alwin napisał(a):Migające zegary i dźwięk zapalonych świateł daje przepalona żarówka w schowku. Wymienić żarówkę i po problemie
Kontrola trakcji zapala się czasem jak jedziesz po szutrowej drodze takiej nieutwardzonej. Jest gdzieś na forum poczytaj.
Ale im pomogłeś!!!! Żarówka w schowku nie ma żadnego wpływu na zegary.Nie wprowadzaj w błąd.A kontrola trakcji-jeśli jest sprawna-zawsze się włącza jak koła dostają poślizgu np.przy ostrym ruszaniu.
U Ciebie marcia 3,pewnie się "mechaniol" nie przyłożył,albo robił to pierwszy raz,albo jest bez pojęcia.Trzeba dokładnie założyć wszystkie wtyczki na panelu z bezpiecznikami i dociągnąć je dżwigniami,aż do zatrzaśnięcia bocznych klipsów.Warto odpiąć akumulator.Tak,czy tak trzeba wszystko na nowo programować-radio,zegar,szyby.Poczytaj o wymianie filtra kabinowego-tam to jest opisane.Schowka nie trzeba wyjmować.Trochę przy tym schodzi,ale nikt nie zrobi lepiej,dokładniej no i taniej niż zrobi się to samemu.
Zresztą durny jest ten samochód-8 rodzajów żarówek.Te z przodu to powinno się dać wymienić "w nocy o północy" ,przy latarce.A to,że po wymianie filtra kabinowego wszystko trzeba programowć ,rozłączać wtyczki i akumulator-JAPOŃSKA PARANOJA.Kabinowy tak naprawdę trzeba wymienić 2 razy w roku i w końcu szlaczek trafi te wszystkie połączenia.Pozdrawiam
Dopisano 9 lis 2015, 22:11:
A i jeszcze jedna uwaga.Najpierw,przed włożeniem "w zawiasy" panelu zamontować dolne wtyczki.Założyć panel na zawiasy,odgiąć w dół i dopiero założyć górne zaczynając od tych dwóch małych z lewej strony,a dopiero na końcu tę czerwoną z prawej.Jeśli chcemy klimę odgrzybić,torobimy to po wyjęciu brudnego,a przed założeniem czystego.Klima na maks-czyli musimy wykonać te połączenia-żeby działało-a potem znowu zdjąć,założyć filtr itd. STRASZNE.Total bzdura.MAZDA-nigdy więcej.