Błąd p0222 i p0638 po odłączeniu minusowej klemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez flapjack » 23 mar 2013, 23:02

Witam,

Dziś próbowałem zdiagnozować pobór prądu w mojej mazdzie. Niestety chyba niechcący narobiłem wiecej bałaganu. Odłączałem kable od mysle,ze sterownika skrzyni biegów (poniżej akumulatora) z odłączonym minusem zeby sprawdzic połączenie, po powrotnym połączeniu, auto juz nie wróciło do swojego pierwotnego stanu:) Pali sie kontrolka check engine, kontrola trakcji oraz kontrolka AT. Silnik pracuje na nieregularnych obrotach, ktorych nie mozna zwiekszyc(gaz nie dziala) po wrzuceniu D, kontrolka AT znika, a auto toczy sie na minimalnych obrotach.
Miał ktoś z was jakies podobne doświadczenia? jak sie tego pozbyć?
Początkujący
 
Od: 8 sty 2009, 17:28
Posty: 15
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 3 2,3L 2007 hatchback

Postprzez akostarek » 24 mar 2013, 14:04

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 09800.html
przepustnica ?

DTC P0222 – https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 06000.html
czujnik położenia przepustnicy.

Może coś gdzieś odpiąłeś / poluzowałeś ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez flapjack » 24 mar 2013, 16:53

Dzieki za odpowiedz. Dzis sprawdzalem wszystkie połączenia jeszcze raz. No nic nie moge znalezc. Miga mi check engine 7 razy, i kontrola trakcji non stop. Nie ma reakcji na pedal gazu. Nie regularne obroty. Po zczytaniu błedu widze teraz p0123 i p223. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i tak dalej. No nic bede walczyl dalej.
Początkujący
 
Od: 8 sty 2009, 17:28
Posty: 15
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 3 2,3L 2007 hatchback

Postprzez Marcis » 25 mar 2013, 14:04

sprawdź może te kostki co odpinałeś może któryś pin się wypiął. Zresetuj komputer też może?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez flapjack » 25 mar 2013, 20:08

Wyglada na to,ze jedna z kostek do przepustnicy, tak jak sugerowaliscie jest lekko nie pewna. Choc na pierwszy rzut oka wyglada ok, to zdecydowanie cos tam nie łaczy. Dzieki za posty.
ps. nie wiecie gdzie mozna takie rzeczy jak kostki łacznikowe, konektory mozna kupic?
Początkujący
 
Od: 8 sty 2009, 17:28
Posty: 15
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 3 2,3L 2007 hatchback

Postprzez Marcis » 26 mar 2013, 16:12

Jeśli chcesz zrobić to aby dobrze trzymało chodź nie ładnie wyglądało to możesz w elektrycznym takie kupić lub dobrym samochodowym czy rolniczym kupić wsuwki męskie/żeńskie. Ja bym próbował aby pozostało w oryginale:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323