22:44
przez Tolek
RobertPi napisał(a):Ja nie twierdzę, że wszystkie wersję na Austrię miały jednego pilota.

To rozumiem.

RobertPi napisał(a):Twierdzę tylko, że może to zależeć od wersji i rynku, na który pojazd był kierowany.

Tu zaprzeczasz sam sobie gdyż:

RobertPi napisał(a):Ale np wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły.

Mam przed liftem i z Austrii.

RobertPi napisał(a):Proszę czytać dokładnie.

I jeszcze trzeba precyzyjnie potrafić opisać swoją wiedzę.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 4 gru 2009, 09:51
przez RobertPi
[quote="RobertPi"]Ale np wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły.quote]
Napisałem dokladnie tak ale widocznie słowo "mogła mieć " już koledze umknęło. :(
Ilość pilotów może być zależna od wersji i rynku i wcale nie zaprzeczam sam sobie.
Uważam, że dalsze roztrząsanie moich wypowiedzi nic nie wnosi do dyskusji i odbiega od tematu.

PostNapisane: 4 gru 2009, 10:22
przez Tolek
RobertPi napisał(a):"mogła mieć " już koledze umknęło.

Nie umknęło. <lol> Tylko po co "gdybać" i zajmować miejsce i czas.

RobertPi napisał(a):Uważam, że dalsze roztrząsanie moich wypowiedzi nic nie wnosi do dyskusji i odbiega od tematu

W pełni się zgadzam.
RobertPi napisał(a):Proszę czytać dokładnie.

A ten zwrot (zresztą "oklepany") stosuje się gdy już nie posiada się argumentów.
Moim celem było poinformowanie innych użytkowników forum, że mijasz się z prawdą. I tylko tyle.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 4 gru 2009, 14:52
przez Brodiii
Mam wersje z 10.2006r. Takiego problemu nie mam. Kluczyk połączony z pilotem (jak w volkswagenach i audi) oczywiście oryginał :) 2 kluczyki dostałem przy zakupie (wersja z holandii)

PostNapisane: 4 gru 2009, 18:17
przez radzi89
Ja mam wersje wypuszczona na Belgie, rok 2004. Posiadam 2 kluczyki oraz 2 piloty.

PostNapisane: 5 gru 2009, 19:06
przez jerrry
radzi89 napisał(a):Ja mam wersje wypuszczona na Belgie, rok 2004. Posiadam 2 kluczyki oraz 2 piloty.


Moja 3-ka z USA tak samo

PostNapisane: 29 sty 2010, 15:23
przez stach-ban
U mnie w wersji na Francję z 2006 jeden kluczyk z pilotem (scyzoryk) drugi sam kluczyk (pewnie dorabiany w Polsce).Drugi włącza stacyjkę jednak nie kręci rozrusznikiem, myślę , że to brak immobilizera.Gdzie i za ile mogę to uzupełnić.

PostNapisane: 29 sty 2010, 16:16
przez cult1
Moja Mazda3 (Exclusive) 2005r. z Francji posiada 2 kluczyki (scyzoryki z wbudowanymi pilotami). Dodatkowo przy drugim kluczyku mam tabliczkę z unikalnym numerem kluczyków w razie potrzeby dorobienia oryginalnego w serwisie.

PostNapisane: 30 sty 2010, 03:20
przez chudymud
Austria 2+2 , nie scyzoryki tylko zwykłe kluczyki z imo ;) dwa piloty "Lock Unlock" wersja exclusive.