Strona 1 z 2

Zamiana zegarów z wersji USA na Europa

PostNapisane: 9 mar 2009, 09:55
przez emerson-mg
Witam

Czy ktoś wie jak wygląda sprawa wymiany zegarów. Mam 3 z 2006 w wersji USA automat i do tego, że licznik pokazuje w milach to jeszcze można się przyzwyczaić. Ale tło zegarów jest czarne i w dni słoneczne jak ma się na nosie okulary to nie bardzo widać np. wskazówki prędkościomierza czy wogóle kontrolki :( . A więc czy można bez problemu wymienić na wersje europejską czyli km i oczywiście automat?

MG

PostNapisane: 9 mar 2009, 10:18
przez Globy
Czołem,

nie ma problemu ze zmianą zegarów – niestety obawiam się, że ciężko Ci będzie znaleźć od europejskiej wersji z automatyczną skrzynią biegów, a w serwisie panel może kosztować krocie. Radziłbym ściągnąć z USA same białe tarcze lub cały panel z takowymi.

=> zegary do wersji kanadyjskie z dużymi km/h i małymi mil/h za jedyne 30 dolarów
=> zegary do wersji kanadyjskie z dużymi km/h i małymi mil/h za jedyne 30 dolarów
=> same białe tarcze za 25 dolarów

Wystarczy zarejestrować się na eBay'u, utworzyć konto w PayPal, dodać doń swoją kartę kredytową i pro forma zapytać firmy, czy wyśle do Polski. Powodzenia <usmiech>

PS. Poprawiłem temat Twojego wątku na zgodny z Regulaminem. Na przyszłość proszę dodawać do opisu tematu informacje o aucie, typie silnika i roczniku, by inni Forumowicze mogli łatwiej identyfikować Twoje problemy <usmiech>

PostNapisane: 9 mar 2009, 12:25
przez emerson-mg
Cześć

Bardzo dziękuję za te namiary :D . Już wysłałem zapytania do sprzedawców. Na Ebayu kupuje już od kilku lat i mam konto Paypal. Nie wiem czy zgodzą się wysłać do Polski bo często nie wiedzą gdzie to jest i ogólnie są wygodni. Ale zobaczymy. Takie zegary z białymi tarczami nie dość, że bardziej czytelne to jeszcze podkreślą sportowy wygląd auta. Temat wpadł mi do głowy bo zobaczyłem takie zegary na polskiej aukcji ale cena ponad 500PLN no i koszty wymiany.

pozdrawiam

MG

PostNapisane: 9 mar 2009, 13:07
przez Globy
Jeśli ci konkretnie sprzedawcy nie wyślą zegarów, z pewnością znajdziesz jakąś chętną firmę na innych aukcjach lub auto do rozbiórki <usmiech> Powodzenia!

PostNapisane: 9 mar 2009, 18:04
przez LemJohny
emerson-mg
hmm a sprawdzałeś intensywność podświetlania, może po prostu wystarczy tam zwiększyc natężenie oświetlenia??
masz zdjęcie swoich liczników?? ja mam takie jak w zdjęciu nad podpisem i jest ok

PostNapisane: 9 mar 2009, 19:03
przez emerson-mg
Przypominam, że mam wersję USA i może trochę oświetlenie jest mniejsze. W moim aucie jest kilka dziwnych niespodzianek jeśli chodzi o wyposażenie. Np nieogrzewane lusterka, głośne wspomaganie elektromagnetyczne czy wskażnik temp. na zewnątrz w Farenheitach etc.
Tak mam intensywność podświetlenia na maxa.Teoretycznie do wszystkiego można się przyzwyczaić ale latem zeszłego roku często jadąc przy b.słonecznej pogodzie w okularach słonecznych miałem problemy z odczytaniem zegarów. A przecież chodzi o to aby widzieć kątem oka a nie wpatrywać się w zegary. Wieczorem jak są podświetlone to jest ok.
Reasumując jeśli będę mógł za małą kasę zamienić na białe zegary i w wersji km a nie mile to why not. Czekam na odpowiedź jeśli nie całe zegary to może chociaż same tarcze.

PostNapisane: 9 mar 2009, 19:25
przez Lorento
A nie brałeś pod uwagę, że takie grzebanie przy zegarach od razu odrzuci przyszłego nabywcę? Raczej nie uwierzy, że wymieniałeś zegary dla fanaberii... :]

PostNapisane: 9 mar 2009, 19:35
przez Globy
A nie bierzesz pod uwagę, że ktoś jeździ samochodem dla siebie, a nie dla przyszłego nabywcy i temat traktuje o aspekcie technicznym, a nie społecznym?

PostNapisane: 9 mar 2009, 23:06
przez mazgh
witaj,weż też pod uwagę ,że w M3 wymiana kompletnych zegarów z 2-giego auta jest możliwa tylko w aso (procedura wymiany zestawu wskażników z immo.)

PostNapisane: 9 mar 2009, 23:45
przez Tom
emerson-mg mam M6 w wersji US-spec i jak jezdze normalnie (bez okularow p. slonecznych) to mam zmniejszona moc podswietlenia a jak zakladam okulary p.s. to zwiekszam na maxa i jest ok, a jesli chodzi o termometr to musisz wcisnac i przytrzymac przycisk AMB o ile sie nie myle i sie zmieni na st. C.

na forum juz bylo to opisane.

Wymiana zegarów.

PostNapisane: 9 mar 2009, 23:54
przez emerson-mg
Zgadzam się z Globy. Jest to moje 10 auto, ma przejechane ok. 25000km i mam zamiar nim kilka dobrych lat pojeździć. A co będzie za 5-6 lat kto to wie?
Staram się aby auto przedewszystkim było w 100% sprawne i zadbane oraz mnie max. satysfakcjonowało. Są rzeczy, które mi nie są potrzebne w aucie np. CB ale te zegary jak kupie to wymienie oczywiście w ASO. Remonty auta we własnym zakresie to robiłem w latach 70-80. A tak nawiasem mówiąc to przy elektronicznych zegarach zaglądanie tam przy kupnie samochodu to chyba jedno z ostatnich miejsc.
A swoją drogą zakup samochodu jest u nas dość dziwną operacją. Bo kupuje się coś za olbrzymie pieniądze w zasadzie bez możliwości dokładnego poznania ( no bo te pare km wokół salonu jest niczym) i ochyba zwrotu jak się po 1000tyś km coś nie podoba.
Kiedyś jak chciałem kupić PT Cruisera to człowiek z salonu umówił się ze mną na jazdę próbną i nie zgodził się zebym to ja prowadził a mam prawo jazdy od 1979r. Ale to już zdecydowanie inny temat
Dziękuję za wszystkie wpisy.

PostNapisane: 10 mar 2009, 00:01
przez Globy
emerson-mg napisał(a):Kiedyś jak chciałem kupić PT Cruisera to człowiek z salonu umówił się ze mną na jazdę próbną i nie zgodził się zebym to ja prowadził a mam prawo jazdy od 1979r. Ale to już zdecydowanie inny temat

W Stanach oddałby Ci go na tydzień, Mazdę też ;)

A w "trójce" nie ma opcji dwóch intensywności podświetlenia, jak jest w amerykańskiej "szóstce" z czerwonym podświetleniem? Mam przycisk na zegarach, których wygasza podświetlenie lub powoduje, że jest bardzo intensywne.

PostNapisane: 10 mar 2009, 00:02
przez Tom
emerson-mg napisał(a):Jest to moje 10 auto, ... A co będzie za 5-6 lat kto to wie

emerson-mg napisał(a):mam prawo jazdy od 1979r

jak zmieniasz auto co 5-6 lat i prawko zrobiles w 1979 roku to masz pewnie z 57-67 lat :P
Globy napisał(a):Mam przycisk na zegarach, których wygasza podświetlenie lub powoduje, że jest bardzo intensywne.

masz M3 ??

PostNapisane: 10 mar 2009, 00:07
przez Globy
Mój ojciec wtedy robił i miał zaledwie 16 lat ;) Nie róbmy off-topic'u. Pisałem o wyposażeniu naszych 6S 3.0.

PostNapisane: 10 mar 2009, 00:15
przez Tom
Globy napisał(a):Pisałem o wyposażeniu naszych 6S 3.0.

Prezesie ja mam taka roleczke do sciemniania i rozjasniania nie mam przycisku dlatego bylo moje zdziwienie :O

Globy napisał(a):Nie róbmy off-topic'u

jako OT gdzie ?? ;)

PostNapisane: 10 mar 2009, 09:17
przez emerson-mg
Niestety mam wersję uboższą tzn z klimatyzcją ręczną i tu nie ma przycisku AMB :( . Pytałem o to w ASO i nie potrafili zmienić termometru na Celsjusze. A co do zegarów to
czekam na odpowiedź z Kanady.
Odpowieź dla Toma: dobry jesteś z matmy – tak mam 57lat :D

PostNapisane: 10 mar 2009, 12:08
przez Globy
Ja mam przycisk, zazn. strzałką, który albo ściemnia zegary, albo świecą się na mocno czerwono jak na zdjęciu:

Obrazek

PostNapisane: 10 mar 2009, 13:46
przez emerson-mg
Nie wiem jak można zamieścić zdjęcie. A więc opiszę, są trzy zegary: 1.obrotomierz 2.prękościomierz i 3.wskażniki temperatury i poziom paliwa. Między 2 a 3 jest przycisk/pokrętło do zerowania km oraz regulacji natężenia oświetlenia.

PostNapisane: 10 mar 2009, 13:56
przez Globy

PostNapisane: 10 mar 2009, 15:43
przez emerson-mg
EDIT by Tom:
Obrazek

A przy okazji jak wykasować tekst,który się pojawia na moich postach pod kreską.