Mazda z UK – przekładka (koszty, serwisy, problemy itp)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez LookR » 24 paź 2010, 20:29

Witam!
Mam pytanie-czy ktoś z Was jeździ M3 sprowadzoną z UK i przełożoną kierownicą? Jeżeli tak, to uprzejmie proszę o informację o koszty przełożenia kierownicy (z pozostałym osprzętem) i czy (jakie) występują "problemy" w jeździe takim autem.
Wielkie dzięki za odp pzdr
Si Deus pro nobis, quis contra nos? (łac.)
Skoro Bóg jest z nami, któż przeciwko nam?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 23:41
Posty: 679 (15/10)
Skąd: Warszawa-Natolin/Lublin
Auto: M3

Postprzez radzi89 » 24 paź 2010, 23:02

Nie mam doswiadczenie co do przekladki Mazdy lecz innych autek tak. Z tego co wiem Mazda nie jest do tego przystosowana fabrycznie tak jak np. BMW, wiec jest to troche bardziej skomplikowane. Oznacza to, ze trzeba wycinac sciane grodziowa i ja przespawac. Najwiekszy problem przy przekladkach stanowi podlaczenie elektroniki gdyz wszystkie wiazki trzeba zmieniac ( przedluzanie kabli nie ma najmniejszego sensu ) . Jesli chcesz to robic w pelni profesjonalnie i dla siebie , to moim zdaniem nie ma to sensu. Chyba, ze nie do konca Ci zalezy na tym jakim autem jezdzisz – wtedy mozesz sporo zaoszczedzic.
Mam Mercedesa V klase – anglik po przekladce, kupiony dla pracownikow za grosze i spisuje sie OK, byly czasem problemy z elektronika bo ktos zle podlaczyl jakis kabel itp. ale ogolnie wszystko na plus.
Musisz pamietac, ze w przypadku Mazdy masz do wymiany cale przednie lampy, podsufitke, scianke grodziowa, zegary... Najwazniejsze to znalezc pozadny warsztat , ktory sie tego podejmie. Kolega przekladal kilka BMW 330 CI, lekkie problemy z tym byly ale auta mialy swoj cel i go spelniaja.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez wojti28 » 18 lis 2010, 23:16

witam

znam kogos kto przerobil i sam mam juz pewne doswiadzczenia,
koszt czesci bedzie ok 6-7tys zl,jesli ma byc 99% zgodna z wersja z polskwai to jeszcze nawet 1-2 tys wiecej.
Najwiekszy koszt to deska rozdzielcza ktora stanowi co najmniej 50% calosci.
Za przerobke warsztaty licza od 2,5-4tys z tym ze wlasnie w niektorych regionach jest ciezko kogos znalezc.nie dotyczy to oczywiscie warsztatow ktore naleza lub wspolpracuja z potentatami ktorzy sciagaja kilkaset samochodow rocznie,oni przerobia wszystko ale z klientem "z ulicy" moge nie zechciec rozmawiac.
Jesli mimo horrendalnych kosztow ktos sie zdecyduje to najlepiej powierzyc zadanie znajomemu mechanikowi i osobiscie nadzorowac lub wrecz pomagac w operacji,przeciez to pozniej my sami bedziemy tym smigac,czasem nawet bardzo szybko a przerobka wymaga przespawanie innej sciany grodziowej
wojti28
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323