Mazda 3 nie odpala miga immobilizer
Ktoś miał podobny problem z komputerem, że padł mu przez całkowicie rozładowany akumulator.
Naprawili kompa goście z Lublina. Naprawa chyba kosztowała około 1000zł.
Komputer był wysyłany kurierem. Nie trzeba całego auta.
Nawet jeśłi miałby być wysłany z Danii to koszt przesłki w obie strony byłby około 150-200zł.
6000pln to masakra jak za używkę.
Naprawili kompa goście z Lublina. Naprawa chyba kosztowała około 1000zł.
Komputer był wysyłany kurierem. Nie trzeba całego auta.
Nawet jeśłi miałby być wysłany z Danii to koszt przesłki w obie strony byłby około 150-200zł.
6000pln to masakra jak za używkę.
WIOLETA27 napisał(a):Na pocieszenie dostałam dzis tel,ze moja Madzia jest naprawiona.Mowili,że wstawili uzywany komp i wszystko gra,ale tego nie wiem czy faktycznie jest inny komp czy stary naprawiony.Jak dla mnie oni sa mało ogarnieci tak samo jak i ja w tych sprawach.Takze jutro odbieram autko i musze szykowac 6 kola,ach co za bol
Na pocieszenie?!
A czy wcześniej zadzwonili i zapytali się, czy zgadzasz się na taki koszt?!
Po co w ogóle szukasz porady skoro i tak decydujesz się na najdroższą opcję?!
Mogłaś oszczędzić 80% kwoty jaką utopiłaś.
Ile dali gwarancji na tę naprawę? Bo gwarancja na pewno się przyda...
Witam mam teraz następny problem ponieważ urwało mi korbę i wyszła bokiem .. i kupiłem silnik golasa i go poskładałem iiiiiii teraz pompa paliwa nie daje ciśnienia jaka może być tego przyczyna jakiś sterownik czy co wcześniej z nią nie było żadnych problemów?
- Od: 8 gru 2011, 20:58
- Posty: 17
- Skąd: Pstrągowa/ rzeszów
- Auto: Mazda 3 Hatchback Motor Y6 1.6 2005r
Cześć,
Trochę odgrzebuję ale czy macie może namiary na kogoś w Warszawie, kto mógłby sprawnie zająć się opisywanym we wcześniejszych postach problemem, tzn.: miga immo, nie odpala samochód; tak mu się stało z dnia na dzień.
Dzięki za odp.
Pozdrawiam
Trochę odgrzebuję ale czy macie może namiary na kogoś w Warszawie, kto mógłby sprawnie zająć się opisywanym we wcześniejszych postach problemem, tzn.: miga immo, nie odpala samochód; tak mu się stało z dnia na dzień.
Dzięki za odp.
Pozdrawiam
- Od: 5 sie 2010, 13:46
- Posty: 19
- Skąd: Mazowieckie/Warszawa
- Auto: M3 1,6 CiTD 2004
No i się narobiło
Sprawa jest dosyć pilna ponieważ miałem dziś wracać do domu. Samochód po naprawie chodził aż miło do pewnego momentu. Teraz stoi nad morzem a dokładniej w Ustce. Czy znacie jakiegoś lokalnego lub z okolic elektryka/elektronika. Teraz już nic nie działa. Nawet zegary nie podają informacji o całkowitej trasie przejechanej. Nie działa centralny zamek, światła nic ... po prostu mogiła.
Sprawa jest dosyć pilna ponieważ miałem dziś wracać do domu. Samochód po naprawie chodził aż miło do pewnego momentu. Teraz stoi nad morzem a dokładniej w Ustce. Czy znacie jakiegoś lokalnego lub z okolic elektryka/elektronika. Teraz już nic nie działa. Nawet zegary nie podają informacji o całkowitej trasie przejechanej. Nie działa centralny zamek, światła nic ... po prostu mogiła.
- Od: 5 sie 2010, 13:46
- Posty: 19
- Skąd: Mazowieckie/Warszawa
- Auto: M3 1,6 CiTD 2004
A może to problem z przewodami zasilającymi, aku masz sprawny jest gorąco mogło go z ciepła uszkodzić jak by było to coś z kompem to miał byś zasilanie w kabinie
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Jak by ktos potrzebował odblokowac imobilajzer w mazdzie, dam namiary na fachowca(dolnoslaskie), temat ma ogarniety i wie w czym problem, cena 500zł
-
Dragon.mg
Witam miałem ostatnio problem nie mogłem odpalić samochodu z powodu rozładowanego akumulatora zależało mi żeby jechać do pracy więc go męczyłem światła błyskały sąsiad próbował odpalić na kable i nic.... Ale samochód kręcił tzn. Próbował zabrałem Aku do ładowania i rano wsadziłem do samochodu i ku mojemu zdziwieniu kontrolki świeciły jak zawsze lecz jedna od imobilajzera błyskała jak stroboskop.... Po przekręceniu kluczyka nic.... Po przeczytaniu forum bylem gotowy na wysyłkę do Lublina czesci... Na szczescie zlokalizowalem lokalnego speca który po 30 minutach odpalił samochód... Przyczyną rozładowany sterownik silnika pokazywał jakis wewnętrzny kond i były nim same zera wystarczyło zaprogramować go na nowo... Więc jeśli coś takiego wam się stanie podzwncie i popytajcie czy ktoś z waszej okolicy potrafi zaprogramować sterownik silnika jeszcze raz... Kosztowało mnie to 300 zł.
-
Dolar89
Dragon.mg napisał(a):Jak by ktos potrzebował odblokowac imobilajzer w mazdzie, dam namiary na fachowca(dolnoslaskie), temat ma ogarniety i wie w czym problem, cena 500zł
Szukam namiarów na tego fachowca, sprawa pilna !
Panowie ktoś podpowie gdzie szukać problemu i jak wyeliminować inne możliwości? Pacjent to moja mazda 3 w której zajechałem silnik i sobie go podmieniłem niestety stoję od dwóch dni w jednym miejscu.. nie kręci pierwsze co mi przyszło do głowy to zresetowany immobiliser bo przez dłuższy czas stał bez akumulatora – dostawałem błąd p1600.. no więc ok zakupiłem specjalnie drugi kluczyk bo są niezbędne dwa kluczyki do przypisania im dostępu.. udało się przypisac ale silnik dalej nie kreci i dostaje błąd : b2139-ff niezgodność danych PATS (Takie tłumaczenie forscana, jakieś pomysły co to może znaczyć?)
Ktoś ma jakieś pomysły gdzie zacząć szukać? Muszę to szybko odpalić bo kończy mi się gwarancja na silnik który włożyłem.. pcm? Immobiliser?
Ktoś ma jakieś pomysły gdzie zacząć szukać? Muszę to szybko odpalić bo kończy mi się gwarancja na silnik który włożyłem.. pcm? Immobiliser?
B2139 to błąd pochodzenia Body Control Module ( BCM ) a więc ze sterownika "nadwozia" a nie "silnika". Do sterownika nadwozia podpięte są zegary, imobilajzery, klimatroniki i inne systemy bezpieczeństwa i komfortu.
Odnośnie samego błędu B2139 to wygląda na konflikt pomiędzy zegarami/imobilajzerem a danymi w PCM. Dane PATS tyczą się prgramowania kluczyków, imobilazjera / sterownika silnika.
Zerknij w link niżej
http://www.killers4hire.com/files/mazda ... #wp1025486
Odnośnie samego błędu B2139 to wygląda na konflikt pomiędzy zegarami/imobilajzerem a danymi w PCM. Dane PATS tyczą się prgramowania kluczyków, imobilazjera / sterownika silnika.
Zerknij w link niżej
http://www.killers4hire.com/files/mazda ... #wp1025486
Musisz zaprogramować klucz
- Kod: Zaznacz cały
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0902e5801500.html
-
Paweł_Radom
Dziekuje za odpowiedź!
Po zaprogramowaniu obu kluczyków nie mogę niestety zainicjowac modulu przy programowaniu pats – wywala błąd przy inicjacji . W takim przypadku szukać uszkodzeń fizycznych tzn jakieś zimne luty?
Po zaprogramowaniu obu kluczyków nie mogę niestety zainicjowac modulu przy programowaniu pats – wywala błąd przy inicjacji . W takim przypadku szukać uszkodzeń fizycznych tzn jakieś zimne luty?
Zwykłym elm w pełnej wersji oprogramowania, usunąłem wszystkie kluczyki z pamięci i zaprogramowałem dwa nowe, wszystko przeszło i zmienił się też kod wyświetlanego błędu jak wyżej opisałem. W pamięci widnieją dwa kluczyki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości