Mazda3 (BK) – Nasze wrażenia i opinie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez DISItune » 2 lip 2008, 23:44

mr_t napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
mr_t napisał(a):
misiekwaw napisał(a):kontroli trakcji ktora sie na szczescie daje wylaczyc dwustopniowo

Co masz przez dwustopniowe wyłączenie kontroli trakcjii?


w drugim stopniu wyłącza się to wkurzające ograniczanie mocy przy skręconych kołach

No to kolejna różnica. U mnie jest albo pełna kontrola, albo całkowity brak. Przy wyłączonej kontroli można dynamicznie ruszyć ze skręconymi kołami, oczywiście nie obędzie się bez popiskiwania oponami.


tu zeby ruszyc dynamicznie na skreconych kolach tez trzeba wylaczyc zupelnie, wiec co za roznica? przy czesciowym wylaczeniu mozna mocniej ruszyc ale tylko na wprost, nie bede wylaczal zaplonu (zeby wylaczyc kontrole trakcji w pelni) przed kazdym lewoskretem na ruchliwej ulicy <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez mr_t » 3 lip 2008, 00:13

Albo się nie umiemy dogadać, albo nie bardzo rozumie jak to u Ciebie działa. U mnie DSC/TCS ma dwa tryby: albo działa, albo nie. Mogę wyłączyć i załączyć w czasie jazdy. Nie muszę wyłączać zapłonu żeby wyłączyć DSC/TCS.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez DeadlY » 3 lip 2008, 01:43

mr_t napisał(a):Jeszcze jakieś pytania? Tylko jeśli je masz, to może pytaj o samochód, bo jak chcesz coś więcej o mnie wiedzieć to wal na priv, bo reszta ma raczej w 4 literach historie mojego życia. To nie dział "poznajmy się", ale opinie o Mazdzie 3.

1. nikt nie kazal pisac histori zycia ani o to nie pytal sam to pisales
2. nie bez powodu pytalem o okolicznosci zakupu – opinie sa subiektywne i wszystkie trzeba "filtrowac", wszystkie sa wazne (daja obraz calosci) tylko trzeba wiedziec jak do nich podchodzic, odpowiadajac na moj pytanie upewniles mnie jakiego "filtru" mam uzywac do twoich opinii(teraz jestem w 100% pewny ;) ) moze innym tez da to jakis obraz – czyli mowiac krotko bylo to na temat :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez DISItune » 3 lip 2008, 09:51

mr_t napisał(a):Albo się nie umiemy dogadać, albo nie bardzo rozumie jak to u Ciebie działa. U mnie DSC/TCS ma dwa tryby: albo działa, albo nie. Mogę wyłączyć i załączyć w czasie jazdy. Nie muszę wyłączać zapłonu żeby wyłączyć DSC/TCS.


Żeby wyłączyć trakcję częściowo, czyli tak, że przy dynamicznym ruszaniu na wprost nie dławi auta wystarczy wcisnąć przycisk DSC OFF. Na obrotomierzu zapala się pomarańczowa kontrolka "DSC OFF" ale na skręconych kołach wciąż nie ruszysz dynamicznie, bo silnik jest bardzo mocno dławiony – i to tak dławiony, że to naprawdę przeszkadza :| możesz wcisnąć gaz do deski i prawie nic się nie dzieje, dopiero jak prostujesz koła, to zaczyna urywać łeb :] ja rozumiem, że to chroni przeguby, ale jakieś kijowe muszą być te japońskie przeguby bo VAGi radzą sobie bez takich elektronicznych kagańców <glupek2>

Żeby wyłączyć trakcję zupełnie musisz przekręcając kluczyk w pozycję zapłon cały czas trzymać wciśnięty przycisk "DSC OFF" do czasu aż zaświecą się zegary a kontrolki "DSC OFF" na obrotomierzu oraz ta z "samochodzikiem w poślizgu" na prędkościomierzu mrugną. Wtedy puszczasz przycisk i zapalone zostają obie kontrolki – i "DSC OFF" i "samochodzik w poślizgu". Teraz trakcja jest wyłączona w pełni, można ruszyć pełnym ogniem zarówno na wprost jak i ze skręconymi kołami. Co ciekawe ciśnienie doładowania na pierwszych dwóch biegach wciąż jest ograniczone :|

jaśniej nie umiem <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez mr_t » 3 lip 2008, 13:02

DeadlY napisał(a): takie dyskusje chyba nic nie wniosa ja sie poddaje <glupek2>

Zgadzam się. Mamy nieco inne samochody, pewnie inne doświadczenia z poprzednimi i co ważniejsze Twój po prostu działa. Gdym nie miał tych problemów z elektroniką to pewnie do dziś już zapomniałbym o innych mankamentach i miał inne nastawienie do samochodu.

misiekwaw napisał(a):Żeby wyłączyć trakcję częściowo, czyli tak, że przy dynamicznym ruszaniu na wprost nie dławi auta wystarczy wcisnąć przycisk DSC OFF. Na obrotomierzu zapala się pomarańczowa kontrolka "DSC OFF" ale na skręconych kołach wciąż nie ruszysz dynamicznie, bo silnik jest bardzo mocno dławiony

To u Ciebie to działa inaczej. Te samochody są jeszcze bardziej inne niż myślałem :] U mnie jak nacisnę DSC OFF to jest OFF i nie ma znaczenia czy koła mam prosto, czy skręcone i jak bardzo skręcone zawsze ruszam z piskiem jeśli tylko chcę. Równie dobrze mogę wyłączyć to w trakcie jazdy (ruchu pojazdu) i jest tak samo – brak dławienia silnika. Po wyłączeniu DCS/TCS mogę szybko i pewnie ruszyć na skręconych kołach. Jeśli muszę się włączyć do ruchu na ulicy gdzie jedzie jeden samochód za drugim to zawsze wyłączam DCS, trochę więcej pisnę oponami, ale przynajmniej szybko i pewnie się włączam do ruchu.

misiekwaw napisał(a):Co ciekawe ciśnienie doładowania na pierwszych dwóch biegach wciąż jest ograniczone ysz

Pewnie chodzi o to, że przedni napęd nie może efektywnie przekazać na niskich biegach całej mocy takiego silnika i żeby przy dodaniu gazu nie musiała się cały czas włączać kontrola trakcji to spece z mazdy ograniczyli moc to takiego poziomu jaki uznali za optymalny.

Poza tym nie zdziwiłbym się gdyby u Ciebie cała kontrola trakcji działała całkiem inaczej niż u mnie, tak robi np.Audi. W Ax ESP/ASR włącza się szybko, przy każdym poślizgu, a Sx, RSx pozwalają na większe poślizgi kół przy ruszaniu, czy też poślizgi boczne. Do tego RS4 miał chyba 3 tryby pracy. Poza ON/OFF tryb pośredni który pozwalał na każdy poślizg poza obróceniem samochodu o 180st. i więcej.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez marekZa » 4 lip 2008, 14:34

Hej, czolem.

Noszę się z zamiarem zakupu Mazdy 3 – bo jest relatywnie niedroga, chce mieć dla odmiany japończyka i optycznie podoba mi się najbardziej z wszyskich aut podobnej klasy. Najwięcej wątpliwośći mam co do zawieszenia – czy posiadacze mogliby napisać jak się ono sprawuje, chce wziąść diesla 1.6 w wersji hatchback. Czy na polskie drogi jest ok? Głównie jezdze po miescie po okropnych dziurach niestety ale lubie twarde zawiechy, jak to wyglada u Mazdy 3? Często wymieniacie, nie ma problemu z serwisem, zębów nie obija, miminum komfortu jest? Bardzo prosze podzielcie sie swoimi spotrzeżeniami na ten temat. Aha, pisał ktoś już tutaj ze zawieszenie jest z forda focusa? Tak faktycznie jest? – bo to by dobrze swiadczylo. Pisal tez ktos ze jest strasznie glosne i wali – to znowoz dyskwalifikuje.

pozdrowienia
MarekZa
marekZa
 

Postprzez pabl0 » 4 lip 2008, 15:01

Zawieszenie to akurat rzecz do której raczej nikt z użytkowników nie ma zastrzeżeń (może oprócz mr_t ale on ma pecha akurat :) ) Jest twardawe, dość ciche, wraz ze świetnym układem kierowniczym pozwala na pewną jazdę i spokojne pokonywanie zakrętów z większą predkością niż innym autem tej klasy.
Jeżeli jak napisałeś lubisz twarde zawiechy to poczujesz się idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość to ciężko cokolwiek powiedzieć bo użytkownicy tego forum chyba nie jeżdżą tak długo swoimi madziami żeby to stwierdzić.

Płyta podłogowa z focusa II to i zawieszenie podobne ale pewnie nie identyczne więc nie nastawiaj się na wymienność części.

Ja ze swojej jestem zadowolony i nie zamieniłbym na golfa, astrę czy innego megana :P
Bierz tą 3 i się nie zastanawiaj bo mało nas na tym forum :)
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2007, 11:47
Posty: 146
Skąd: zDolny Śląsk
Auto: 3 BK Y6 '07

Postprzez DISItune » 4 lip 2008, 15:23

o ile do samego zawieszenia nie mam uwag, ale moje podobno jest zupelnie inne <zeby> o tyle do glosnosci jego pracy jak najbardziej tak :| imho jest koszmarnie głośne :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez marekZa » 4 lip 2008, 16:23

misiekwaw napisał(a):o ile do samego zawieszenia nie mam uwag, ale moje podobno jest zupelnie inne <zeby> o tyle do glosnosci jego pracy jak najbardziej tak :| imho jest koszmarnie głośne :|


Heh :) To jest 'dosc ciche' jak i 'koszmarnie glosne', spora rozpietosc :)
Panowie napiszcie jeszcze do jakiego auta porownujecie ktore wczesniej mieliscie czy jak, moze mi bedzie prosciej sie wczuc.

dzieki za informacje
MZ
marekZa
 

Postprzez Maciej Loret » 4 lip 2008, 17:14

marekZa napisał(a):Heh :) To jest 'dosc ciche' jak i 'koszmarnie glosne', spora rozpietosc :)


Zauważ, że niby to samo auto ale dość ciche jest w cherlawym dieslu, a koszmarnie głośne w quasi-sportowym autku. Na 99% to są inne zawieszenia mimo podobnej budy.

marekZa napisał(a):Panowie napiszcie jeszcze do jakiego auta porownujecie ktore wczesniej mieliscie czy jak, moze mi bedzie prosciej sie wczuc.


A nie lepiej się wczuć samemu? Chyba, że później chcesz mieć na kogo zwalić...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez DISItune » 4 lip 2008, 17:24

marekZa napisał(a):
misiekwaw napisał(a):o ile do samego zawieszenia nie mam uwag, ale moje podobno jest zupelnie inne <zeby> o tyle do glosnosci jego pracy jak najbardziej tak :| imho jest koszmarnie głośne :|


Heh :) To jest 'dosc ciche' jak i 'koszmarnie glosne', spora rozpietosc :)
Panowie napiszcie jeszcze do jakiego auta porownujecie ktore wczesniej mieliscie czy jak, moze mi bedzie prosciej sie wczuc.

dzieki za informacje
MZ


porownuje do mocno utwardzonej Octavii TDI – zarówno seryjnie jak i po wymianie praktycznie calego zawieszenia (na twardsze, nizsze itd), zawieszenie było o niebo cichsze, oraz do Subaru Imprezy WRX – tam tez praca zawieszenia byla mniej odczuwalna w srodku
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 4 lip 2008, 17:25

Maciej Loret napisał(a):
marekZa napisał(a):Heh :) To jest 'dosc ciche' jak i 'koszmarnie glosne', spora rozpietosc :)


Zauważ, że niby to samo auto ale dość ciche jest w cherlawym dieslu, a koszmarnie głośne w quasi-sportowym autku. Na 99% to są inne zawieszenia mimo podobnej budy.


kolega ma 6tke i 5tke i identyczne zdanie o zawieszeniu Mazdy, a dokładniej o jego kiepskim wyciszeniu

IMHO to nie kwestia wersji danego modelu, tylko calej konstrukcji zarowno zawieszenia jak i auta
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Maciej Loret » 4 lip 2008, 17:34

misiekwaw napisał(a):kolega ma 6tke i 5tke i identyczne zdanie o zawieszeniu Mazdy, a dokładniej o jego kiepskim wyciszeniu
IMHO to nie kwestia wersji danego modelu, tylko calej konstrukcji zarowno zawieszenia jak i auta


W moim przypadku z zawieszenia jeszcze chyba nigdy nie usłyszałem żadnego dźwięku. Albo żadnego, który by mi przeszkadzał.
Z tym, że ja nie o głośności chciałem napisać, a o tym, że nie wierzę, że w obu tych autach jest takie samo zawieszenie. Gdyby tak było, to albo byłby to najlepszy kompakt z dieslem albo najgorszy komakt z tak mocnym silnikiem.
Całe to gadanie o twardym zawieszeniu w 100KM dieslu ma niewielki sens... Chyba, że porównujemy do jakiegoś naprawdę komfortowego zawieszenia.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez pabl0 » 4 lip 2008, 19:21

No dobra, to ja się wycofuję z tego "dość cichego", rzeczywiście mogę na to nie zwracać uwagi większej :D Jedno jest pewne że mi to nie przeszkadza. Jak to dla Ciebie ważne to koniecznie jazda próbna.

Ale jeśli chodzi o twardość to tu jestem pewien bo na takie rzeczy zwracam uwagę. Poza tym wszyscy co jechali ze mną tym autem sami na to zwracali uwagę.

P.S. A jechał z was ktoś kiedyś nowym Leonem FRem ? Tam to jest ponoć głośno i twardo :)
P.S.2. Wypraszam sobie "cherlawego" <klotnia> Jak dla mnie wystarczający, ma 110 a nie 100 KM ;P No i jaki oszczędny ;)
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2007, 11:47
Posty: 146
Skąd: zDolny Śląsk
Auto: 3 BK Y6 '07

Postprzez mr_t » 4 lip 2008, 19:28

marekZa napisał(a):Heh :) To jest 'dosc ciche' jak i 'koszmarnie glosne', spora rozpietosc :)
Panowie napiszcie jeszcze do jakiego auta porownujecie ktore wczesniej mieliscie czy jak, moze mi bedzie prosciej sie wczuc.


Ogólnie jak dla mnie to samochód jest głośny, a zawieszenie się trzaska, porównując do innych kompaktów:
R.Megan II 1,9DCi (205/55R16) miał bardziej ciche zawieszenie, trochę bardziej się przechylał na zakrętach, ale dużo lepiej wybierał nierówności przez co był bardziej komfortowy.
R.Megan II 1,6 benzyna (195/65R15), zawieszenie też bardziej ciche, jeszcze mocniej się przechylał na zakrętach, niby bardziej komfortowy, ale ogólnie poza "dźwiękiem" byle jak przy Maździe, samochód prowadził się niezbyt pewnie.
Citroen Xsara VTS (195/55R15), jest ciszej, samochód mocniej się kładzie w zakrętach (ma 100tys i nic przy zawieszeniu nie było robione), ale jest bardziej komfortowe.

Do samochodów innych klas nie porównuje, bo to nie ma sensu, zresztą wszystkie samochody które znam mają ciszej pracujące zawieszenie. Tylko to nie jest jak że za każdym razem się trzaska, niektóre wyboje wybierze cicho, ale jednak często robi to głośno.

A jeśli chodzi ogólnie o zachowanie się M3 w zakrętach to już nie raz pisałem tutaj że z czasem jest u mnie lepiej. I tak sobie teraz myślę że fatalne zachowanie się tego samochodu na początku mogło być spowodowane 2 czynnikami.
Po 1 dosyć szybko okazało się że mam luzy w tylnym zawieszeniu (luźna śruba). Być może było to od początku, ale z racji tego że zawieszenie się tłucze to nie zwróciłem uwagi na efekt dźwiękowy. Zwróciłem uwagę dopiero jak pojawił się bardzo wyraźny, głośny hałas z tylnego zawieszenia (jakby luzem w bagażniku lała mi gaśnica, lub coś innego ciężkiego i metalowego). Do tego wtedy zauważyłem, że tył znacznie mocniej niż wcześniej ucieka na zakrętach, szczególnie w lewo (m.in na takim zakręcie raz wyrzuciło mnie z lewego pasa na prawy – ale to było zanim zaczęło się trzaskać na max).
Po 2 być może nowe zawieszenie potrzebowało trochę czasu żeby się wyrobić i lepiej zachowywać się na naszych kartofliskach.

BTW dziś po raz pierwszy odkąd mam ten samochód udało mi się wrzucić jedynkę w czasie toczenia się ot tak jakby nigdy nic.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez Maciej Loret » 4 lip 2008, 19:35

pabl0 napisał(a):P.S.2. Wypraszam sobie "cherlawego"


Cherlawy, bo 2,5 razy słabszy od "koszmarnie głośnego"...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez DISItune » 4 lip 2008, 21:46

Maciej Loret napisał(a):
misiekwaw napisał(a):kolega ma 6tke i 5tke i identyczne zdanie o zawieszeniu Mazdy, a dokładniej o jego kiepskim wyciszeniu
IMHO to nie kwestia wersji danego modelu, tylko calej konstrukcji zarowno zawieszenia jak i auta


W moim przypadku z zawieszenia jeszcze chyba nigdy nie usłyszałem żadnego dźwięku. Albo żadnego, który by mi przeszkadzał.


rozmawialem z kolega zanim kupilem 3ke. jedna z bardzo niewielu wad 6tki jakie wymienial byla glosna praca zawieszenia, wyraznie slyszalna w kabinie

Maciej Loret napisał(a):Z tym, że ja nie o głośności chciałem napisać, a o tym, że nie wierzę, że w obu tych autach jest takie samo zawieszenie. Gdyby tak było, to albo byłby to najlepszy kompakt z dieslem albo najgorszy komakt z tak mocnym silnikiem.
Całe to gadanie o twardym zawieszeniu w 100KM dieslu ma niewielki sens... Chyba, że porównujemy do jakiegoś naprawdę komfortowego zawieszenia.


akurat 5tka dzieli plyte podlogowa z 3ka i maja wspolnych wiele czesci, zapewne rowniez w zawieszeniu
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Maciej Loret » 4 lip 2008, 21:58

misiekwaw napisał(a):rozmawialem z kolega zanim kupilem 3ke. jedna z bardzo niewielu wad 6tki jakie wymienial byla glosna praca zawieszenia, wyraznie slyszalna w kabinie


A gdyby tak zamiast rozmawiać – przejechać się samemu?

misiekwaw napisał(a):akurat 5tka dzieli plyte podlogowa z 3ka i maja wspolnych wiele czesci, zapewne rowniez w zawieszeniu


Nie ważne czy 5=tka, czy 7-ka czy 494-ka.
Ważne czy Mazda wkłada to samo zwieszenie do słabego diesla i do mocnego, dużo mocniejszego benzyniaka o zacięciu sportowym?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez DISItune » 4 lip 2008, 22:06

Maciej Loret napisał(a):
misiekwaw napisał(a):rozmawialem z kolega zanim kupilem 3ke. jedna z bardzo niewielu wad 6tki jakie wymienial byla glosna praca zawieszenia, wyraznie slyszalna w kabinie


A gdyby tak zamiast rozmawiać – przejechać się samemu?


to wlasnie autor pytania powinien uczynic
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DeadlY » 5 lip 2008, 19:20

ogolnie trojka nie jest tak za dobrze wyciszona moze dlatego zawieszenie jest w miare glosne, mozna to pewnie troszke poprawic, ale czy to sie oplaca? dodatkowe wyciszanie? :)
kolega w swoim MPSie ma na 99,9% zmienione przynajmniej troche zawieszenie bo inaczej by ten maly potwor zabil swojego kierowce :) mi jakos mocno nie przeszkadza ta zawieszka ale nie mowie ze mi sie podoba to ze jest glosno :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323