Witam.
Mam możliwość kupna ładnej BK w sedanie Ipolift)ale to jest bieda edyszyn czyli bez halogenów, ksenonów, grzania pupy choć z klimą ale z panelem na cięgna jeszcze (chyba że sprzedający kit wciska o klimie). Mogę mieć też do tego zestaw zderzaki i progi pakiet GTM choć do malowania pod kolor będą.
I teraz pytanie zasadnicze: czy ktoś z grupowiczów może lub zna kogoś kto ogarnie przekładkę tych zderzaków z halogenami do wersji bez halogenów i podłączenia tego w jak najbliższy oryginałowi sposób?
To samo się tyczy panelu klimy, a mianowicie żeby wymienić już na ten nowszy. grzanie pupy nie jest aż tak wymagane ale przydałoby się do kompletu. Oczywiście za odpowiedni piniądz.
Prosiłbym o kontakt tutaj czy na orbital74@wp.pl
Ktokolwiek ogarnie bieda wersję BK do wypasionej?
Strona 1 z 1
zderzaki mogą nie pasować bo w zależności od wersji nadwozia oraz rocznika SA INNE.
Halogeny o ile jest wiązka to kwestia bezpieczników i przekaźnika jak nie to elektryka do roboty.
klima na auto- to duża rzeźba DUUUZO czujników i części i ściągasz całą deskę
była klima ręczna w BK !Jest dużo wydajniejsza od Auto ALE części nie pasują większa chłodnica skraplacz na wymienniku też . do tego masa czujników aqutatory sterowniki i silniczki klap. prościej zrobić mini sterownik dosłownie 2 przekaźników i będzie pól automatyczna tzn ustawiasz temp i masz. Tyle że druciarstwo do awaryjnych sytuacji.
siedzenia to wymiana na fotele z matą dołożenie do starych , przycisków przekaźnika / ew wiązka nowa jak nie ma/
ksenony proste? NO WAY nowe klosze nowe silniczki nowe przetwornice nowe xeneny układ samo poziomowania plus czujniki.
opłaca się jak kupisz gołą wersję za flaszkę a druga na przekładkę za fajki to i tak sporo hasju pójdzie
Tak po pierwsze sprawdź dobrze golasa w jakim stanie karoseria silnik i skrzynia zawieszenie KOROZJA jak jest prawie perfect to oki ale jak wsadzisz z 5k w przekładanie a później umrze silnik to
Halogeny o ile jest wiązka to kwestia bezpieczników i przekaźnika jak nie to elektryka do roboty.
klima na auto- to duża rzeźba DUUUZO czujników i części i ściągasz całą deskę
była klima ręczna w BK !Jest dużo wydajniejsza od Auto ALE części nie pasują większa chłodnica skraplacz na wymienniku też . do tego masa czujników aqutatory sterowniki i silniczki klap. prościej zrobić mini sterownik dosłownie 2 przekaźników i będzie pól automatyczna tzn ustawiasz temp i masz. Tyle że druciarstwo do awaryjnych sytuacji.
siedzenia to wymiana na fotele z matą dołożenie do starych , przycisków przekaźnika / ew wiązka nowa jak nie ma/
ksenony proste? NO WAY nowe klosze nowe silniczki nowe przetwornice nowe xeneny układ samo poziomowania plus czujniki.
opłaca się jak kupisz gołą wersję za flaszkę a druga na przekładkę za fajki to i tak sporo hasju pójdzie
Tak po pierwsze sprawdź dobrze golasa w jakim stanie karoseria silnik i skrzynia zawieszenie KOROZJA jak jest prawie perfect to oki ale jak wsadzisz z 5k w przekładanie a później umrze silnik to
MAZDA &M....ITSUBISHI
Dzięki za odpowiedź. Tak tez myślałem, że to masa roboty. Z tego forum wyczytałem, że do sedana zderzaki od sedana będą pasować każde. inaczej ma się z wersją HB. Tu gdzie mieszkam występują w zasadzie tylko bieda wersje. Raz w życiu widziałem w ogłoszeniu ładnych kilka lat temu sedana 2.0 ale pewnie już zezłomowany. Bardzo trudno spotkać wersję 1.6HB, prawie w ogóle nie występują. Tylko 1.4. No taki bieda kraj i bieda auta dlatego zachciało mię nieco normalności. No i ładny kolor, dlatego Pomyślę jeszcze nad tym planem.
Dołożenie grzania pupy to żaden problem, co do xenonu to kupuj zderzak wraz ze spryskami, a zwykle lampy H7 oddaj na retrofit na bixenon 900zł komplet dołożenie samopoziomowania możesz zrobić, kwestia do 200zł, ale tego i tak nikt nie sprawdza czy masz i czy działa
Jak masz gdzie i chęci by sobie auto doinwestować to śmiało, ja zaraz kończę grzanie dupek, na sezon wleca lampy bi-xenon.
Jak nie to trzeba szukać opcji z lepszym wyposażeniem i tyle.
Jak masz gdzie i chęci by sobie auto doinwestować to śmiało, ja zaraz kończę grzanie dupek, na sezon wleca lampy bi-xenon.
Jak nie to trzeba szukać opcji z lepszym wyposażeniem i tyle.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tutaj sprawdzają wszystko podczas corocznego testu. Wjechać może i byś wjechał na taki test z retrofitami ale wyjechał z listą rzeczy do zrobienia na nowo żeby auto przeszło przegląd. Zapomnij chociaż o jednej przepalonej żarówce czy zaparowanej lampie. Nie wspomnę o jakiejś zapalonej na desce.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości