Check cd

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Mephic » 3 lis 2015, 14:37

Cześć wszystkim

Moje fabryczne radio Mazdy zapadło na chorobę Check cd to jest nie czyta plyt.

Radio które posiadam ma przycisk media i 20 GB dysk twardy a napęd był nagrywarka za pomocą której zgrywalo się kawałki na dysk. Nie obsługuje mp3.

Nie znam się na audio kompletnie. W aso chcą 400 zł za diagnostykę a gdzie wymiana napędu który i tak pewnie już nie jest dostępny. Stąd pytanie – co teraz najlepiej zrobić zeby moc słuchać muzyki i to najlepiej w mp3? Pal licho dysk nie zależy mi.

Ja widzę dwie opcje – xcar link (nie wiem czy zadziała z tym wynalazkiem który mam) lub radio niefabryczne (ale nie wiem gdzie i jakie kupić żeby ładnie wyglądało i dobrze gralo.

Pomożecie? Nie znam się na samodzielnym montażu i nie chce się poznawać wiec dodatkowo szukam serwisu który mi to w Krk zmontuje.
Forumowicz

Od: 14 maja 2012, 14:04
Auto: Peugeot 308 SW 2015 1.2 130 KM PureTech
Nissan Qashqai 2017 1.2 115 KM N-Connecta

Postprzez kropek101 » 3 lis 2015, 21:03

Na początek sprawdź napęd na jakiejś płycie która jest tłoczona a nie nagrywana przez ciebie lub nagraj z minimalną prędkością. Zazwyczaj napędy mają problem najpierw czytać płyty nagrywane na kompie. Jeśli to nic nie da kup płyn w elektronicznym sklepie do mycia laserów wyjmij to radio odłącz od zasilania dobrze wymyj laser najlepiej środek w spray.u ma aż ciec z niego. Są to środki które szybko parują więc bez obaw jednak w zakamarkach lasera może to dłużej parować więc dobrze osusz. i do auta jak nie pomoże rozglądaj się na nowym napędem.

To chyba tyle odemnie.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Forumowicz

Od: 21 lut 2011, 00:49
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez Mephic » 3 lis 2015, 21:12

Hej