Powinno się przydać.
Na dzień dobry postępujemy wg tego rysunku. Warto zapoznać się, gdzie znajdują się spinki (zatrzaski) A.
Następnie, odpinamy 'klamkę' pokrywy silnika naciskając płaskim wkrętakiem środkową zapadkę.
Całość ciągniemy w dół i naszym oczom ukazuje się wkręt, który oczywiście odkręcamy krzyżakiem.
Dalej zajmujemy się lewym słupkiem. Wypinamy spinkę, podważamy nachodzącą część progu na słupek,
podważamy paluchami słupek od dołu i mamy coś takiego:
Teraz zabieramy się do panelu. Ja na sam wpierw zacząłem od wyciągania lewej dolnej części idąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Wyciąganie typu: zdecydowane szarpnięcie.
To już prawa strona
A jak ktoś życzy sobie wymienić żarówki, to naciska u nasady i wysuwa do przodu (ale o tym pisał cbr)
Pamiętamy, że przy składaniu pasujemy wszystkie elementy męskie do żeńskich (tak jak to w normalnym życiu normalnego człowieka jest )
Dziękuję i pozdrawiam.
Panel dolny (kierowcy) – demontaż
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości