Mazda 3 z USA
Strona 1 z 1
Roczne auto sprowadzone do PL z USA na bank musiało tam być z przeznaczeniem do kasacji i przypłynęła sobie do nas kontenerem. Nikt nie sprowadza aut z USA jeśli na nim nie ma grubego zysku.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
To zależy, kiedyś dolar był po dwa złote i opłacało się sprowadzić nawet niebity samochód z USA, nawet na forum były takie sztuki. Akurat to czy był skasowany w USA w miarę łatwo sprawdzić przez Carfax.
Przebieg 100 tys kilometrów czy mil (pamiętaj że licznik w samochodzie pokazuje domyślnie mile). No i modele na USA z tym silnikiem często nie miały ABS.
Przebieg 100 tys kilometrów czy mil (pamiętaj że licznik w samochodzie pokazuje domyślnie mile). No i modele na USA z tym silnikiem często nie miały ABS.
Może w 2009 to i był niski kurs
http://screenshooter.net/103023797/oenbfan
ale w 2005 nie było rewelacji , na bank to była jakaś wydymka , na dodatek jak był naprawiany w 2005 roku to teraz zaczyna wyłazić to całe druciarstwo
http://screenshooter.net/103023797/oenbfan
ale w 2005 nie było rewelacji , na bank to była jakaś wydymka , na dodatek jak był naprawiany w 2005 roku to teraz zaczyna wyłazić to całe druciarstwo
No ale skąd taka pewność, że "na bank", "wydmuszka" itd. Wystarczy sprawdzić miernikiem lakieru, oddać komuś do przeglądu, posprawdzać w necie i będzie jasne. Są firmy które robią pro oględziny auta przed zakupem. Warto wydać pare stówek i mieć pewność. To że z USA to nie znaczy że rozbity, to że z DE nie znaczy że ma przejechane milion km. Każdy przypadek jest inny 
Co chcesz sprawdzać miernikiem na maździe z 2004 r ?
Dodam jeszcze że mazda 3 z początku produkcji w stanach była bardzo ubogo wyposażona
ABS – brak
Szyby elek. – brak
Klima – ręczna
To z grubsza
Po za tym nie znam nikogo takiego kto by sobie całe auto z ameryki kupił ; )
Dodam jeszcze że mazda 3 z początku produkcji w stanach była bardzo ubogo wyposażona
ABS – brak
Szyby elek. – brak
Klima – ręczna
To z grubsza
Po za tym nie znam nikogo takiego kto by sobie całe auto z ameryki kupił ; )
A dlaczego miałbym nie móc oczekiwać lakieru oryginalnego na aucie z 2004 roku?? Widzisz, Ty nie znasz, a ja znam kogoś kto sprowadził sobie Mazdę 3 z USA w całości. Tak czy inaczej, uważam że ryzyko jest duże
ale nie jest to niemożliwe sprowadzić sobie rodzynka.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Problem w tym że to już taki rocznik gdzie nawet jeśli nie była bita to ze świecą szukać a nie znajdziesz w oryginalnym lakierze ze względu na korozję.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Podepnę się pod ten wątek bo właśnie wkrótce stanę się posiadaczem Mazdy 3 z USA i mam kilka pytań do tych co takowe posiadają.
1. Czy da się zarejestrować/zrobić przegląd w Polsce bez tego tylnego przeciwmgielnego światła? Bo nawet się nie łudzę że da się z przednimi amerykańskimi. A jeśli się nie da to jak to najlepiej zrobić? Wymiana całego światła czy sam klosz na czerwony i jak tam jest z wiązką? Trzeba ciągnąć nową czy już tam może jest?
2. Gdzie polecacie kupić nowe przednie światła? Może jakieś fajne niedrogie zamienniki? Jakich unikać?
3. Samochód w całości dopiero co malowany i lakierowany (ktoś go porysował po całości i dlatego tak) czy warto jakoś dodatkowo zabezpieczyć przed korozją? W tej chwili nie ma (i nie miał przed malowaniem) żadnej bo jeździł w ciepłym stanie gdzie nie ma soli sypanej. Czy prawdą jest że wersje USA są mają lepsze blachy które tak nie gniją?
1. Czy da się zarejestrować/zrobić przegląd w Polsce bez tego tylnego przeciwmgielnego światła? Bo nawet się nie łudzę że da się z przednimi amerykańskimi. A jeśli się nie da to jak to najlepiej zrobić? Wymiana całego światła czy sam klosz na czerwony i jak tam jest z wiązką? Trzeba ciągnąć nową czy już tam może jest?
2. Gdzie polecacie kupić nowe przednie światła? Może jakieś fajne niedrogie zamienniki? Jakich unikać?
3. Samochód w całości dopiero co malowany i lakierowany (ktoś go porysował po całości i dlatego tak) czy warto jakoś dodatkowo zabezpieczyć przed korozją? W tej chwili nie ma (i nie miał przed malowaniem) żadnej bo jeździł w ciepłym stanie gdzie nie ma soli sypanej. Czy prawdą jest że wersje USA są mają lepsze blachy które tak nie gniją?
Tylne przeciwmgłowe 20zł zamontowałem pod zderzakiem, teraz są ledowe.
Do przednich soczewek jeszcze żaden diagnosta nie miał uwag, nikogo nie oślepiam z naprzeciwka.
Korozją zawsz lepiej zająć się jak najwcześniej.
Do przednich soczewek jeszcze żaden diagnosta nie miał uwag, nikogo nie oślepiam z naprzeciwka.
Korozją zawsz lepiej zająć się jak najwcześniej.
Czyli normalnie przeszedł pierwszy przegląd z amerykańskimi światłami? Ja tu wokół słyszę że nie ma teraz na to szans, dawno robiłeś pierwszy przegląd w PL? Jeździsz z pomarańczowymi pozycyjnymi i nie boisz się policji?
Powiem tak. Ten pierwszy przegląd robiłem w2007 nie wiem jak wtedy podchodzili do soczewek. Od tej pory nie mam z tym problemu. Co do pozycyjnych, na dzień przeglądu mam żaróweczki na przewodach. Odłączam pomarańczowe izolacją i podłączam białą. Pod blokiem 5min i wszystko po staremu. Policja ma większe problemy niż pomarańczowe postojowe. Ważne że w ogóle są. Myślałem o zamontowaniu na stałe tych postojowych ale jakoś tak schodzi.
Dzięki za porady, a powiedz jeszcze jak rozwiązałeś problem amerykańskiego radia? Wymiana na takie same mazdowskie europejskie czy jakieś nie oryginalne? W tej drugiej opcji to chyba nie będzie na ekranie oryginalnym odczytów z komputera (spalanie, temperatura). Mam rację? Bo chyba o strojeniu nie ma mowy jak mniemam.
Silnik 2.0 w mazdach3 na usa to rzadkosc gdyz to jest silnik forda i zapewne jest to sedan,bo reszta wychodzila 2,3 lub speed.Nie polecam tego.Co do sprowadzonych aut rocznych z usa to ja sprowadzilem roczna mazde 6 w 2008 roku taka sama jak mam teraz GG tyle ze tamta byla szara.Auto kupilem w salonie Mazdy jezdzila nia moja zona przez pol roku a potem poszla do polski na mienie przesiedlencze.Wiec nie rozumiemm dlaczego z gory zakladacie ze auto spadlo z TIR'a
!?????? rdzewieje kazda mazda z usa wyprodukowana przed rokiem 2006 bo potem poprawili blachy na usa. Pozdrawiam

-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Silnik 2.0 w mazdach3 na usa to rzadkosc gdyz to jest silnik forda i zapewne jest to sedan
Czyli że niby silnik 2.0 w wersji USA to zupełnie inny silnik niż 2.0 EU? Dziwne bo identynczne osiągi podają dla obu. Poza tym dziwne trochę że Japończycy w japońskim samochodzie wyprodukowanym w Japonii wstawiają amerykański silnik.
2.0 to wspólny silnik Mazdy i Forda, podobnie jak 2.3 (ta sama rodzina). To był podstawowy silnik w USA, montowany w uboższych wersjach wyposażenia.
Drobne różnice w osprzęcie mogą być, na przykład w USA od początku był tempomat, a u nas dopiero po lifcie razem z elektroniczną przepustnicą. Inny przykład, był tu na forum kolega co miał problem z automatem i ASO się na niego wypięło, bo to nie był model oferowany w EU (ale on chyba miał 2.3)
Drobne różnice w osprzęcie mogą być, na przykład w USA od początku był tempomat, a u nas dopiero po lifcie razem z elektroniczną przepustnicą. Inny przykład, był tu na forum kolega co miał problem z automatem i ASO się na niego wypięło, bo to nie był model oferowany w EU (ale on chyba miał 2.3)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości