Wentylator – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania
Przenoszę do nadwozie.
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Sprawdź jaką temp. ma płyn chłodzący bo wentylator uruchamia się ok 105-109 *C
Rozgrzany był do 105* w stacji diagnostycznej i nic z tego nadal nie działał. Czy po przejechaniu dłuższej drogi można jakoś poznać czy on wogóle się załącza może faktycznie 105 to jeszcze za mało hmm. Z tego co mi powiedzieli to bedzie właśnie uszkoczony ten sterownik co jest do wentylatora przyczepiony
- Od: 4 wrz 2012, 22:19
- Posty: 52
- Skąd: Pabianice
- Auto: Mazda 3, 1.6 r.04
musiałbyś przekroczyć 110 *C jak nie zadziała do wymiany
A jak z temperaturą silnika ? Skakała ponad normę
Gotował się 
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Skoro nie masz kłopotów z chłodzeniem to skąd pomysł że coś jest nie tak z wentylatorem. Może się nie włącza, bo nie ma potrzeby...
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Mam pytanie , zrobiło się ciepło więc chciałem włączyć klimę a tu nic , nie chce zaskoczyć. We wrześniu sprawdzałem klimę , zrobiłem pełny serwis. Zauważyłem , że wiatrak w ogóle się nie włącza i to może być przyczyną za pracującej klimy. Naturalnie w pierwszej kolejności sprawdziłem bezpieczniki od klimy ale są ok. Później od wiatraka i tutaj zauważyłem , że jest on jakiś nietypowy (40-stka) ale też jest ok. Przebywam za granicą i nie mam tutaj nikogo żeby sprawdził mi ten wiatrak , tylko serwis mazdy ale koszty byłyby jak kilka nowych wiatraków w kraju. Może macie jakieś pomysły , czy faktycznie dobrze myślę , że sprężarka nie startuje bo wiatrak może być uszkodzony. Może jakieś inne spostrzeżenia , napiszcie proszę. Pozdrawiam.
- Od: 28 kwi 2012, 20:02
- Posty: 23
- Skąd: Radom/Vejle-Danmark
- Auto: Mazda 3 1.6 touring 2005
Najpierw to chyba trzeba sprawdzić ilość czynnika i ciśnienie w układzie
No dokładnie. Byłem pewien , że wszystko gra gdyż robiłem serwis klimy jakoś lipiec/sierpień i niewiele jej później używałem. Pojechałem do warsztatu a tutaj brak czynnika (nabicie , bagatela 400zł , no ale co zrobić jak u mnie upały). Teraz pytanie gdzie mi schodzi z układu , jak będę w Polsce podjadę gdzieś żeby wpuścili barwnik , może uda się ustalić usterkę. Dzięki i pozdrawiam.
- Od: 28 kwi 2012, 20:02
- Posty: 23
- Skąd: Radom/Vejle-Danmark
- Auto: Mazda 3 1.6 touring 2005
Nie musi ci nikt wpuszczać żadnego barwnika jest on dodawany do gazu za każdym razem przy serwisie klimy gdy nabijasz gaz.
wystarczy że postawisz auto w ciemnym miejscu zamknięty garaż itp. i użyjesz jakiejkolwiek lampy UV wystarczy ci nawet taka na baterie do sprawdzania banknotów miejsca które będą świeciły na zielono w ciemności oznaczają nieszczelności układu.
wystarczy że postawisz auto w ciemnym miejscu zamknięty garaż itp. i użyjesz jakiejkolwiek lampy UV wystarczy ci nawet taka na baterie do sprawdzania banknotów miejsca które będą świeciły na zielono w ciemności oznaczają nieszczelności układu.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Witam jestem nowy i może kiepsko szukałem ale nie znalazłem podobnego problemu.
Od kilku tygodni stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 3 sedan z silnikiem 1.6 16v gdzie założyłem sekwencją lpg firmy Stag. Jezdzi się super i po regluacji gazu moja Madzia pije tylko 8l gazu na 100 przy praktycznie zerowym spadku mocy. Mogę się pochwalić że na autobanie w okolicach Berlina na gazie pobiłem rekord 210 km/h
No ale nie o tym mowa 
Mam mały problem z wentylatorem który zauważyłem dopiero gdy naprawdę zrobiło się ciepło, gdy włączam klimatyzację na postoju praktycznie nie chłodzi a po diagnozie u speca od klimy ustaliliśmy że wentylator wcale się nie włącza. Na przewodzie od wentylatora jest prąd, bezpieczniki wszystkie sprawne ale wentylator stoi. Po podłączeniu go na krótko do aku. także nie reaguje.
I tu moje pytanie :
-czy wentylator na krótko powinien chodzić, czy steruje nim elektronika która jest na obudowie wentylatora w takiej metalowej skrzyneczce?
– czy prąd na przewodzie jest cały czas? bo na to wychodzi że ja tak mam.
-przy jakiej temp. silnika powinien się włączyć ( mam tylko jeden do chłodzenie silnika i klimy i gdy starałem się zagrzać silnik to temp. maksymalnie podnosi się do połowy skali).
Pytam się bo nie chcę na darmo kaski wywalać na nowy wentylator skoro to może tylko jakaś pierdoła
Pozdrowionka i dzięki za podpowiedzi
Dopisano 8 lip 2013, 22:28:
Siemanko Koniec tematu... Po wyjęciu wentylatora zauważyłem że mam wyrwane kable ze sterownika trochę cyny lutownica oraz sylikon załatwiły sprawę
Wszystko śmiga... Pozdrowionka
Od kilku tygodni stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 3 sedan z silnikiem 1.6 16v gdzie założyłem sekwencją lpg firmy Stag. Jezdzi się super i po regluacji gazu moja Madzia pije tylko 8l gazu na 100 przy praktycznie zerowym spadku mocy. Mogę się pochwalić że na autobanie w okolicach Berlina na gazie pobiłem rekord 210 km/h
Mam mały problem z wentylatorem który zauważyłem dopiero gdy naprawdę zrobiło się ciepło, gdy włączam klimatyzację na postoju praktycznie nie chłodzi a po diagnozie u speca od klimy ustaliliśmy że wentylator wcale się nie włącza. Na przewodzie od wentylatora jest prąd, bezpieczniki wszystkie sprawne ale wentylator stoi. Po podłączeniu go na krótko do aku. także nie reaguje.
I tu moje pytanie :
-czy wentylator na krótko powinien chodzić, czy steruje nim elektronika która jest na obudowie wentylatora w takiej metalowej skrzyneczce?
– czy prąd na przewodzie jest cały czas? bo na to wychodzi że ja tak mam.
-przy jakiej temp. silnika powinien się włączyć ( mam tylko jeden do chłodzenie silnika i klimy i gdy starałem się zagrzać silnik to temp. maksymalnie podnosi się do połowy skali).
Pytam się bo nie chcę na darmo kaski wywalać na nowy wentylator skoro to może tylko jakaś pierdoła
Pozdrowionka i dzięki za podpowiedzi
Dopisano 8 lip 2013, 22:28:
Siemanko Koniec tematu... Po wyjęciu wentylatora zauważyłem że mam wyrwane kable ze sterownika trochę cyny lutownica oraz sylikon załatwiły sprawę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości