maksymalna prędkosc i ogranicznik prędkości w M3
Witam wszystkich,
Ostatnio jadac autostrada probpowalem maksymalnie rozbujac moja mazdzie.
Do 160-180 idzie dosc zwawo, ale nawet dalej rozpedza sie dosc niezle. niestetu u mnie przy 2-litrowym silniku wskazowka zatrzymujes sie przy 200 i nie za bardzo chce isc dalej. Wczesniej w 323F – rozpedzala sie na pewno wolniej do 200, a spokojnie dochodzila do 215.
Stad moje pytania, czy wasze mazdzie tez tak maja(max speed)?
Czytalem kiedys na forum, ze M3/M6 maja elektronicznie ograniczana max predkosc. Ale nie wiem czy to sprowadzalo sie tylko do wersji US, czy w ekuropejskich tez tak jest.
Ostatnio jadac autostrada probpowalem maksymalnie rozbujac moja mazdzie.
Do 160-180 idzie dosc zwawo, ale nawet dalej rozpedza sie dosc niezle. niestetu u mnie przy 2-litrowym silniku wskazowka zatrzymujes sie przy 200 i nie za bardzo chce isc dalej. Wczesniej w 323F – rozpedzala sie na pewno wolniej do 200, a spokojnie dochodzila do 215.
Stad moje pytania, czy wasze mazdzie tez tak maja(max speed)?
Czytalem kiedys na forum, ze M3/M6 maja elektronicznie ograniczana max predkosc. Ale nie wiem czy to sprowadzalo sie tylko do wersji US, czy w ekuropejskich tez tak jest.
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
zio napisał(a):Czytalem kiedys na forum, ze M3/M6 maja elektronicznie ograniczana max predkosc. Ale nie wiem czy to sprowadzalo sie tylko do wersji US, czy w ekuropejskich tez tak jest.
Jeśli chodzi o "6", to tylko w amerykańskich. W każdym razie w mojej nie ma problemu z osiągnięciem rzeczywistej prędkości 200km/h (poza dłuższym kawałkiem autostrady, bo końcówka rozpędzania jest już męcząca)...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
witam, jak kazdy tak jak i ja testowalem max speed, wnioski?
– nie wazne czy jade sam czy zapakowany bagaznik + 5os i pelny bak, predkosc max wg nawigacji to 180-181
– dosc sprawnie rozpedzam sie do 165-170
– nie wazne czy jade sam czy zapakowany bagaznik + 5os i pelny bak, predkosc max wg nawigacji to 180-181
– dosc sprawnie rozpedzam sie do 165-170
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
z tym co pokazuja predkosciomierze to trzeba tak ostroznie
ja mam zadbany silniczek i mi idzie gladko bez zadnych oporow do 220 na zegarku ale ile tak naprawde jade to nie wiem. V max dla 2.0 LF jest 202 albo 209 nie pamietam. w zaleznosci od silnika moze sie to wachac (nie gorszy czy lepszy tylko jednostki roznia sie kilkoma KM ) o pare km/h. Przeklamania na samym liczniku moga siegac nawet 10% ale raczej w granicacch 5% sie mieszcza. Jak autko gladko sie rozpedza do pewnego momentu a potem jest znaczny spadek przyspieszenia to oznacza po prostu ze silniczek juz ma pewien przebieg za soba.
zio moze ty jedziesz wiecej niz 200 tylko licznik pokazuje mniej – tak tez bywa
zio moze ty jedziesz wiecej niz 200 tylko licznik pokazuje mniej – tak tez bywa
WINNING BLUE MICA
- Od: 8 kwi 2008, 11:35
- Posty: 552
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 3 BK LF było....
no tak z tymi wskazaniami licznikow jest roznie.
Moja rozpedza sie mniej wiecej tak.
http://www.youtube.com/watch?v=n-DZjybDS8A
Oczywiscie ciezko trzymac telefon, prowadzic i zmieniac biegi jednoczesnie...dlatego dynamia zmiany biegow jest taka se
Moja rozpedza sie mniej wiecej tak.
http://www.youtube.com/watch?v=n-DZjybDS8A
Oczywiscie ciezko trzymac telefon, prowadzic i zmieniac biegi jednoczesnie...dlatego dynamia zmiany biegow jest taka se
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Ale w dalszym ciągu nikt nie pomógł uporać się z problemem zdjęcia blokady prędkości ........
– czekam na podpowiedź wszechwiedzących magików motoryzacji
– czekam na podpowiedź wszechwiedzących magików motoryzacji
-
Fin2
Też zastanawiam sie jakby ten ogranicznik zdjąć i gdzie najlepiej?Rozpędzam się do 180 km/h i koniec .Jest odczucie elektronicznego ograniczenia gdyż chcąc przekroczyć tę prędkość samochód jakby hamuje.Więcej się nie da co przy 2.0 silniku wydaje się być nieco mało :–)pozdrawiam
- Od: 9 wrz 2008, 19:50
- Posty: 38
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2006 2.0 150 KM
Hm...z tymi firmami to moze byc kiepsko. Malo kto sie zna na tych samocodach...z czesciami do modyfikacji tez jest problem – od miesiac proboje znalezc jakis kit do montazu stozka (short ram albo cai) i nic nie moge w necie znalezc....
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Ad. stożka
http://www.knfilters.com/search/product ... =69-6010TR
Jest też wersja srebrna (link do 2.0 benzyny z 2008). K&N jest dostępny w PL, więc będzie do ściągnięcia.
http://www.knfilters.com/search/product ... =69-6010TR
Jest też wersja srebrna (link do 2.0 benzyny z 2008). K&N jest dostępny w PL, więc będzie do ściągnięcia.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
dzieki za lnik. Na polskiej stronie KN te zestawy są niedostępne. Pomijając już cenę ?(to jedne z droższych) te zestawy nie mają hydro locka. A w związku z tym, że mieisce umocownaia filtra jest bardzo nisko łatwo w naszym klimacie o "zassanie" tego płynu do kolektora... dlatego bardziej skłaniam się ku jakiemuś innemu zestawowi – najprawdopodobniej custom made
ale przez profesjnoalną firmę.
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
K&N w PL 1.770 zł
Zestawik dedykowany ma też AEM (www.motivesolutions.pl) za 1499 jeśli dobrze odczytałem model Twojej 3 z ich cennika. Zawsze możesz HydroShielda do kompletu z Air Bypass Valvem dorzucić. Ale to jakieś dodatkowe 300zł.
Zestawik dedykowany ma też AEM (www.motivesolutions.pl) za 1499 jeśli dobrze odczytałem model Twojej 3 z ich cennika. Zawsze możesz HydroShielda do kompletu z Air Bypass Valvem dorzucić. Ale to jakieś dodatkowe 300zł.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
mr_t napisał(a):K&N w PL 1.770 zł
Zestawik dedykowany ma też AEM (www.motivesolutions.pl) za 1499 jeśli dobrze odczytałem model Twojej 3 z ich cennika. Zawsze możesz HydroShielda do kompletu z Air Bypass Valvem dorzucić. Ale to jakieś dodatkowe 300zł.
www.motivesolutions.pl – strona w budowie :O
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość