Strona 1 z 1

Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 11 lut 2011, 17:00
przez Pawel00s
Temat przenioslem z dzialu zabezpieczenia, gdyz ciezko uzyskac tam pomoc, moze tu wchodzi wiecej ludzi zorientowanych w elektoronice konkretnie tego modelu...

Witam! Na wstepnie chcial bym zaznaczyc, ze temat zakladem poniewaz zaden ze mnie majster elektronik i mam problem z zalozeniem prostej blokady, gdyz nie chce czegos swajczyc a tematu z jakas doglebna instrukcja nie odnalazlem. Sprawa dotyczy mazdy 3, 1.6 benzyna.

W kilku punktach moje zapytania:
1) Co najlepiej odciac i w jakim miejscu nalezy dokonac ciecia przewodow (to gdzies pod maska czy pod deska?:P

2) Zalaczam schemat podlaczenia oraz instrukcje, czy mogl by mi ktos wyjasnic gdzie znajde przewod masowy do ktorego mam sie podpiac, oraz PLUS ktory pojawia sie i nie znika po wlaczeniu zaplonu?:)

Z gory dziekuje i prosze o wyrozumialosc, przydala by sie poprostu lopatologiczna instrukcja co gdzie i jak Pozdrawiam forumowiczow.

Schemat podlaczenia i instrukcja blokady: http://img9.imageshack.us/img9/8607/skanowanie0013b.jpg

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 11 lut 2011, 18:09
przez marcin255
Pawel00s napisał(a):poniewaz zaden ze mnie majster elektronik
to może trzeba by udać się do fachowca ?

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 11 lut 2011, 22:34
przez Blumek
a po co ci to ? immobilajzera nie masz?

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 12 lut 2011, 15:12
przez Pawel00s
wolal bym miec cos nie standardowego w inny miejscu, zawsze to chyba wieksze bezpieczenstwo?:)

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 12 lut 2011, 17:05
przez toomas1986
wolal bym miec cos nie standardowego w inny miejscu, zawsze to chyba wieksze bezpieczenstwo?:)

Mazdy chyba nie są zbyt popularne wśród złodziei samochodów. Na pewno jednak dodatkowe (poza fabrycznymi) zabezpieczenia samochodu nie standardowe zwiększają bezpieczeństwo, utrudniają kradzież...

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 15 lut 2011, 15:02
przez deeceee
1. Rozkręć liczniki zalej żywicą styki chip'ów i każde wolne interfejsy (w różnych miejscach licznika można wpiąć się do układu BDM Mazdy (back-door mode) I wgrać nowy transponder do immo bez żadnych pin-kodów).
2. Przetnij wiązkę gniazda serwisowego, wciągnij ją do komory silnika i na przecięciu przylutuj szybkozłączkę (obciętą końcówkę wpinaj tylko przed wizytą w serwisie).
3. "Zapuszkuj" komputer do stalowej/aluminiowej obudowy razem ze złączami. Są gotowe gotowe sejfy na komputer (np.: http://www.safecar.co.il/pages/Products.asp?#name_162 ). Można też zamówić u zaprzyjaźnionego Pana Zdzisia – ślusarza.
4. Załóż samodzielne blokady maski (niezależne od zamka maski).
5. Załóż elektrozawór na przewodzie paliwowym.

p.s. po każdej wizycie w serwisie proś o pokaznie w komputerze ilości zapisanych w pamięci komputera kluczy.
p.p.s wyjmij z bagażnika gaśnicę albo upewnij się, że nie ma ona proszku ABC.

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 03:58
przez Pawel00s
dzieki deeceee za pare konkretow, napewno skorzystam:) Co do mojego pytania w 1 poscie mogl by ktos na nie odpowiedziec, bo chetnie dodatkowo odcial bym ta pompe a nie chce czegos zbabrac ;)

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 10:03
przez radzi89
toomas1986 napisał(a):Mazdy chyba nie są zbyt popularne wśród złodziei samochodów

Bez zartow – od dluzszego czasu na forum co tydzien lub dwa pojawiaja sie informacje o skradzionej Mazdzie – w tym tygodniu juz dwie 3 BK poszly...

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 10:21
przez Dominooo
A ja zapytam o to co napisał kolega:
deeceee napisał(a):p.p.s wyjmij z bagażnika gaśnicę albo upewnij się, że nie ma ona proszku ABC.


O co cho z tą gaśnicą?

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 11:38
przez Pawel00s
Bez zartow – od dluzszego czasu na forum co tydzien lub dwa pojawiaja sie informacje o skradzionej Mazdzie – w tym tygodniu juz dwie 3 BK poszly...


heh no dokladnie :| dlatego lepiej zrobic cos co moze jakiemus mniej obeznanemu "fachowcowi" przeszkodzi..

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 13:11
przez bury79
Kto moze wytłumaczyć o co biega z ta gasnicą??

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 13:20
przez Dominooo
Gdzieś znalazłem info o tym, że jak złodziejowi nie udaje się ukraść auta to uruchamia gaśnicę proszkową, niezłego bajzlu potrafi narobić we wnętrzu i nie da się tego później doczyścić. Rzekomo w ten sposób zaciera ślady po sobie.

Jeśli jest inny powód to proszę mnie oraz innych oświecić :)

Re: Blokada zapłonu / pompy paliwa – instalacja

PostNapisane: 22 lut 2011, 18:19
przez toomas1986
Bez zartow – od dluzszego czasu na forum co tydzien lub dwa pojawiaja sie informacje o skradzionej Mazdzie – w tym tygodniu juz dwie 3 BK poszly...

Ja tylko napisałem: "Mazdy chyba nie są zbyt popularne wśród złodziei samochodów.".
Nie napisałem, że Mazd nie kradną. Z pewnością (co widać nawet po poście napisanym dzisiaj przez czarnybond ) też kradną. Napewno jednak nie są one w czołówkach statystyk ilości kradzieży samochodów najczęściej zgłaszanych Policji...
Kradzieże samochodów – 2010 rok:
http://www.statystyka.policja.pl/portal/st/840/62034/Kradzieze_samochodow__2010_rok.html
Raport 2009 – Utracone pojazdy:
http://www.statystyka.policja.pl/portal/st/955/51588/Raport_2009__Utracone_pojazdy.html
Raport 2008 – Utracone pojazdy:
http://www.statystyka.policja.pl/portal/st/955/51051/Raport_2008__Utracone_pojazdy.html

Choć z drugiej strony jestem świadomy, że Mazd jest znacznie mniej niż np. Volkswagenów... Dlatego według mnie lepiej by sytuację kradzieży konkretnych samochodów pokazała statystyka kradzieży danego modelu auta odniesiona procentowo do ilości aut tego modelu które są w Polsce...
Sorry za OT