Strona 1 z 1

problem z imobilizerem

PostNapisane: 26 cze 2008, 22:58
przez grixik
witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic.<glupek2> .
co sie stralo? pomocy!

PostNapisane: 27 cze 2008, 00:06
przez Mieczyslaw
popraw temat zgodnie z regulaminem

PostNapisane: 27 cze 2008, 09:31
przez magicadm
grixik napisał(a):po umyciu silnika samochod nie odpalil.

Kurcze....skąd ja to znam......
....z autopsji :D
dwa razy w życiu byłem na tyle głupi by umyć silnik. Dwa razy KATASTROFA!!!

Tylko co ma immo do zalanego silnika... :| ???

Pozostaje suszenie na słońcu i diagnostyka.

PostNapisane: 27 cze 2008, 12:08
przez grixik
susze ja juz 3 dzien. szukam elektryka na terenie krk. ktory zna ten temat

PostNapisane: 27 cze 2008, 13:59
przez magicadm
Z tego co kojarzę to przy uszkodzonym immo silnik powinien odpalać na chwilkę i gasnąć – jak sie mylę – poprawcie mnie

PostNapisane: 27 cze 2008, 15:32
przez MarekW
Byl jakis watek, ze po praniu wnetrza auta zaczely sie problemy z immo, ale po jego wysuszeniu wszystko wrocilo do normy.

PostNapisane: 27 cze 2008, 16:39
przez grixik
czy ktos wie jak opisany bezpiecznik jest odpowiedzialny za imo.? byc moze jakies zwarcie bylo i sie przepalil

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:11
przez newbie
problemy CAN lub brak zasilania PCM

ale raczej stawiałbym na pierwsze – w większości "pokrzywionych" 3ek Y6 transmisję krzaczy pompa PS i/lub jej okablowanie

PostNapisane: 29 cze 2008, 13:42
przez MarekW
Newbie a moglbys powiedziec cos wiecej ? Pompa PS co to? okablowanie to znaczy brak kontaktu na złączkach czy jakieś przetarcia i zwarcia ?

PostNapisane: 1 lip 2008, 14:34
przez grixik
pompa PS to pąpa paliwa?
juz raz mialem z nia problem,cos mi przerywalo i wkoncu samochod stanol.
czyzby znowu byl z nia problem tylko czemu symbol imo tak szybko miga?

PostNapisane: 1 lip 2008, 21:20
przez newbie
PS = Power Steering

czesto zdarzaja sie "niekontakty" na samym urzadzeniu, zmiazdzone wiazki/wtyczki, uszkodzone zlacza elektroniki pompy, rzadkie defekty samych pomp

warto to sprawdzic

PostNapisane: 1 lip 2008, 23:37
przez grixik
dzieki newbie za pomoc.
jutro przyjezdza do mnie elektronik z nisana ,moze on cos znajdzie. <jupi>

Re: problem z imobilizerem

PostNapisane: 24 wrz 2008, 13:15
przez joint
grixik napisał(a):witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic.<glupek2> .
co sie stralo? pomocy!


Witam,
mam to samo u siebie tzn. wczoraj wszystko OK, a dzisiaj po deszczowej i chłodnej nocy zonk. Otwieram auto z pilota – z zamkami wszystko OK, a immo jak migał tak miga. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaskakuje, ale jako że pompka nie podaje paliwa silnik nie odpala. Próbowałem kilka razy otwierania i zamykania (uzbrajania i rozbrajania PATS-a), ale niestety sytuacja się powtarza. Cóż pozostało jechać do pracy tramwajem i mieć nadzieję, że to nic poważnego.

Pozdrawiam
joint

Re: problem z imobilizerem

PostNapisane: 24 wrz 2008, 17:52
przez joint
joint napisał(a):
grixik napisał(a):witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic.<glupek2> .
co sie stralo? pomocy!


Witam,
mam to samo u siebie tzn. wczoraj wszystko OK, a dzisiaj po deszczowej i chłodnej nocy zonk. Otwieram auto z pilota – z zamkami wszystko OK, a immo jak migał tak miga. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaskakuje, ale jako że pompka nie podaje paliwa silnik nie odpala. Próbowałem kilka razy otwierania i zamykania (uzbrajania i rozbrajania PATS-a), ale niestety sytuacja się powtarza. Cóż pozostało jechać do pracy tramwajem i mieć nadzieję, że to nic poważnego.

Pozdrawiam
joint


Hmm, u mnie jednak troche inaczej – nie zauwazylem tego rano tzn. po przekreceniu kluczyka kontrolka immobilisera pali sie przez 3 sekundy po czym gasnie (system rozbrojony ???) – wiec jest tak jak pisza w instrukcji obslugi. Rozrusznik kreci, ale samochod nie odpala.

Czy ktos ma moze jakies sugestie ?

Pozdrawiam
joint

PostNapisane: 24 wrz 2008, 18:27
przez chudy
joint napisał(a):Czy ktos ma moze jakies sugestie ?

Skoro dzieje się tak przy dużej wilgotności proponuję sprawdzić układ wysokiego napięcia (przewody do świec, kopułka) – mogą mieć przebicia czego skutkiem jest brak iskry... a po dłuższym kręceniu zalane świece. Najlepiej widać gdy już jest ciemno – przy odpalaniu iskrzą kable.

PostNapisane: 25 wrz 2008, 08:30
przez joint
Jedziemy dzisiaj na komputer.
Mam nadzieję, że dowiemy się co Jej dolega.

joint