Mazda3 BK – montaż CB w miejscu popielniczki

1. Otwieramy podłokietnik i wykręcamy dwie śruby
2. Wrzucamy 1 bieg i zaciągamy ręczny. Będzie wygodniej nam wyciągnąć pierwszy plastik. Ciągniemy od strony podłokietnika do góry.
3. Odkręcamy gałkę i wyciągamy kolejny plastik z mieszkiem od biegów.
4. Odpinamy przewód do sterowania i podświetlania pilota nawigacji.
5. Wyjmujemy popielniczkę i ciągniemy do siebie panel z popielniczką i zapalniczką – trzyma się na dwóch zatrzaskach po bokach.
6. Odkręcamy dwie śruby i ciągniemy cały tunel do tyłu, jakieś 10-15cm bo tyle mamy luzu na wiazce przewodów.
7. Rozpinamy wtyczki
8. Wyciągamy tunel poza auto i zaczynamy piłować miejsce na CB. Wyciągamy z popielniczki wenętrzną blaszkę.
9. Kanały z nawiewami powietrza na tył auta, musimy rozepchać w taki sposób, aby zyskać ok 3cm większy prześwit.
10. Używamy, albo opalarki (nie wiem czy zwykła suszarka da radę), albo tniemy kanał i zaklejamy otwor taśmą odporną na wygrzewanie.
11. Wkładamy CB w miejsce popielniczki i podpinamy kabel od anteny oraz układamy kabel zasilajacy.
12. Sprawdzamy czy radio gra i zaczynamy składać.
* Kabel od gruchy przykręcam jak używam radia. Przez większość czasu, czeka w gotowości zwinięty.
** Odkręciłem śrubki z okolic popielniczki, ale jest to totalnie niepotrzebne. Piłujemy najbliżej nich przy założeniu, że mamy radio 35x115x190 mm
*** Ja mam dodatkowe gniazdo zapalniczki w podłokietniku i zdecydowałem się z niego zasilić CB zamiast wpinać się na sztywno w gniazdo zapalniczki tuż pod panelem klimatyzacji. Gdyby ktoś chciał jednak wpiąć się na sztywno, może zrobić to tak jak na ostatnim zdjęciu zaczerpniętym z innego auta
**** Serwisówka: http://thaimazda3.com/svmanual/esicont/ ... 71W01.html
2. Wrzucamy 1 bieg i zaciągamy ręczny. Będzie wygodniej nam wyciągnąć pierwszy plastik. Ciągniemy od strony podłokietnika do góry.
3. Odkręcamy gałkę i wyciągamy kolejny plastik z mieszkiem od biegów.
4. Odpinamy przewód do sterowania i podświetlania pilota nawigacji.
5. Wyjmujemy popielniczkę i ciągniemy do siebie panel z popielniczką i zapalniczką – trzyma się na dwóch zatrzaskach po bokach.
6. Odkręcamy dwie śruby i ciągniemy cały tunel do tyłu, jakieś 10-15cm bo tyle mamy luzu na wiazce przewodów.
7. Rozpinamy wtyczki
8. Wyciągamy tunel poza auto i zaczynamy piłować miejsce na CB. Wyciągamy z popielniczki wenętrzną blaszkę.
9. Kanały z nawiewami powietrza na tył auta, musimy rozepchać w taki sposób, aby zyskać ok 3cm większy prześwit.
10. Używamy, albo opalarki (nie wiem czy zwykła suszarka da radę), albo tniemy kanał i zaklejamy otwor taśmą odporną na wygrzewanie.
11. Wkładamy CB w miejsce popielniczki i podpinamy kabel od anteny oraz układamy kabel zasilajacy.
12. Sprawdzamy czy radio gra i zaczynamy składać.
* Kabel od gruchy przykręcam jak używam radia. Przez większość czasu, czeka w gotowości zwinięty.
** Odkręciłem śrubki z okolic popielniczki, ale jest to totalnie niepotrzebne. Piłujemy najbliżej nich przy założeniu, że mamy radio 35x115x190 mm
*** Ja mam dodatkowe gniazdo zapalniczki w podłokietniku i zdecydowałem się z niego zasilić CB zamiast wpinać się na sztywno w gniazdo zapalniczki tuż pod panelem klimatyzacji. Gdyby ktoś chciał jednak wpiąć się na sztywno, może zrobić to tak jak na ostatnim zdjęciu zaczerpniętym z innego auta
**** Serwisówka: http://thaimazda3.com/svmanual/esicont/ ... 71W01.html