Mazda 3 nie odpala miga immobilizer

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Dominooo » 31 sty 2014, 21:28

Ktoś miał podobny problem z komputerem, że padł mu przez całkowicie rozładowany akumulator.
Naprawili kompa goście z Lublina. Naprawa chyba kosztowała około 1000zł.
Komputer był wysyłany kurierem. Nie trzeba całego auta.
Nawet jeśłi miałby być wysłany z Danii to koszt przesłki w obie strony byłby około 150-200zł.

6000pln to masakra jak za używkę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2010, 05:47
Posty: 776 (0/1)
Skąd: Śląsk
Auto: マツダ 3 Y6 BK '05

Postprzez smile » 2 lut 2014, 13:38

WIOLETA27 napisał(a):Na pocieszenie dostałam dzis tel,ze moja Madzia jest naprawiona.Mowili,że wstawili uzywany komp i wszystko gra,ale tego nie wiem czy faktycznie jest inny komp czy stary naprawiony.Jak dla mnie oni sa mało ogarnieci tak samo jak i ja w tych sprawach.Takze jutro odbieram autko i musze szykowac 6 kola,ach co za bol

Na pocieszenie?! :|
A czy wcześniej zadzwonili i zapytali się, czy zgadzasz się na taki koszt?!
Po co w ogóle szukasz porady skoro i tak decydujesz się na najdroższą opcję?!
Mogłaś oszczędzić 80% kwoty jaką utopiłaś.
Ile dali gwarancji na tę naprawę? Bo gwarancja na pewno się przyda...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez slaw296 » 29 cze 2014, 09:43

Witam mam teraz następny problem ponieważ urwało mi korbę i wyszła bokiem .. i kupiłem silnik golasa i go poskładałem iiiiiii teraz pompa paliwa nie daje ciśnienia jaka może być tego przyczyna jakiś sterownik czy co wcześniej z nią nie było żadnych problemów?
Początkujący
 
Od: 8 gru 2011, 20:58
Posty: 17
Skąd: Pstrągowa/ rzeszów
Auto: Mazda 3 Hatchback Motor Y6 1.6 2005r

Postprzez Beatson » 28 lip 2015, 14:33

Cześć,

Trochę odgrzebuję ale czy macie może namiary na kogoś w Warszawie, kto mógłby sprawnie zająć się opisywanym we wcześniejszych postach problemem, tzn.: miga immo, nie odpala samochód; tak mu się stało z dnia na dzień.

Dzięki za odp.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 sie 2010, 13:46
Posty: 19
Skąd: Mazowieckie/Warszawa
Auto: M3 1,6 CiTD 2004

Postprzez smile » 28 lip 2015, 15:26

Jaksa Bronisze

TapTalk na Sony M2
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Beatson » 28 lip 2015, 16:26

OK dzięki, dzwoniłem, dostałem dalsze namiary.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2010, 13:46
Posty: 19
Skąd: Mazowieckie/Warszawa
Auto: M3 1,6 CiTD 2004

Postprzez Beatson » 15 sie 2015, 07:23

No i się narobiło
Sprawa jest dosyć pilna ponieważ miałem dziś wracać do domu. Samochód po naprawie chodził aż miło do pewnego momentu. Teraz stoi nad morzem a dokładniej w Ustce. Czy znacie jakiegoś lokalnego lub z okolic elektryka/elektronika. Teraz już nic nie działa. Nawet zegary nie podają informacji o całkowitej trasie przejechanej. Nie działa centralny zamek, światła nic ... po prostu mogiła.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2010, 13:46
Posty: 19
Skąd: Mazowieckie/Warszawa
Auto: M3 1,6 CiTD 2004

Postprzez kropek101 » 15 sie 2015, 12:05

A może to problem z przewodami zasilającymi, aku masz sprawny jest gorąco mogło go z ciepła uszkodzić jak by było to coś z kompem to miał byś zasilanie w kabinie
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez Beatson » 15 sie 2015, 12:31

Tak jak piszesz częściowo, aku padł poprzez jakiś pobór prądu z instalacji. Rozładował się niemalże do zera. Czeka mnie teraz kontrola instalacji :/.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2010, 13:46
Posty: 19
Skąd: Mazowieckie/Warszawa
Auto: M3 1,6 CiTD 2004

Postprzez dzux » 16 sie 2015, 21:26

Wrzuc nowe aku i powinno byc git a jak dojedziesz do domu to sprawdz instalke co radnie prąd
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 22:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez Dragon.mg » 28 lut 2016, 12:06

Jak by ktos potrzebował odblokowac imobilajzer w mazdzie, dam namiary na fachowca(dolnoslaskie), temat ma ogarniety i wie w czym problem, cena 500zł
Dragon.mg
 

Postprzez Warmous » 4 cze 2016, 12:17

Było.
Początkujący
 
Od: 21 lut 2016, 05:57
Posty: 8 (1/0)

Postprzez Dolar89 » 6 lis 2017, 17:47

Witam miałem ostatnio problem nie mogłem odpalić samochodu z powodu rozładowanego akumulatora zależało mi żeby jechać do pracy więc go męczyłem światła błyskały sąsiad próbował odpalić na kable i nic.... Ale samochód kręcił tzn. Próbował zabrałem Aku do ładowania i rano wsadziłem do samochodu i ku mojemu zdziwieniu kontrolki świeciły jak zawsze lecz jedna od imobilajzera błyskała jak stroboskop.... Po przekręceniu kluczyka nic.... Po przeczytaniu forum bylem gotowy na wysyłkę do Lublina czesci... Na szczescie zlokalizowalem lokalnego speca który po 30 minutach odpalił samochód... Przyczyną rozładowany sterownik silnika pokazywał jakis wewnętrzny kond i były nim same zera wystarczyło zaprogramować go na nowo... Więc jeśli coś takiego wam się stanie podzwncie i popytajcie czy ktoś z waszej okolicy potrafi zaprogramować sterownik silnika jeszcze raz... Kosztowało mnie to 300 zł.
Dolar89
 

Postprzez rashkiet13 » 13 lis 2017, 10:55

Dragon.mg napisał(a):Jak by ktos potrzebował odblokowac imobilajzer w mazdzie, dam namiary na fachowca(dolnoslaskie), temat ma ogarniety i wie w czym problem, cena 500zł

Szukam namiarów na tego fachowca, sprawa pilna !
Początkujący
 
Od: 9 lis 2017, 21:05
Posty: 5 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 1.6 CD

Postprzez DooOminO » 2 maja 2018, 16:00

Panowie ktoś podpowie gdzie szukać problemu i jak wyeliminować inne możliwości? Pacjent to moja mazda 3 w której zajechałem silnik i sobie go podmieniłem niestety stoję od dwóch dni w jednym miejscu.. nie kręci pierwsze co mi przyszło do głowy to zresetowany immobiliser bo przez dłuższy czas stał bez akumulatora – dostawałem błąd p1600.. no więc ok zakupiłem specjalnie drugi kluczyk bo są niezbędne dwa kluczyki do przypisania im dostępu.. udało się przypisac ale silnik dalej nie kreci i dostaje błąd : b2139-ff niezgodność danych PATS (Takie tłumaczenie forscana, jakieś pomysły co to może znaczyć?)

Ktoś ma jakieś pomysły gdzie zacząć szukać? Muszę to szybko odpalić bo kończy mi się gwarancja na silnik który włożyłem.. pcm? Immobiliser?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez smile » 2 maja 2018, 20:59

B2139 to błąd pochodzenia Body Control Module ( BCM ) a więc ze sterownika "nadwozia" a nie "silnika". Do sterownika nadwozia podpięte są zegary, imobilajzery, klimatroniki i inne systemy bezpieczeństwa i komfortu.

Odnośnie samego błędu B2139 to wygląda na konflikt pomiędzy zegarami/imobilajzerem a danymi w PCM. Dane PATS tyczą się prgramowania kluczyków, imobilazjera / sterownika silnika.

Zerknij w link niżej

http://www.killers4hire.com/files/mazda ... #wp1025486
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Paweł_Radom » 2 maja 2018, 22:12

Musisz zaprogramować klucz
Kod: Zaznacz cały
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0902e5801500.html
Paweł_Radom
 

Postprzez DooOminO » 3 maja 2018, 11:07

Dziekuje za odpowiedź!

Po zaprogramowaniu obu kluczyków nie mogę niestety zainicjowac modulu przy programowaniu pats – wywala błąd przy inicjacji . W takim przypadku szukać uszkodzeń fizycznych tzn jakieś zimne luty?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez smile » 3 maja 2018, 15:25

Chyba masz za słaby sprzęt do programowania, nie wiem z czego korzystasz i co chcesz zaprogramować...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez DooOminO » 3 maja 2018, 16:17

Zwykłym elm w pełnej wersji oprogramowania, usunąłem wszystkie kluczyki z pamięci i zaprogramowałem dwa nowe, wszystko przeszło i zmienił się też kod wyświetlanego błędu jak wyżej opisałem. W pamięci widnieją dwa kluczyki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron