Strona 1 z 4
maksymalna prędkosc i ogranicznik prędkości w M3

Napisane:
21 mar 2009, 23:26
przez zio
Witam wszystkich,
Ostatnio jadac autostrada probpowalem maksymalnie rozbujac moja mazdzie.
Do 160-180 idzie dosc zwawo, ale nawet dalej rozpedza sie dosc niezle. niestetu u mnie przy 2-litrowym silniku wskazowka zatrzymujes sie przy 200 i nie za bardzo chce isc dalej. Wczesniej w 323F – rozpedzala sie na pewno wolniej do 200, a spokojnie dochodzila do 215.
Stad moje pytania, czy wasze mazdzie tez tak maja(max speed)?
Czytalem kiedys na forum, ze M3/M6 maja elektronicznie ograniczana max predkosc. Ale nie wiem czy to sprowadzalo sie tylko do wersji US, czy w ekuropejskich tez tak jest.

Napisane:
26 mar 2009, 14:28
przez Murek
Właśnie miałem na dniach to samo, ograniczenie jest cos koło 190km/h. Jesli ktos wie gdzie można zdjąć w okolicach Wrocławia to ograniczenie to proszę o napisanie...dzięki wielkie pozdrawiam...

Napisane:
3 kwi 2009, 09:12
przez mr_t
Ja mam europejskiego diesla i "zamknąłem" prędkościomierz, chociaż nie mam pojęcia ile tak naprawdę jechałem. Samochód nie chciał dalej przyśpieszać ale to z racji silnika/przełożeń skrzyni biegów.
Re: maksymalna prędkosc i ogranicznik prędkości w M3

Napisane:
3 kwi 2009, 10:39
przez Maciej Loret
zio napisał(a):Czytalem kiedys na forum, ze M3/M6 maja elektronicznie ograniczana max predkosc. Ale nie wiem czy to sprowadzalo sie tylko do wersji US, czy w ekuropejskich tez tak jest.
Jeśli chodzi o "6", to tylko w amerykańskich. W każdym razie w mojej nie ma problemu z osiągnięciem rzeczywistej prędkości 200km/h (poza dłuższym kawałkiem autostrady, bo końcówka rozpędzania jest już męcząca)...

Napisane:
8 maja 2009, 12:19
przez widmo82
witam, jak kazdy tak jak i ja testowalem max speed, wnioski?
– nie wazne czy jade sam czy zapakowany bagaznik + 5os i pelny bak, predkosc max wg nawigacji to 180-181
– dosc sprawnie rozpedzam sie do 165-170

Napisane:
8 maja 2009, 16:36
przez zio
no qrde...moj brat wlasnie sobie kupil 15 letnia honde civic coupe. ma tylko 100 km i 200 idzie na autostradzie....bznadzieja


Napisane:
8 maja 2009, 21:20
przez DeadlY
z tym co pokazuja predkosciomierze to trzeba tak ostroznie

ja mam zadbany silniczek i mi idzie gladko bez zadnych oporow do 220 na zegarku ale ile tak naprawde jade to nie wiem. V max dla 2.0 LF jest 202 albo 209 nie pamietam. w zaleznosci od silnika moze sie to wachac (nie gorszy czy lepszy tylko jednostki roznia sie kilkoma KM ) o pare km/h. Przeklamania na samym liczniku moga siegac nawet 10% ale raczej w granicacch 5% sie mieszcza. Jak autko gladko sie rozpedza do pewnego momentu a potem jest znaczny spadek przyspieszenia to oznacza po prostu ze silniczek juz ma pewien przebieg za soba.
zio moze ty jedziesz wiecej niz 200 tylko licznik pokazuje mniej – tak tez bywa

Napisane:
9 maja 2009, 06:27
przez zio
no tak z tymi wskazaniami licznikow jest roznie.
Moja rozpedza sie mniej wiecej tak.
http://www.youtube.com/watch?v=n-DZjybDS8A
Oczywiscie ciezko trzymac telefon, prowadzic i zmieniac biegi jednoczesnie...dlatego dynamia zmiany biegow jest taka se

maksymalna prędkość

Napisane:
9 maja 2009, 17:40
przez Fan
Dzisiaj na A1 200km/h opony 195. moja madzia 1,6 benz. sedan. uważam że jest gut. pedał nie był do de4chy. pozdrawiam sceptyków.

Napisane:
9 maja 2009, 18:35
przez siechu
u mnie narazie na A2 udało sie wg licznika 210, mozliwe że jeszcze poszłaby więcej troszkę...

Napisane:
18 maja 2009, 08:01
przez Fin2
Ale w dalszym ciągu nikt nie pomógł uporać się z problemem zdjęcia blokady prędkości ........
– czekam na podpowiedź wszechwiedzących magików motoryzacji


Napisane:
18 maja 2009, 09:26
przez mr_t
A skąd domniemanie że masz ogranicznik prędkości? Ile max jechałeś?

Napisane:
18 maja 2009, 10:50
przez maliniak14
Też zastanawiam sie jakby ten ogranicznik zdjąć i gdzie najlepiej?Rozpędzam się do 180 km/h i koniec .Jest odczucie elektronicznego ograniczenia gdyż chcąc przekroczyć tę prędkość samochód jakby hamuje.Więcej się nie da co przy 2.0 silniku wydaje się być nieco mało :–)pozdrawiam

Napisane:
18 maja 2009, 16:29
przez Ostr_Y
2.0 benzyna wersja USA na naszej A4 200km/h i to nie był spód na więcej się nie zdecydowałem ze względu na duży ruch. Hamowania nie odczułem.

Napisane:
19 maja 2009, 10:16
przez mr_t
Jeśli macie blokady max speed to popytajcie w firmach chipujacych silnik. Jeśli tylko znają soft Mazdy to zdejmą wam ogranicznik. Pewnie 100-150zł trzeba będzie zapłacić.

Napisane:
19 maja 2009, 11:38
przez zio
Hm...z tymi firmami to moze byc kiepsko. Malo kto sie zna na tych samocodach...z czesciami do modyfikacji tez jest problem – od miesiac proboje znalezc jakis kit do montazu stozka (short ram albo cai) i nic nie moge w necie znalezc....

Napisane:
19 maja 2009, 11:53
przez mr_t
Ad. stożka
http://www.knfilters.com/search/product ... =69-6010TR
Jest też wersja srebrna (link do 2.0 benzyny z 2008). K&N jest dostępny w PL, więc będzie do ściągnięcia.

Napisane:
19 maja 2009, 20:05
przez zio
dzieki za lnik. Na polskiej stronie KN te zestawy są niedostępne. Pomijając już cenę ?(to jedne z droższych) te zestawy nie mają hydro locka. A w związku z tym, że mieisce umocownaia filtra jest bardzo nisko łatwo w naszym klimacie o "zassanie" tego płynu do kolektora... dlatego bardziej skłaniam się ku jakiemuś innemu zestawowi – najprawdopodobniej custom made

ale przez profesjnoalną firmę.

Napisane:
19 maja 2009, 21:21
przez mr_t
K&N w PL 1.770 zł
Zestawik dedykowany ma też AEM (
www.motivesolutions.pl) za 1499 jeśli dobrze odczytałem model Twojej 3 z ich cennika. Zawsze możesz HydroShielda do kompletu z Air Bypass Valvem dorzucić. Ale to jakieś dodatkowe 300zł.

Napisane:
20 maja 2009, 21:18
przez zio
mr_t napisał(a):K&N w PL 1.770 zł
Zestawik dedykowany ma też AEM (
www.motivesolutions.pl) za 1499 jeśli dobrze odczytałem model Twojej 3 z ich cennika. Zawsze możesz HydroShielda do kompletu z Air Bypass Valvem dorzucić. Ale to jakieś dodatkowe 300zł.
www.motivesolutions.pl – strona w budowie :O