Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czy w Mazdzie 3 można ręcznie złożyć lusterka zewnętrzne? Próbowałem wczoraj, ale napotkałem spory opór i boję się silniej nacisnąć żeby mi w ręce lusterko nie zostało . Nie wiem czy to ma znaczenie, ale mam podgrzewane lusterka.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Składanie lusterek zewnętrznych
Strona 1 z 1
Krisek napisał(a):na ebay masz takie z kierunkowskazami .. i z silniczkami ktore je same skladaja fajny bajer ale troche drogi
Daj linka chętnie zerknę
hej a widział ktoś takie lusterka z kierunkowskazami? Bo nie mogę nigdzie dokupić obudowy do lusterek i tak się zastanawiam czy w ogóle ich nie zmienić na takie z kierunkami wbudowanymi?
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Dodam tylko że po montażu lusterek z kierunkami może być potrzebna zmiana przekaźnika, ponieważ obciążycie dodatkowo instalacje i mogą migać wiele wolniej.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Blumek napisał(a):Dodam tylko że po montażu lusterek z kierunkami może być potrzebna zmiana przekaźnika, ponieważ obciążycie dodatkowo instalacje i mogą migać wiele wolniej.
jakas bzdura, jezdze z przyczepa i jakos wolnij mi nie miga z tego powodu, to dlaczego mialby migac przez lusterka? pozatym zwykle w lusterkach to diodowe migacze sa..
- Od: 30 wrz 2009, 17:52
- Posty: 269
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 lift
Alternator nie ma tu nic do rzeczy tylko układ sterowania kierunkami , który sprawdza obciążenie obwodu. Jak spada obciążenie ( mniej żarówek ) to częstotliwość rośnie a jak się zwiększa ( więcej żarówek ) to częstotliwość migania maleje. System jednak reaguje bardziej na spadek (spalona żarówka =brak sygnalizacji ) niż na wzrost obciążenia a diody mają pobór dla układu pomijalny ( na poziomie klikudzieśieciu mA ) więc te dodatkowe lampy nie powinny mieć znaczenia.
W nowszych samochodach (mazdach też) komputer wykrywa zwiększone obciążenie ( podpięte jest coś więcej niż powinno) i auto potrafi głupieć. Dlatego często wymagane jest dokupienie modułu który robi komputer w balona
- Od: 14 lip 2009, 22:27
- Posty: 32
- Skąd: Ryki
- Auto: Mazda 3 1.6 sedan 2006r
napewno jakis komputer sprawdza obciazenie? przeciez kierunki sa sterowany zwyklym hamskim przerywaczem (np. przerzutnik astabilny + przekaźnik lub timer w układzie) i zmiana oporu (spalenie lub dodanie zarowki) zmienia współczynnik wypełnienia impulsów.
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- Od: 5 lip 2010, 21:04
- Posty: 179
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 HB
Obawiam się że nie jest to "zwykły chamski przerywacz". Czy tym steruje komputer też nie wiem ale dźwięk tykania generowany jest przez elektronikę a nie przkeźnik ( słychac go z tego samego głośnika z którego idzie sygnalizacja niezapiętych pasów ). Więc może ten układ jednak nie jest taki prosty jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka .
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości