Mazda3 – Wycieraczki przód
Dobrze to powiedz mi jakiej firmy Mazda zakłada fabrycznie wycieraczki? Bo ORYGINAŁ MAZDA czy jaki kolwiek producent aut, znaczy wiele. A napis nie wiele znaczy. Tu Bosch, tu valeo, elektronika Sharpa, samsunga itd.
Na ASO mnie nie stać, a te same produkty mogę mieć minimum 1/3 taniej w sklepie motoryzacyjnym. Mazda chyba nie produkuje gumek, a nadruk na wycieraczkach ......
Na ASO mnie nie stać, a te same produkty mogę mieć minimum 1/3 taniej w sklepie motoryzacyjnym. Mazda chyba nie produkuje gumek, a nadruk na wycieraczkach ......
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Blumek napisał(a):Na ASO mnie nie stać, a te same produkty mogę mieć minimum 1/3 taniej w sklepie motoryzacyjnym
Z tego co pamietam za wycieraczki w ASO placilem okolo 140 zl za komplet. Teraz jest promocja i wyjda okolo 100 zl. Wydaje mi sie, ze dobre wycieraczki nawet w sklepach motoryzacyjnych kosztuja mniej wiecej tyle samo:)
Co do firmy nie moge Ci pomoc bo nie znalazlem zadnego logo ani napisu na wycieraczkach.\
Pozdrawiam
Wycieraczki z ASO, przynajmniej w moim odczuciu są dobrej jakości i z opinii tutaj występujących nie ma z nimi problemów. Oszczędność ok 40 złotych (bo ok 60 kosztują wycieraczki boscha na allegro – czy orginały to inna sprawa) może być złudna, skoro wpisy o zamiennikach są raz bardzo pochlebne a raz bardzo złe. Czyli możesz trafić tak lub tak. A mnie z kolei nie stać żeby za 2 miesiące wymieniać po raz kolejny bo trafiłem na "złą partię". Kwestia podejścia, jak zawsze 
ASO:
Aktualna cena kompletu na przód to 116,50 zł
W związku z różnymi opiniami na temat zamienników ja też postanowiłem ze jednak kupie oryginały!

Aktualna cena kompletu na przód to 116,50 zł
W związku z różnymi opiniami na temat zamienników ja też postanowiłem ze jednak kupie oryginały!

CezaR83 napisał(a):ASO:
Aktualna cena kompletu na przód to 116,50 zł
W związku z różnymi opiniami na temat zamienników ja też postanowiłem ze jednak kupie oryginały!
Ja kupiłem wczoraj Valeo za 87zł.
116,50 zł to dobra cena, ale zadzwoniłem do ASO z ciekawości i powiedzieli mi, że ta cena to za jedno pióro. Gdybym chciał kupić komplet to wychodzi 233 zł.
Tylne pióro kosztuje 56,40zł.
Dominooo napisał(a):CezaR83 napisał(a):ASO:
Aktualna cena kompletu na przód to 116,50 zł
W związku z różnymi opiniami na temat zamienników ja też postanowiłem ze jednak kupie oryginały!
Ja kupiłem wczoraj Valeo za 87zł.
116,50 zł to dobra cena, ale zadzwoniłem do ASO z ciekawości i powiedzieli mi, że ta cena to za jedno pióro. Gdybym chciał kupić komplet to wychodzi 233 zł.
Tylne pióro kosztuje 56,40zł.
Jakas bzdura.... ( nie twierdze , ze Ci tak nie powiedzieli ) wydje mi sie, ze sami nie wiedza co mowia.
Ja placilem 145 zl, przyznam, ze bylo to pol roku temu ale watpie zeby az tak podrozaly....
Tym bardziej, ze teraz jest promocja
Moze tez byc tak, ze ASO nie rowne innemu ASO..... ale zeby az taka roznica ?
radzi89 napisał(a):Jakas bzdura.... ( nie twierdze , ze Ci tak nie powiedzieli ) wydje mi sie, ze sami nie wiedza co mowia.
Ja placilem 145 zl, przyznam, ze bylo to pol roku temu ale watpie zeby az tak podrozaly....
Tym bardziej, ze teraz jest promocja![]()
Moze tez byc tak, ze ASO nie rowne innemu ASO..... ale zeby az taka roznica ?
Również wydaje mi się, że gość nie wie co mówi, szczególnie jak stwierdził, że obie wycieraczki z przodu są identyczne... Poinstruowałem go, że jedna jest krótsza i zapytałem czy na pewno jest to cena za szt.?
-Tak, cena za jedno pióro
Cena podstawowa to 136 zł minus 15% rabatu zimowego.
Ale to ASO Auto Premium...
A porozgladac sie chwile to nie laska
?
toomaas napisał(a):Wymiary można sobie zmierzyć. Rzeczywiście fabrycznie są 19" i 21".
Ja mam prośbę do kogoś z was, o fotkę ramienia wycieraczki kierowcy, bo wydaje mi się że mój problem z Boschami może być spowodowany złym kątem ułożenia ramienia i stad hałas, bo pasażera chodzi bardzo elegancko. Fotka najlepiej tak z boku od mocowania wycieraczki, u mnie ramie (końcówka z bolcem) nie jest równoległe do szyby.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Mam info z innego aso:
Masakra!
dorze ze wybór ASO w Warszawie jest spory
Przednie wycieraczki do tego modelu są w cenie 220 zł za komplet.
Auto Księżyno Zbigniew Gołembiewski
Masakra!
dorze ze wybór ASO w Warszawie jest spory
Ok, czyli te Hybrydowe to stara konstrukcja
szkieletowa.
Fabryczne wycieraczki które mam to powiem wam ze wiem czyjej sa produkcji....
Zdjąłem je i w domu dokładnie obejrzałem, umyłem i jedyne co było na nich napisane to
"Made in Belgium"
oraz
malusieńki znaczek

Fabryczne wycieraczki które mam to powiem wam ze wiem czyjej sa produkcji....
Zdjąłem je i w domu dokładnie obejrzałem, umyłem i jedyne co było na nich napisane to
"Made in Belgium"
oraz
malusieńki znaczek

Tak więc wracając mojego konkretnego problemu, Niestety nikt mnie fotką ramienia nie poratował.
Otóż pojechałem do garażu i postanowiłem przygiąć (wykręcić) trochę ramiona, żeby były równolegle do szyby, bo jak pisałem wcześniej były pod sporym kontem. Efekt taki że wycieraczki (Bosch) teraz chodzą jak malina , bardzo cicho i elegancko zbierają.
Dodam że przed ta akcją zauważyłem że element widoczny na zdjęciu poniżej ( na czerwono ) nie pracował czyli nie zmieniał swojego położenia raz w jedną raz w drugą, teraz jest OK.

Nie wiem czy moja akcja to półśrodek, ale niestety nie wiem jakie powinno być ułożenie końcówki ramienia w stosunku do szyby. Może po prostu poprzednikowi przymarzły parę razy i zamiast zniszczyć pióra lub też uszkodzić mechanizm powyginały się ramiona, Każde z ramion miało inny kąt w stosunku do szyby.
Pozdrawiam, chyba warto to sprawdzić, tylko delikatnie
Otóż pojechałem do garażu i postanowiłem przygiąć (wykręcić) trochę ramiona, żeby były równolegle do szyby, bo jak pisałem wcześniej były pod sporym kontem. Efekt taki że wycieraczki (Bosch) teraz chodzą jak malina , bardzo cicho i elegancko zbierają.
Dodam że przed ta akcją zauważyłem że element widoczny na zdjęciu poniżej ( na czerwono ) nie pracował czyli nie zmieniał swojego położenia raz w jedną raz w drugą, teraz jest OK.

Nie wiem czy moja akcja to półśrodek, ale niestety nie wiem jakie powinno być ułożenie końcówki ramienia w stosunku do szyby. Może po prostu poprzednikowi przymarzły parę razy i zamiast zniszczyć pióra lub też uszkodzić mechanizm powyginały się ramiona, Każde z ramion miało inny kąt w stosunku do szyby.
Pozdrawiam, chyba warto to sprawdzić, tylko delikatnie
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości