Luzy maski od komory silnika.
Czy jest możliwość regulacji zamka który zamyka maskę od silnika? Jadąc po nierównościach słychać drobne drgania maski. I rzeczywiście po zamknięciu jest lekki luz na zamku (około 3mm). Oglądałem ten zamek i za bardzo nie widzę jakieś możliwości regulacji. Co zrobić aby ją lepiej dociągnąć? A może ten typ tak ma?
Tak to jest jak człowiek dostanie klapki na oczy i skupi się tylko na jednej rzeczy. Dodam jeszcze, że są także dwa takie same dystanse na klapie. I bardzo fajnie można sobie wyregulować. Fakt, że teraz wyregulowałem sobie tak, że klape domknąć trzeba dociskając ją (a raczej powinna zamknąć się po opuszczeniu z około 10 cm), ale za to nie ma żadnych luzików. Zresztą po co zaglądać do silnika w maździe? Chybaże tylko po to aby dolać płynu do spryskiwacza. Pzdr.