Podświetlenie zegarów i konsoli
Masz pokrętło które nie jest podświetlane obok regulacji wysokości świateł i wyłącznika kontroli trakcji itd. (dokładnie pomiędzy nimi), po lewej stronie od kierownicy tuż nad lewym kolanem.
Dokładnie tutaj:

Dokładnie tutaj:

-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
digidy napisał(a):a żeby ściemnić zegary to pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem masz taki przycisk na pewno znajdziesz
Zgadza się. Tym przyciskiem nad zegarami ustawiasz tylko podświetlenie zegarów, a tym nad kolanem cały kokpit.
Dominooo napisał(a):To pokręktło jest podświetlane. Masz przepaloną żarówkę.
No widzisz zaskoczyłeś mnie teraz, wiec powiedzcie mi jak wymienić tą żarówkę
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
cbrPL napisał(a):Dominooo napisał(a):To pokręktło jest podświetlane. Masz przepaloną żarówkę.
No widzisz zaskoczyłeś mnie teraz, wiec powiedzcie mi jak wymienić tą żarówkęWyciąga się tylko moduł z tym pokrętłem czy trzeba coś więcej rozkręcać/wyciągać?
Dobrze poszukaj. Już chyba był przerabiany ten temat.
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Nie pamiętam czy była jakaś śrubka, ale trzeba pociągnąć osłonę plastikową co jest pod kierownicą z lewej strony i wyjdzie z zatrzasków. Ja nie ściągałem całej, tylko odchyliłem troszkę, a zaczynałem od prawej strony na dole. Potem wsadziłem łapę i uwolniłem przełączniki. Nic się nie popsuło.
Żarówkę musisz wyjąć i latać z nią po sklepach z duperelami motoryzacyjnymi, jest dosyć nietypowa, w dodatku musisz zapamiętać jak druty od niej były namotane na oprawkę, niezły patent.
To co napisałem dotyczy podświetlenia ustawiacza wysokości świecenia świateł, ale myślę że tu będzie podobnie.
Żarówkę musisz wyjąć i latać z nią po sklepach z duperelami motoryzacyjnymi, jest dosyć nietypowa, w dodatku musisz zapamiętać jak druty od niej były namotane na oprawkę, niezły patent.
To co napisałem dotyczy podświetlenia ustawiacza wysokości świecenia świateł, ale myślę że tu będzie podobnie.
zmieniałem żarówkę do popielniczki i nie ma problemu z zakupem, ja kupowałem akurat ledową w ledlabs (allegro) ale mi się złamała i elektryk ją wymienił na zwykła – nie narzekał żeby jakaś nietypowa była.
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- Od: 5 lip 2010, 21:04
- Posty: 179
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 HB
Szczerze ja też nie widzę, żadnego przycisku oprócz do kasowania km na zegarach,
A co do wymiany to ciekawi mnie jak bezpiecznie odpiąć ten plastik zęby dostać się do żarówek.
A co do wymiany to ciekawi mnie jak bezpiecznie odpiąć ten plastik zęby dostać się do żarówek.
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
cbrPL napisał(a):Szczerze ja też nie widzę, żadnego przycisku oprócz do kasowania km na zegarach,
A co do wymiany to ciekawi mnie jak bezpiecznie odpiąć ten plastik zęby dostać się do żarówek.
Też mam tylko kasowanie km.
Plastik szarpniesz to wyskoczy. Ja go całego nie zdejmowałem, na lewym boku wisiał. Dostęp miałem przez szparę która powstała po odpięciu prawej strony. Zatrzaski są sprytne i nic im nie będzie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości