Xenon – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania
Witam Mazdziarze mam pytanie odnosnie spryskiwaczy do xenonów, problem taki ze nie dzialaja sprawdzalem bezpiecznik pod maska jest O K z tego co wiem to w kabinie nie ma bezpiecznika tychze spryskiwaczy. A wiec gdzie dalej szukac? Problem powazny bo Madzia z tego powodu nie przeszla mi w Niemczech przegladu. Prosze o wasza pomoc bo tu mnie serwis skasuj jak za cala wartosc mojej Mazdy Moze byc tez kostka wypieta tylko gdzie jej szukac ?
pompka jest po stronie pasażera za nadkolem, ale żeby się do niej dostać chyba aczkolwiek nie jestem pewny trzeba ściągac zderzak? hm bezpiecznik jest pod maską jak mówisz, sprawdź czy pojawia sie na nim napięcie jak na włączonych światłach próbujesz użyć spryskiwaczy szyby – chociaż tego pewny nie jestem mogę sprawdzić u siebie.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi sprobuje najpierw dostania sie do pompki przez nadkole. Jesli chodzi oto ze swiatelka musza byc zapalone zeby spryskiwacze zalapaly wiem ale dzieki. Jesli chodzi o plyn mi tez ostatnio zamarzl ale moje spryskiwacze nie dzialaja od poczatku jak mam Mazde. Jakos mi to nie przeszkadzalo hehe Jeszcze raz dzieki za wszystkie podpowiedzi, sprawdze dojscie przez nadkole i dam znac pozdro
Witam do pompki udało się dostać znalazłem kostkę która nie była wpięta dokładnie na dole pojemnika płynu od spryskiwacza, po wpięciu ...... dalej nie działa. Jak wspomniałem wcześniej bezpiecznik pod maską jest ok czy nie orientujecie się czy może być jeszcze bezpiecznik od tego w kabinie? Byłem dziś w serwisie Mazdy zapytać orientacyjnie o cenę pompki bo może być ona spalona i koszt 240 euro mnie rozje...#$@#%@#%@#$ Dlatego proszę o dalszą pomoc.
o ile mnie pamięc nie myli są dwie takie same jedna daje na szyby druga na reflektory
Ok dzieki za ten schemat czyli z niego wychodzi ze pompki sa jednakowe, ale czy to tez musi byc pompka?? Moze to sa te tloczki ktore wysowaja te spryski czy pompka od razu pompuje plyn i powietrze. Jutro odwiedze elektryka moze dojdzie gdzie prad niedochodzi.
A po 2 skad wzieles ten rysunek bo potrzebuje jeszcze takiego rysunku gdzie beda pokazane lampy przeciwmgielnych i sruby poprzez ktore je podniose bo tutejsi mechanicy nie wiedza jak je ugryzc.
A po 2 skad wzieles ten rysunek bo potrzebuje jeszcze takiego rysunku gdzie beda pokazane lampy przeciwmgielnych i sruby poprzez ktore je podniose bo tutejsi mechanicy nie wiedza jak je ugryzc.
Ostatnio edytowano 16 gru 2014, 20:53 przez trotens, łącznie edytowano 1 raz
odepnij nadkole , wypnij wężyk , druga osoba " psika" i wszystko wiesz , można też sprawdzić napięcie na kostce – czas 30 min , koszt 0 zł.
marcin255 prosze daj namiar do tych schemetów poniewaz ten ktory wyslales fakt pokazuje druga pompke ale nie pokazuje czesci idacych dalej do spryskiwaczy reflektorow tylko pokazuje do spryskiwaczy szyb.
dzieki raz jeszcze
dzieki raz jeszcze
w tym akurat xenonu nie ma ale znalazłem taki
jeszcze z czujnikiem poziomu płynu
jeszcze z czujnikiem poziomu płynu
Dzieki kolego ale bezpieczniki byly wymieniane jade zaraz do elektryka
Dopisano 17 gru 2014, 21:02:
Witam rozwiązałem problem poprostu jakaś mądra głowa napchała silikonu do trójnika rozprowadzojącego weże do spryskiwaczy Ciekawy sposób na zaprzestanie dzialania spryskiwaczy lamp więc problem rozwiązany dzięki za wszelką pomoc .
Dopisano 17 gru 2014, 21:02:
Witam rozwiązałem problem poprostu jakaś mądra głowa napchała silikonu do trójnika rozprowadzojącego weże do spryskiwaczy Ciekawy sposób na zaprzestanie dzialania spryskiwaczy lamp więc problem rozwiązany dzięki za wszelką pomoc .
Panowie jaka jest różnica w lampach ksenonowych w mazdach przed liftem i po lifcie? Wiem, że w tych przed liftem jest metalowy silniczek regulacji a w tych po lifcie plastikowy, ale czy wtyczka do podłączenia tego silniczka jest taka sama w obu wersjach? Po raz trzeci spaliła mi się przetwornica :/ Po 7 miesiącach bezproblemowej pracy znów w lampie niewiadomo skąd pojawiła się woda. Już mnie szlag trafia. Dlatego chcę kupić kompletną lampę z polifta ponieważ do przedliftowch przetwornice są masakrycznie drogie i na dodatek bardzo trudno dostępne :/
wtyczki w przed i polift są inne (4 i 6 pinów). Tak samo trzpienie wychodzące maja różną długość przez co włożenie silniczka metalowego do lampy poliftowej będzie problematyczne chociazby przez fakt że nie ustawisz później lampy. Będzie świeciła z wysoko. Także zmiana w tę stronę będzie problematyczna. Odwrotnie czyli silniczek plastikowy do lampy przedliftowej jest mozliwe po kilku przeróbkach ale Tobie to i tak nic nie pomoże.
Witam,
Mazda to mój pierwszy samochód z reflektorami ksenonowymi, ostatnio pojawił się efekt chwilowego fioletowego światła przy włączaniu reflektorów.
W związku z tym zacząłem zastanawiać się nad tym jaki żarnik wybrać gdy padną obecne.
Jakie były montowane oryginalnie?
Jakie polecacie, chce mieć dobre światło nie jakieś byle co za 30 zł ale nie chcę też wodotrysków tuningów (dziwne barwy świecenia). Po prostu jak najbardziej zbliżone do oryginałów. Jasne białe światło.
Co polecacie ?
Mazda to mój pierwszy samochód z reflektorami ksenonowymi, ostatnio pojawił się efekt chwilowego fioletowego światła przy włączaniu reflektorów.
W związku z tym zacząłem zastanawiać się nad tym jaki żarnik wybrać gdy padną obecne.
Jakie były montowane oryginalnie?
Jakie polecacie, chce mieć dobre światło nie jakieś byle co za 30 zł ale nie chcę też wodotrysków tuningów (dziwne barwy świecenia). Po prostu jak najbardziej zbliżone do oryginałów. Jasne białe światło.
Co polecacie ?
- Od: 15 wrz 2013, 15:23
- Posty: 150
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 3 (BK) 2005
2.0 MZR Top Sport
D2S 4300- 4600K , oryginalnie osram ale jak dla mnie za żółte światło
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości