Mazda3 (BK) – Korozja
Hej,
gdzie we Wrocławiu konserwować podwozie przed zimą? Znalazłem że ktoś wspominał o warsztacie na Opolskiej 147, ale zastanawiałem się czy jest jakieś lepsze miejsce?
gdzie we Wrocławiu konserwować podwozie przed zimą? Znalazłem że ktoś wspominał o warsztacie na Opolskiej 147, ale zastanawiałem się czy jest jakieś lepsze miejsce?
Pojawiła się już jakiś czas temu u mnie rdza na rantach nadkoli, ubytków szczególnych jeszcze nie ma. Chciałbym zabezpieczyć i pomalować te elementy nadkoli. Problem polega na tym, że muszę się dostać trochę głębiej w te miejsce, gdzie zderzaki się łączą z nadkolami. Trzeba demontować całe zderzaki, czy da radę je jakoś lekko odchylić? Będę wdzięczny za jakieś porady, albo tutoriale
- Od: 18 mar 2015, 14:52
- Posty: 12
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 3 2.0 BK (150 KM) 2003
Nie da się odgiąć tak po prostu bo przy łączeniach z błotnikami są tam takie plastikowe białe ślizgi, ale w przypadku przedniego zderzaka można go odkręcić z nadkoli, później po 3 śruby z dołu od każdej strony i powinien zejść ze ślizgów bez całkowitego zdejmowania go. Nie wiem jak w przypadku tylnego zderzaka.
Ja to robiłem bo musiałem wyciągnąć przednią lampę i tak w sumie myślę że nie wiele dłużej się zejdzie jak ściągniesz cały zderzak, dostęp będzie idealny.
Ja to robiłem bo musiałem wyciągnąć przednią lampę i tak w sumie myślę że nie wiele dłużej się zejdzie jak ściągniesz cały zderzak, dostęp będzie idealny.
- Od: 3 lis 2014, 23:32
- Posty: 45
- Auto: Jest:
Mazda 6 GH 2.5 PB 2008 Sedan
Były:
Mazda 3 BK 1.4 PB 2004 Hatchback
Mazda 3 BM 2.2 ON 2014 Sedan
Ja mam kawałek z jednej strony urwany i tam rzeczywiście odstaje, ale z drugiej jest w porządku.
Jak chcesz dostać się do łączenia zderzaka z nadkolem i tak musisz ściągnąć go ze ślizgów, wiec martwic się będziesz później jak przy zakładaniu będzie odstawać.
Jak chcesz dostać się do łączenia zderzaka z nadkolem i tak musisz ściągnąć go ze ślizgów, wiec martwic się będziesz później jak przy zakładaniu będzie odstawać.
- Od: 3 lis 2014, 23:32
- Posty: 45
- Auto: Jest:
Mazda 6 GH 2.5 PB 2008 Sedan
Były:
Mazda 3 BK 1.4 PB 2004 Hatchback
Mazda 3 BM 2.2 ON 2014 Sedan
danrok napisał(a):Hej,
gdzie we Wrocławiu konserwować podwozie przed zimą? Znalazłem że ktoś wspominał o warsztacie na Opolskiej 147, ale zastanawiałem się czy jest jakieś lepsze miejsce?
Witam
Również podpinam sie pod pytanie. Czy ktoś może polecić kogos z Wrocławia?
Ja mialem wstawiane i kupował je lakiernik/blacharz więc nie wiem dlaczego chcesz kupować samemu chyba ten co ci to robi wie co kupić aby zaraz nie zgniło no chyba że sam to wykonujesz ale w tedy nie było by pytania
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Mam do Was takie pytanko. Znalazłem coś takiego na drzwiach z pasażera. Ruda się za nie wzięła?
-
Alik87
Jak sobie radzicie z odpryskami? Warstwa lakieru jest bardzo cienka, i praktycznie co tydzień coś nowego się pojawia. Jak wiadomo odpryski niezabezpieczone prowadzą do rdzy, dlatego często się kręcę z wykałaczką i zaprawką koło auta. Dosyć to uciążliwe. Wasze też tak źle znoszą spotkania z kamyczkami i innym dziadostwem?
- Od: 1 maja 2015, 16:15
- Posty: 46
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 3 BK 05 r.
1.6 Pb 105km
Niestety tak odpryski to norma ja je olewam mimo że mam nowy lakier to po roku auto wygląda jak po wojnie. Jeśli ktoś tak jak ja dziennie do pracy jedzie autostradą to wystarczą 2 miesiące i całe auto obite.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Widzisz ja ostatnio odkryłem że pod tym co zapaprał poprzedni właściciel była ruda... Te odpryski szybko nabierają rdzawy nalot, i on pewnie ich nie wyczyścił. Teraz muszę je dla świętego spokoju zedrzeć delikatnie igłą do blachy. Mój plan działań odnośnie zaprawek na odpryski:
-zetrzeć ile się da igłą
-brunox epoxy delikatnie wykałaczką na dno
-baza
-bezbarwny
Jest ok? Ktoś ma jakieś rady?
Pozdrawiam
-zetrzeć ile się da igłą
-brunox epoxy delikatnie wykałaczką na dno
-baza
-bezbarwny
Jest ok? Ktoś ma jakieś rady?
Pozdrawiam
- Od: 1 maja 2015, 16:15
- Posty: 46
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 3 BK 05 r.
1.6 Pb 105km
Witam, mam pytanie.
Mam takie wykwity korozji na rantach nadkoli i chcę się tego pozbyć. Czy po szlifowaniu według was potrzebne będzie jakieś spawanie? Ogólnie blacha w tych miejscach wydaje się mocna trudno się odgina a ta rdza nie odpryskuje.
Mam takie wykwity korozji na rantach nadkoli i chcę się tego pozbyć. Czy po szlifowaniu według was potrzebne będzie jakieś spawanie? Ogólnie blacha w tych miejscach wydaje się mocna trudno się odgina a ta rdza nie odpryskuje.
- Od: 16 sie 2015, 19:41
- Posty: 20
- Auto: Mazda 3 BK 2004 2.0 Benzyna
Czyli auto trzeba będzie oddać do specjalisty bo nie dam rady sam spawać.
Mam jeszcze jedno pytanie. Da się ten filc zastapić czymś albo go wywalić i żeby nie było tam nic. Bo w przednich nadkolach mam plastiki i zero rdzy.
Mam jeszcze jedno pytanie. Da się ten filc zastapić czymś albo go wywalić i żeby nie było tam nic. Bo w przednich nadkolach mam plastiki i zero rdzy.
- Od: 16 sie 2015, 19:41
- Posty: 20
- Auto: Mazda 3 BK 2004 2.0 Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości