Błąd p0222 i p0638 po odłączeniu minusowej klemy

Witam,
Dziś próbowałem zdiagnozować pobór prądu w mojej mazdzie. Niestety chyba niechcący narobiłem wiecej bałaganu. Odłączałem kable od mysle,ze sterownika skrzyni biegów (poniżej akumulatora) z odłączonym minusem zeby sprawdzic połączenie, po powrotnym połączeniu, auto juz nie wróciło do swojego pierwotnego stanu:) Pali sie kontrolka check engine, kontrola trakcji oraz kontrolka AT. Silnik pracuje na nieregularnych obrotach, ktorych nie mozna zwiekszyc(gaz nie dziala) po wrzuceniu D, kontrolka AT znika, a auto toczy sie na minimalnych obrotach.
Miał ktoś z was jakies podobne doświadczenia? jak sie tego pozbyć?
Dziś próbowałem zdiagnozować pobór prądu w mojej mazdzie. Niestety chyba niechcący narobiłem wiecej bałaganu. Odłączałem kable od mysle,ze sterownika skrzyni biegów (poniżej akumulatora) z odłączonym minusem zeby sprawdzic połączenie, po powrotnym połączeniu, auto juz nie wróciło do swojego pierwotnego stanu:) Pali sie kontrolka check engine, kontrola trakcji oraz kontrolka AT. Silnik pracuje na nieregularnych obrotach, ktorych nie mozna zwiekszyc(gaz nie dziala) po wrzuceniu D, kontrolka AT znika, a auto toczy sie na minimalnych obrotach.
Miał ktoś z was jakies podobne doświadczenia? jak sie tego pozbyć?