maksymalna prędkosc i ogranicznik prędkości w M3

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez cult1 » 20 maja 2009, 23:29

a patrzyłeś na ofertę SIMOTY?? http://www.simota.com
Widzę, że do tego silnika oferują 4 różne zestawy.
Na ebay'u w USA spokojnie do tego silnika znajdziesz także zestawy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2008, 23:16
Posty: 304 (0/2)
Skąd: Kielce

Postprzez mr_t » 21 maja 2009, 12:25

http://www.aempower.pl/cennikAEM.xls
cennik w Excelu na PL w PLN
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez widmo82 » 24 maja 2009, 01:19

Panowie... wlasnie wrocilem z Wawy... praktycznie pusciutkie dwa pasy a od Bialobrzeg postanowilem sprawdzic jeszcze raz Vmax i udalo sie. Krzys krzyknal zwolnij a rejestr zapamietal predkosc 196km/h !! oj dlugo sie bujala od tych 180 :) Co mnie mile zaskoczylo, licznik w samochodzie chyba im szybciej jade tym dokladniejszy :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Garret » 8 cze 2009, 16:59

Witam wszystkich,

2 dni temu testowałem nowy nabytek – Mazda3 2.0 wersja USA, model 2008 i limiter działa bardzo wyraźnie – przy 190km/h licznikowo (wg GPS 187km/h) – co odpowiada ok 5200obr/min odcina paliwo i koniec, więcej nie pójdzie :|
dzwoniłem po serwisach Mazdy- wg nich limiter jest nie do zdjęcia, nie można wgrać softu z wersji europejskiej bo są różnice w sterowniku.
Nie słyszałem by któryś tuner miał doświadczenie z tym silnikiem, jeśli ktoś z Was ma informacje o firmie która to robi to będę wdzięczny za informacje

pzdr
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2009, 16:38
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 2.0 150KM '08 sedan

Postprzez wojtek85 » 8 cze 2009, 18:15

Witajcie ja jak jechałem ze Sztudgardu M3 1,6 diselek to udało mi sie osiągnąc predkosc 210km/h i wydaje mi sie ze jeszcze by cos tam pociagną :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:59
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3 1,6 CiTD 2005r

Postprzez Murek » 9 cze 2009, 01:10

Ostr_Y napisał(a):2.0 benzyna wersja USA na naszej A4 200km/h i to nie był spód na więcej się nie zdecydowałem ze względu na duży ruch. Hamowania nie odczułem.


Ostry przejedz się jeszcze raz i sprawdz dokładnie ....wciśnij GAZ do końca i przy 190km/h odcina i jest widoczne uderzenie (spadek mocy) i po chwili znowu zaczyna przyspieszać, więc widać ze to kwestia blokady.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2007, 16:05
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3, 2.0 150KM 2007

Postprzez radzi89 » 9 cze 2009, 14:58

Witam wsyzstkich, pol roku temu sprowadyilem z Beneluxu swoja mazdke. Wresja 2.0 Top Sport. Jakas "limitowana" wersja z zwiekszona moca wg producenta 170 KM lecz na hamowni nie bylem jeszcze. Na autostradzie po dluuuugim kawalku prostej udalo sie osiagnac (licznikowe) 225 km/h

Od realnej predkosci zapewne mocno odbiega ale ladnie wygladalo na zegarach:)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez zio » 11 cze 2009, 11:35

radzi89.
Nie słyszałem o takiej wersji. ciekawe czym ona sie różni od normalnego LFa.

Napisz cos wiecej jak mozesz.
Nowy zoom zoom,stare uczucia :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2005, 12:11
Posty: 137
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 sport 2.0

Postprzez Krisek » 11 cze 2009, 18:53

Odwazni jestescie takimi samochodami mazda 3 to nie auto do scigania sie albo rozwijania duzych predkosci strach ..
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez zio » 12 cze 2009, 10:46

Krisek. Nie rozumiem twojego komentarza.
Wg mnie mazda 3 to auto jak najbardziej do szybkiej jazdy. Zreszta gdyby inzynierowie z mazdy nie uwazali dokladnie tak samo nie wypuszcaliby wersji mps...

A wracajac do watku spalania. Ostatnio analizowałem wskazania chwilowego spalania z komputera i wydzło mi na to, że przy dużym obiciąceniu silnika (przyspieszanie, jazda pod gorke) spalanie chwilowe jest dużo większe poniżej 4000rpm. Innymi słowy ekonomiczniej jest redukowac biegi (nawet bez skpadku mocy na danym biegu).
Byc moze wynika to przedkosci obrotowej silnika przy ktorej osiagana jest optymalna wydajnośc. Pamietam, ze kiedys była taka teoria ze auto najmniej pali i najmniej silnik dostaje w d#$# prze jezdzie w zakresie predkosci obrotowej silnika pomidzy max momentem a max moca. Tyle ze wczesniej jak jezdzilem np. moja stara mazda (323BG GT) to ta teoria ni jak sie nie sprawdzala :P.Tutaj wychodzi na to ze dokladnie tak jest
Nowy zoom zoom,stare uczucia :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2005, 12:11
Posty: 137
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 sport 2.0

Postprzez wojtek85 » 12 cze 2009, 18:39

czyli madzia 3 taką jak ja mam 1,6 CiTd jaki najlepszy moment obrotowy lubi ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:59
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3 1,6 CiTD 2005r

Postprzez Krisek » 12 cze 2009, 18:46

Mazdaspeed sie ruzni od normalnej mazdy zawieszeniem ...
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez zio » 13 cze 2009, 09:02

Wojtek 85 moja wypowiedz dotyczyla bardziej silnikow benzynowych – w dieslach nie wiem czy jest podobnie. Polecam – tak dla wlasnej wiedzy analize wykresówmocy i moementu z hamowni (google) tak zebyc wiedzial w jakim zakresie obrotówjest najwyzszy moement a w jakim najwyzsza moc.
Nowy zoom zoom,stare uczucia :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2005, 12:11
Posty: 137
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 sport 2.0

Postprzez radzi89 » 14 cze 2009, 23:32

Szczerze mowiac sam wiele nie wiem, w serwisie mowili, ze rozni sie ukladem wydechowym, jakims walkiem rozrzadu czy cos takiego i mapami silnika oraz czyms czego nie pamietam ale na nastepnytm przegladezie postaram sie dowiedziec cos i napisze :)

Pozdrawiam
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez mjuskowiak » 10 paź 2009, 23:35

Według 100 kilometrowego odcinka nowej autostrady a1 miałem co najmniej kilkanaście okazji ażeby rozpędzić sie do magicznej prędkości 189km/h i nagłe szarpnięcie w kierunku przeciwnym do jazdy GPS 189 na liczniku prawie 190 odcięcie paliwa lub zapłonu nie mam pojęcia ten typ tak ma. Wiem że pójdzie naprawdę więcej bo do 189 idzie jak przecinak. Jednak tak z czystej ciekawości chciałbym poczuć te 230 :)

mazda 3 2.3
mjuskowiak
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 mar 2008, 22:55
Posty: 25
Skąd: bydgoszcz
Auto: mazda 3 2,3 american version

Postprzez uszatyy » 11 paź 2009, 23:14

wy sie koniecznie chcecie pozabijac :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2009, 17:52
Posty: 269
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 lift

Postprzez mjuskowiak » 11 paź 2009, 23:19

Ty no w końcu po coś robią takie silniki i auta coby poczuć choć na chwilę palec Boga
mjuskowiak
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 mar 2008, 22:55
Posty: 25
Skąd: bydgoszcz
Auto: mazda 3 2,3 american version

Postprzez uszatyy » 12 paź 2009, 22:22

takie auta robia na cywilizowane kraje a nie na polske :) pewnie dlatego tyle lat nie bylo mazdy w polsce :D bo zal sprzedawac takie auta na takie drogi... :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2009, 17:52
Posty: 269
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 lift

Postprzez Tasos » 20 paź 2009, 14:45

mazdy z canady maja blokade na 120milach to jets jakies 193km, mozna wybulic $ 200-300zl i zdejma ja w dobrym serwisie, ale po co, przeciez wiecej niz 150-160 na autostradzie sie nie smiga, no chyba ze jest sie debilem...
Tasos
 

Postprzez mjuskowiak » 20 paź 2009, 14:51

MIŁO MI MICHAŁ Z TEJ STRONY
mjuskowiak
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 mar 2008, 22:55
Posty: 25
Skąd: bydgoszcz
Auto: mazda 3 2,3 american version

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323