Strona 1 z 1

Nieudana wymiana przedniej szyby

PostNapisane: 11 sie 2016, 19:46
przez atikow
Panowie wysłuchajcie tej sytuacji jaka przytrafiła mi się ostatnio. Wymieniałem szybę poprzednia bo dostałą strzał kamyczkiem. Na legalu pojechałem do serwisu nie jakiegoś Pana Mietka tylko do autoryzowanego seriwsu NORD GLASS konsultant spisał numery zamówił szybę i stawiłem się na wymianę w niedługim czasie. Szybka została wymieniona ale po odebraniu auta ku mojemu zdziwieniu zauważyłem że coś jest nie tak.... <glupek2> Lusterko wsteczne było dużo niżej w polu widzenia plus osłonka z tym system od zapięcia pasów nie licowało się z podsufitką.... :( MASAKRA natychmiast reklamacja oczywiście Pani się zgodziła że tak być nie może i wszytko było by OK gdyby nie fakt że po sprawdzeniu że prawidłowa szyba inny model powinna być grubsza i mieć w innym miejscu uchwyt na lusterko jest droższa o 190 zł.... <glupek2> Serwis chce żebym to ja pokrył ten koszt różnicy oni usługę wymiany biorą na siebie. Nie wiem co to za podejście ale ciężko mi z nimi wygrać dyskusje cały czas twierdza że to ja muszę zapłacić za różnice ale ja zostałem po prostu wprowadzony w błąd przy wycenie i się na to nie godzę żeby za to płacić. Czekam na kontakt z kierownikiem który jest na wakacjach podobno a klej na szybie musi i tak wyschnąć podobno żeby bezpiecznie go usunąć wiec smigam ze złą szybą..

Re: Nieudana wymiana przedniej szyby

PostNapisane: 25 sie 2016, 11:10
przez kropek101
Oni spisywali numery i zamawiali więc to ich wina i jak najbardziej powinni wykonać usługę za darmo. Kwestia szyby jeśli jest to robione z ubezpieczenia nie ma mowy o tym abyś coś płacił, natomiast jeśli pojechałeś i płacisz za szybę z kapsy a faktycznie ta co ma być jest droższa to powinieneś dopłacić różnicę w cenie.

PostNapisane: 23 kwi 2017, 15:35
przez Kloit777
Kropek101 dlaczego ma dopłacać skoro przy zamówieniu było wszystko uzgodnione ? Ewidentnie kosztami bym obciążył wykonawcę :)