Mazda 3 audio

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Grzechu65 » 25 lis 2016, 22:16

Witam jestem nowy na forum wiec jeśli zły dział proszę o przeniesienie :). A teraz moje pytanie mam Mazde 3 BK bez systemu bose chce przełożyć subowfer od Audi a6 c5 combi i teraz jak to zrobić wytłumaczy ktoś? nie jestem zielony w tym ale jakieś porady się przydadzą. Jutro przekładam głośniki wiec subowfer tez bym przełożył tylko co radzicie ktoś podłączył juz tak ? Jakieś porady ?
Grzechu65

Postprzez radzix27 » 28 lis 2016, 10:22

Będziesz potrzebował wyprowadzić kable RCA z radia albo kupić konwerter sygnału. Ja zastosowałem coś takiego:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5693764544 ale są też tańsze.

Kup od razu w sklepie elektronicznym kilka szybkozłączek takiego typu:
Obrazek

Nie będziesz musiał rozcinać przewodów.

Tutaj schemat podłączenia –> http://www.mazda3forums.com/352-technic ... -unit.html

Użytkownik polecił podłączenie konwertera pod przednie głośniki, ja podłączyłem pod tylne, żeby mieć lepszą kontrolę.

A tutaj film na którym pokazuje krok po kroku cały proces:

Forumowicz

Od: 18 wrz 2014, 08:38
Auto: Mazda 3 BK Sedan, Z6 1.6, 2004

Postprzez Jellystone.yogi » 13 lut 2017, 22:00

Ja mam takie pytanko. Ponieważ w Maździe 3 są ogólnie całkiem dobre głośniki fabryczne, jednak chciałbym żeby było więcej niskich tonów, wtedy byłoby wręcz idealnie i właśnie w związku z tym chciałbym wrzucić subwoofer do bagażnika lub w koło zapasowe. Niestety nawet przy fabrycznym audio kiedy podkręci się nieco niskie tony to po bokach wszystko pierdzi. Czy jest jakaś możliwość dodatkowego wygłuszenia auta? Czy instalacja wzmacniacza szkodzi akumulatorowi albo alternatorowi?