Schemat kabli kostki drzwi Ambient light / El wire podłączenie do istalacji

Drodzy,
Próbuje podłączyć pasek ledowy ambientem z przetwornica (konwerterem) pod tylne drzwi. Rozebrałem tylny boczek drzwi natomiast nie mogę znaleźć kabla pod który mógłbym się podpiąć.
Sprawdzałem próbowaniem dwie kostki widoczne na zdjęciu, ale tylko w w jednej z nich jest prąd + (czerwony przewód) a w jednym kolorowym jest bardzo bardzo niskie napięcie (próbnik ledwo się świeci – podejrzewam, że być może podświetla ledwo widocznie diody do podświetlenia otwierania elektrycznych szyb).
Niestety czerwony przewód plus w sposób ciągły pobiera prąd (zamknąłem nawet pilotem auto na 3h z podpiętym świecącym próbnikiem i po 3h dalej paliła się żarówka w próbniku – tak więc odpada podpięcie na stałe do niego – może to od centralnego zamka?). Kabel czarny od masy oczywiście znalazłem i się do niego lub części karoserii podpinam prawidłowo.
W pozostałych przewodach nie ma prądu nawet przy odpalonym silniku i włączonych światłach. Nie spina mi się z przewodami jeden fakt, że przy wyłączonym zapłonie szyby naturalnie nie opuszczę a przy włączonym już tak – czyli prąd musi dochodzić kilkoma kablami na raz?).
Czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej do Mazdy 3 bk 2004 r. 1999cm 150KM lub jest mi w stanie pomóc pod co powinienem się podpiąć lub gdzie popełniam błąd?
Próbuje podłączyć pasek ledowy ambientem z przetwornica (konwerterem) pod tylne drzwi. Rozebrałem tylny boczek drzwi natomiast nie mogę znaleźć kabla pod który mógłbym się podpiąć.
Sprawdzałem próbowaniem dwie kostki widoczne na zdjęciu, ale tylko w w jednej z nich jest prąd + (czerwony przewód) a w jednym kolorowym jest bardzo bardzo niskie napięcie (próbnik ledwo się świeci – podejrzewam, że być może podświetla ledwo widocznie diody do podświetlenia otwierania elektrycznych szyb).
Niestety czerwony przewód plus w sposób ciągły pobiera prąd (zamknąłem nawet pilotem auto na 3h z podpiętym świecącym próbnikiem i po 3h dalej paliła się żarówka w próbniku – tak więc odpada podpięcie na stałe do niego – może to od centralnego zamka?). Kabel czarny od masy oczywiście znalazłem i się do niego lub części karoserii podpinam prawidłowo.
W pozostałych przewodach nie ma prądu nawet przy odpalonym silniku i włączonych światłach. Nie spina mi się z przewodami jeden fakt, że przy wyłączonym zapłonie szyby naturalnie nie opuszczę a przy włączonym już tak – czyli prąd musi dochodzić kilkoma kablami na raz?).
Czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej do Mazdy 3 bk 2004 r. 1999cm 150KM lub jest mi w stanie pomóc pod co powinienem się podpiąć lub gdzie popełniam błąd?