maksymalna prędkosc i ogranicznik prędkości w M3
http://www.aempower.pl/cennikAEM.xls
cennik w Excelu na PL w PLN
cennik w Excelu na PL w PLN
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Panowie... wlasnie wrocilem z Wawy... praktycznie pusciutkie dwa pasy a od Bialobrzeg postanowilem sprawdzic jeszcze raz Vmax i udalo sie. Krzys krzyknal zwolnij a rejestr zapamietal predkosc 196km/h
oj dlugo sie bujala od tych 180
Co mnie mile zaskoczylo, licznik w samochodzie chyba im szybciej jade tym dokladniejszy 

-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Witam wszystkich,
2 dni temu testowałem nowy nabytek – Mazda3 2.0 wersja USA, model 2008 i limiter działa bardzo wyraźnie – przy 190km/h licznikowo (wg GPS 187km/h) – co odpowiada ok 5200obr/min odcina paliwo i koniec, więcej nie pójdzie
dzwoniłem po serwisach Mazdy- wg nich limiter jest nie do zdjęcia, nie można wgrać softu z wersji europejskiej bo są różnice w sterowniku.
Nie słyszałem by któryś tuner miał doświadczenie z tym silnikiem, jeśli ktoś z Was ma informacje o firmie która to robi to będę wdzięczny za informacje
pzdr
2 dni temu testowałem nowy nabytek – Mazda3 2.0 wersja USA, model 2008 i limiter działa bardzo wyraźnie – przy 190km/h licznikowo (wg GPS 187km/h) – co odpowiada ok 5200obr/min odcina paliwo i koniec, więcej nie pójdzie
dzwoniłem po serwisach Mazdy- wg nich limiter jest nie do zdjęcia, nie można wgrać softu z wersji europejskiej bo są różnice w sterowniku.
Nie słyszałem by któryś tuner miał doświadczenie z tym silnikiem, jeśli ktoś z Was ma informacje o firmie która to robi to będę wdzięczny za informacje
pzdr
- Od: 17 kwi 2009, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 150KM '08 sedan
Ostr_Y napisał(a):2.0 benzyna wersja USA na naszej A4 200km/h i to nie był spód na więcej się nie zdecydowałem ze względu na duży ruch. Hamowania nie odczułem.
Ostry przejedz się jeszcze raz i sprawdz dokładnie ....wciśnij GAZ do końca i przy 190km/h odcina i jest widoczne uderzenie (spadek mocy) i po chwili znowu zaczyna przyspieszać, więc widać ze to kwestia blokady.
- Od: 1 lut 2007, 16:05
- Posty: 32
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3, 2.0 150KM 2007
Witam wsyzstkich, pol roku temu sprowadyilem z Beneluxu swoja mazdke. Wresja 2.0 Top Sport. Jakas "limitowana" wersja z zwiekszona moca wg producenta 170 KM lecz na hamowni nie bylem jeszcze. Na autostradzie po dluuuugim kawalku prostej udalo sie osiagnac (licznikowe) 225 km/h
Od realnej predkosci zapewne mocno odbiega ale ladnie wygladalo na zegarach:)
Od realnej predkosci zapewne mocno odbiega ale ladnie wygladalo na zegarach:)
Krisek. Nie rozumiem twojego komentarza.
Wg mnie mazda 3 to auto jak najbardziej do szybkiej jazdy. Zreszta gdyby inzynierowie z mazdy nie uwazali dokladnie tak samo nie wypuszcaliby wersji mps...
A wracajac do watku spalania. Ostatnio analizowałem wskazania chwilowego spalania z komputera i wydzło mi na to, że przy dużym obiciąceniu silnika (przyspieszanie, jazda pod gorke) spalanie chwilowe jest dużo większe poniżej 4000rpm. Innymi słowy ekonomiczniej jest redukowac biegi (nawet bez skpadku mocy na danym biegu).
Byc moze wynika to przedkosci obrotowej silnika przy ktorej osiagana jest optymalna wydajnośc. Pamietam, ze kiedys była taka teoria ze auto najmniej pali i najmniej silnik dostaje w d#$# prze jezdzie w zakresie predkosci obrotowej silnika pomidzy max momentem a max moca. Tyle ze wczesniej jak jezdzilem np. moja stara mazda (323BG GT) to ta teoria ni jak sie nie sprawdzala
.Tutaj wychodzi na to ze dokladnie tak jest
Wg mnie mazda 3 to auto jak najbardziej do szybkiej jazdy. Zreszta gdyby inzynierowie z mazdy nie uwazali dokladnie tak samo nie wypuszcaliby wersji mps...
A wracajac do watku spalania. Ostatnio analizowałem wskazania chwilowego spalania z komputera i wydzło mi na to, że przy dużym obiciąceniu silnika (przyspieszanie, jazda pod gorke) spalanie chwilowe jest dużo większe poniżej 4000rpm. Innymi słowy ekonomiczniej jest redukowac biegi (nawet bez skpadku mocy na danym biegu).
Byc moze wynika to przedkosci obrotowej silnika przy ktorej osiagana jest optymalna wydajnośc. Pamietam, ze kiedys była taka teoria ze auto najmniej pali i najmniej silnik dostaje w d#$# prze jezdzie w zakresie predkosci obrotowej silnika pomidzy max momentem a max moca. Tyle ze wczesniej jak jezdzilem np. moja stara mazda (323BG GT) to ta teoria ni jak sie nie sprawdzala
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Wojtek 85 moja wypowiedz dotyczyla bardziej silnikow benzynowych – w dieslach nie wiem czy jest podobnie. Polecam – tak dla wlasnej wiedzy analize wykresówmocy i moementu z hamowni (google) tak zebyc wiedzial w jakim zakresie obrotówjest najwyzszy moement a w jakim najwyzsza moc.
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Szczerze mowiac sam wiele nie wiem, w serwisie mowili, ze rozni sie ukladem wydechowym, jakims walkiem rozrzadu czy cos takiego i mapami silnika oraz czyms czego nie pamietam ale na nastepnytm przegladezie postaram sie dowiedziec cos i napisze
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Według 100 kilometrowego odcinka nowej autostrady a1 miałem co najmniej kilkanaście okazji ażeby rozpędzić sie do magicznej prędkości 189km/h i nagłe szarpnięcie w kierunku przeciwnym do jazdy GPS 189 na liczniku prawie 190 odcięcie paliwa lub zapłonu nie mam pojęcia ten typ tak ma. Wiem że pójdzie naprawdę więcej bo do 189 idzie jak przecinak. Jednak tak z czystej ciekawości chciałbym poczuć te 230
mazda 3 2.3
mazda 3 2.3
mjuskowiak
- Od: 23 mar 2008, 22:55
- Posty: 25
- Skąd: bydgoszcz
- Auto: mazda 3 2,3 american version
Ty no w końcu po coś robią takie silniki i auta coby poczuć choć na chwilę palec Boga
mjuskowiak
- Od: 23 mar 2008, 22:55
- Posty: 25
- Skąd: bydgoszcz
- Auto: mazda 3 2,3 american version
mazdy z canady maja blokade na 120milach to jets jakies 193km, mozna wybulic $ 200-300zl i zdejma ja w dobrym serwisie, ale po co, przeciez wiecej niz 150-160 na autostradzie sie nie smiga, no chyba ze jest sie debilem...
-
Tasos
MIŁO MI MICHAŁ Z TEJ STRONY
mjuskowiak
- Od: 23 mar 2008, 22:55
- Posty: 25
- Skąd: bydgoszcz
- Auto: mazda 3 2,3 american version
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości