Pilot centralnego nie działa po wymianie baterii

Zacznę ten post następująco:
Nie mówię, że się tego nie spodziewałem
Poszedłem do mieszkania --> komp --> forum --> szukaj.
Przeczytałem chyba wszystko co wyskoczyło po wpisaniu 'wymiana baterii', 'pilot', 'centralny'.
Znalazłem procedurę kodowania pilota opisaną w tym wątku.
Wyciągnąłem z tajnej szuflady zapasowe kluczyki z drugim pilotem, wydrukowałem procedurę. Otworzyłem samochód zapasowym pilotem – bez problemu. Przeprowadziłem procedurę – i nic. Zatrzymałem się na
No i teraz nie wiem co i jak mam zrobić, żeby pilot działał. Co prawda nie ma tragedii, bo mam zapasowego, ale chciałbym mieć na wszelki wypadek sprawne obydwa. Czy ktoś może potwierdzić, że przytoczona procedura działa w M3 BK? Bo w przeczytanych przeze mnie wątkach pojawiały się 626, 323 BJ, Xedos, Premacy '02, ale nie Mazda 3 BK. A może dla tego modelu istnieje jakaś inna procedura kodowania? Dodam, że w polskiej instrukcji (mam książkową, oryginalną
) nie znalazłem nic o kodowaniu. Podany jest tylko sposób wymiany baterii i to na przykładzie innego modelu pilota niż mój.
Poniżej pomocnicze zdjęcie mojego pilota:

Czy ktoś z Was ma pomysł jak z nim walczyć?
- WIEM, temat był już poruszany na forum niejednokrotnie.
- TAK, przeczytałem wszystkie inne wątki o zbliżonej tematyce.
- WIEM, istnieje procedura kodowania pilota.
- UZNAŁEM, że mój przypadek różni się od pozostałych na tyle, iż wymaga oddzielnego wątku.
Nie mówię, że się tego nie spodziewałem
Przeczytałem chyba wszystko co wyskoczyło po wpisaniu 'wymiana baterii', 'pilot', 'centralny'.
Znalazłem procedurę kodowania pilota opisaną w tym wątku.
Wyciągnąłem z tajnej szuflady zapasowe kluczyki z drugim pilotem, wydrukowałem procedurę. Otworzyłem samochód zapasowym pilotem – bez problemu. Przeprowadziłem procedurę – i nic. Zatrzymałem się na
There was no response... Tylko ludzie siedzący pod blokiem na ławeczkach dziwnie się patrzyli na gościa, który wachluje bez przerwy drzwiami kierowcyStep 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
No i teraz nie wiem co i jak mam zrobić, żeby pilot działał. Co prawda nie ma tragedii, bo mam zapasowego, ale chciałbym mieć na wszelki wypadek sprawne obydwa. Czy ktoś może potwierdzić, że przytoczona procedura działa w M3 BK? Bo w przeczytanych przeze mnie wątkach pojawiały się 626, 323 BJ, Xedos, Premacy '02, ale nie Mazda 3 BK. A może dla tego modelu istnieje jakaś inna procedura kodowania? Dodam, że w polskiej instrukcji (mam książkową, oryginalną
Poniżej pomocnicze zdjęcie mojego pilota:

Czy ktoś z Was ma pomysł jak z nim walczyć?