Strona 13 z 14

PostNapisane: 3 mar 2016, 17:14
przez logimen
marcin255 napisał(a):Odczepić zaślepkę – szarpnąć zdjąć zderzak i wymienić spryskiwacz :)


Podobno da sie bez zdejmowania zderzaka. Praktykowal ktos taka metode ?

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 8 sie 2016, 18:39
przez ValisX
Witam.
Wiecie może czy jest szansa gdzieś dorwać schemat elektryczny przetwornicy? Padła mi bo w reflektorze i przetwornicy chlupała sobie radośnie woda. Kolega elektronik powiedział, że spróbuje ją zreanimować ale przekaźniki są tak małe na płytce, że nie da się z nich zczytać wartości, parametrów.
Drugie pytanie, bo widzę na początku wątku na zdjęciu, że silniczek poziomowania u mnie inaczej wygląda. To inna wersja lampy (lift, polift)? Czy mam nieoryginalny, wymieniony silniczek? Pytam bo nie znalazłem miejsca przeciekania lampy i silniczek jest jednym z podejrzanych, bo na złączce do silniczka miałem wrażenie, że zbiera się woda. I nie mogłem zdemontować tego silniczka :(

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 9 sie 2016, 07:36
przez marcin255
do liftu były silniczki metalowe( taki jak Twój ) po lifcie z takim białym plastikiem

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 6 wrz 2016, 19:22
przez marcincho
witam mam takie pytanko gdzie w mojej mazdzie 3 znajduje sie przetwornica pozniewaz nie moge jej zlokalizowac dodam ze xenon jest orginalnie zamontowany z gory dziekuje za pomoc

PostNapisane: 6 wrz 2016, 20:09
przez bax
Przetwornica jest zamocowana na dolnej części obudowy refraktora.

Obrazek

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 14 wrz 2016, 00:04
przez mati685
Witam,
Mam mały problem. Połamał mi się wodzik od czujnika autoregulacji na tylnej osi. Temat ogarniety, ale światła świecą za nisko. Autoregulacja działa, ponieważ gdy stanąłem na haku to światła się uniosły, a za chwile silniczki wyregulowały poziom i opuściły go tak jak bylo wczesniej. Pytanie brzmi, czy potrzeba jest kalibracji komputerem poziomu 0 czy normalnie na SKP mogą mi podnieść manualną regulacją i będzie git.
Wiem, że podobne sprawy poruszane były w tym temacie, ale nadal nie jestem pewny czy potrzebna jest ingerencja komputerem czy wszystko da się ogaranąć z poziomu maski i śrubokręta.

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 15 wrz 2016, 22:49
przez marcincho
Witam jeszcze jedno pytanko jak sprawdzic czy mam do wymiany przetwornice czy zapłonnik ? wymienilem dwa żarniki i prawy xenon dalej nie swieci bezpieczniki nie popalone jutro sprawdze czy do zarnika dochodzi prąd z gory dziekuje za odpowiedz

PostNapisane: 15 wrz 2016, 23:14
przez bax
Ja bym spróbował podmienić przetwornice z lewego do prawego, ale nie jestem pewien czy będzie pasowała ;)

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 19 wrz 2016, 09:56
przez ValisX
Przetwornica do wymiany :( woda się do niej dostała i szlak ją trafił. Kolega elektronik by ją naprawił ale nie może dostać kondensatorów, które należy na płytce wymienić :(
Jaką przetwornicę kupić? Z tego co widzę mam do wybory oryginalną, używaną ceny od 350 zł wzwyż.
Druga opcja to kupienie chińskiego zamiennika (http://www.ebay.com/itm/HID-XENON-D2S-D ... w3&vxp=mtr) za około 200 zł.
Jest jakaś 3 opcja? Ma ktoś doświadczenie w tym temacie lub z tą chińską przetwornicą?

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 19 wrz 2016, 17:10
przez marcincho
Witam Przelozylem przetwornice z lewej strony na prawa i xenon zaswiecil. Kupilem taka sama uzywke zlozylem wszystko <nauka> i pojawil sie nowy problem raz swieci prawy raz lewy raz nie zapalaja sie wcale a czasem ale rzadko zapalaja sie dwa tak jak powinno byc.pytanie w czym teraz tkwi probem ??

PostNapisane: 5 paź 2016, 23:08
przez mardabek80@wp.pl
marcincho napisał(a):Witam Przelozylem przetwornice z lewej strony na prawa i xenon zaswiecil. Kupilem taka sama uzywke zlozylem wszystko <nauka> i pojawil sie nowy problem raz swieci prawy raz lewy raz nie zapalaja sie wcale a czasem ale rzadko zapalaja sie dwa tak jak powinno byc.pytanie w czym teraz tkwi probem ??
witam kolego, rozwiązała problem? pozdrawiam

PostNapisane: 6 paź 2016, 21:55
przez uszol90
mati685 napisał(a):Witam, Mam mały problem. Połamał mi się wodzik od czujnika autoregulacji na tylnej osi. Temat ogarniety, ale światła świecą za nisko. Autoregulacja działa, ponieważ gdy stanąłem na haku to światła się uniosły, a za chwile silniczki wyregulowały poziom i opuściły go tak jak bylo wczesniej. Pytanie brzmi, czy potrzeba jest kalibracji komputerem poziomu 0 czy normalnie na SKP mogą mi podnieść manualną regulacją i będzie git.Wiem, że podobne sprawy poruszane były w tym temacie, ale nadal nie jestem pewny czy potrzebna jest ingerencja komputerem czy wszystko da się ogaranąć z poziomu maski i śrubokręta.


Pokręć tylko pod maską i tyle ;)

PostNapisane: 19 paź 2016, 23:32
przez marcincho
mardabek80@wp.pl napisał(a):
marcincho napisał(a):Witam Przelozylem przetwornice z lewej strony na prawa i xenon zaswiecil. Kupilem taka sama uzywke zlozylem wszystko <nauka> i pojawil sie nowy problem raz swieci prawy raz lewy raz nie zapalaja sie wcale a czasem ale rzadko zapalaja sie dwa tak jak powinno byc.pytanie w czym teraz tkwi probem ??
witam kolego, rozwiązała problem? pozdrawiam


Niestety problem do dzis nie zdiagnozowany xsenony swieca sie jak chca raz prawy raz lewy raz ani jeden ani drugi musze troche poklikac zanim zapala sie dwa :–(

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 4 lis 2016, 11:04
przez MeeN
Panowie, mam problem od jakiegoś czasu mruga mi prawy ksenon, czasem po godzinie czasem od razu po zapaleniu. Po chwili gdy mruganie trwa dłużej ksenon gaśnie. Co padło? Przetwornica czy wymienić pierw żarówkę?

Druga sprawa, po jakiejś chwili gaśnie mi też prawy tył, raczej nie ma to związku z ksenonem, ale jaka może być tego przyczyna?

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 4 lis 2016, 16:56
przez yomex
Wygląda na padający żarnik, miałem identyczne objawy, ale dla pewności zamień żarniki stronami i będziesz miał pewność.
Co do tyłu, masz tam ledy?

PostNapisane: 7 lis 2016, 20:26
przez krynio79
Witam
Padł mi prawy ksenon,raczej nie zauważyłem wcześniej problemów .Zerknełem na bezpieczniki i pali mi za każdym razem bezpiecznik po wymianie.Czy moge wykluczyć żarnik?i skupić się na przetwornicy?czy wszytko jest jeszcze możliwe?czy ktoś naprawiał przetwornice?wysyła się do serwisu a oni wymieniają tam coś na miejscu i odsyłają działającą-koszt około 150+przesyła+roczna gwarancja?

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 9 lis 2016, 18:44
przez piterus87
Kiedyś w poprzedniej trójce miałem to samo. Za każdym razem paliło mi bezpiecznik od ksenonów. Okazało się, że miałem nieszczelną lampę i do przetwornicy dostała się woda i robiła zwarcie. Dlatego najpierw zdemontuj lampę i sprawdź, czy nie ma nigdzie żadnych pęknięć. Ewentualnie możesz przerzucić przetwornicę na lewą stronę, jeżeli znów wywali bezpiecznik to masz odpowiedź co jest przyczyną. Masz auto sprzed lifta a tam idą są inne przetwornice niż w polifcie. Nie dość, że o wiele droższe to jeszcze o wiele trudniej dostępne. Dlatego ja zdecydowałem się na wysłanie całej lampy do firmy Xenon Serwis. Przerobili mocowanie i wstawili przetwornicę bodajże od Hondy Accord.

Re: Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 10 lis 2016, 22:23
przez krynio79
temat mojego ksenonu sam się prawie rozwiązał,rozbiłem prawy przód więc cała lampa idzie do wymiany..

PostNapisane: 13 gru 2016, 22:56
przez marcincho
marcincho napisał(a):
mardabek80@wp.pl napisał(a):
marcincho napisał(a):Witam Przelozylem przetwornice z lewej strony na prawa i xenon zaswiecil. Kupilem taka sama uzywke zlozylem wszystko <nauka> i pojawil sie nowy problem raz swieci prawy raz lewy raz nie zapalaja sie wcale a czasem ale rzadko zapalaja sie dwa tak jak powinno byc.pytanie w czym teraz tkwi probem ??
witam kolego, rozwiązała problem? pozdrawiam


Niestety problem do dzis nie zdiagnozowany xsenony swieca sie jak chca raz prawy raz lewy raz ani jeden ani drugi musze troche poklikac zanim zapala sie dwa :–(




DIAGNOZA:
do wymiany dwa startery (zapłonniki) POZDRO

PostNapisane: 29 sty 2017, 20:36
przez artur88
marcin255 napisał(a):do liftu były silniczki metalowe( taki jak Twój ) po lifcie z takim białym plastikiem


witam.
mam do wymiany samą lampę (do modelu jak w opisie).
mechanizmy sprawne.
i teraz pytanie.
czy wszystkie lampy xenon przed i po liftowe są takie same w budowie i w kolorystyce??
i jeśli są takie same to czy np. mocowania mechanizmów są takie same z przed i po liftowych??
na alle. jest masa lamp bez mechanizmów wyglądających identycznie jak moja, a rozpiętość cenowa jest ogromna.
w dużej części są podane bez rocznika auta, przez to moje zapytania.
czy mam po prostu brać najtańszą i na pewno mechanizm z mojej poliftowej będzie pasował nawet jeśli kupiłbym przedliftową??