Aczkolwiek ja mialem dwie Mazdy 3 BK i w zadnej taki problem nie wystepowal. Jedna z xenonanmi druga bez....
Dziwny problem ze światłami.
1, 2
Chyba dalej nie rozumiem, zmeczony jestem po calym dni moze jutro jeszcze raz do tego podejde 
Aczkolwiek ja mialem dwie Mazdy 3 BK i w zadnej taki problem nie wystepowal. Jedna z xenonanmi druga bez....
Aczkolwiek ja mialem dwie Mazdy 3 BK i w zadnej taki problem nie wystepowal. Jedna z xenonanmi druga bez....
myshouek napisał(a):zatłuszczony philips szybko się spala, trzeba umiejętnie instalować te żarówki
No tak jestem debilem i zakładając żarówki łapie za co wlezie.
myshouek napisał(a): jeżeli nie masz nadwagi Ziomek. Zero jak jada tylko z przodu dwie pulchne pulcheryjki.
Lecz się kolego.
myshouek napisał(a):Mazda w oryginale tak ma i tyle.
Czyli co ma? to że oślepia innych.
Ja w sumie jakoś sobie nie przypominam żebym założył wątek o ŻARÓWKACH.Także dziękuje wszystkim Normalnym za udział w temacie. I nikomu nie życzę żeby co chwile w trasie ktoś wam mrugał, bo idzie zgłupieć.
myshouek napisał(a):w mazdach jeździmy na 1 jeżeli nie masz nadwagi Ziomek. Zero jak jada tylko z przodu dwie pulchne pulcheryjki.
Czyli tak.... jak ważę 87 kg to muszę ustawić przełącznik na 1 żeby oprócz mojej wagi (usadzającej samochód) mieć jeszcze niżej światło i nie oślepiać bocianów w polu. Jeżeli jednak posadzę koło siebie pulchną skarbonkę to mogę mieć na 0?... A wrzucając do bagażnika plecak ważący 5 kg muszę już ustawić na 3?

EDIT:
Tak więc wczoraj ustawiałem na oko lewą lampę i..... dzisiaj u diagnosty który precyzyjnie sprawdzał światła okazało się,że ustawiłem ją idealnie

Pozdrawiam i dzięki.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Blumek napisał(a):Czyli tak.... jak ważę 87 kg to muszę ustawić przełącznik na 1 żeby oprócz mojej wagi (usadzającej samochód)
Pamiętaj, że jak położysz torbę na przednim siedzeniu to już trzeba na 2 ustawiać, bo w M3 BK jest zawieszenie z papieru:)
a tak na poważnie, to u mnie jest na 0 i nikomu nie świecę po oczach. Kwestia ustawienia. I nie ustawia się na 1 tylko na 0. Kto ustawia na 1 to powinien troszkę poczytać/popytać lub posłuchać tych, którzy się orientują.
BTW. Ogrom ludzi jeździ ze źle wyregulowanymi/źle włożonymi H4. To jest jakaś plaga.... pomijam fakt, gdy ktoś wsadzi "8 worków cementu" w bagażnik i dalej jedzie na 0. Po prostu ja wtedy włączam długie i się nie przejmuję, tak jak i "on" się nie przejmuje. Z soczewkami o tyle łatwiej, że konstrukcja jest idioto-odporna... no chyba że ktoś ustawia na 1
pzdr tych co regulują światła na 0.
Nie przesadzałbym z tą idiotoodporną konstrukcją w soczewkach. Jak kupiłem swoją to w prawej lampie żarówka była obrócona o 90 stopni. Dało się. Całe szczęście nikogo nie oślepiałem ale sam nic też nie widziałem.
Podobnie jest z lamapami tylnymi na żarówki dwuwłóknowe. Niektórzy fachowcy na pozycyjnym świecą 21-watami a stopów nie widać wcale. A konstrukcja żarówki podobno uniemożliwia włożenie jej odwrotnie
.
Podobnie jest z lamapami tylnymi na żarówki dwuwłóknowe. Niektórzy fachowcy na pozycyjnym świecą 21-watami a stopów nie widać wcale. A konstrukcja żarówki podobno uniemożliwia włożenie jej odwrotnie
Dobrze, ze to zmienilies
Ja mialem Kiedys +100 w Jeepie i padly po 2 tygodniach
teraz mam Diamond Vision i jest fajnie , daje przyjemne i mocne swiatlo.
Ja mialem Kiedys +100 w Jeepie i padly po 2 tygodniach

Chwalą też OSRAM NIGHT BREAKER PLUS, jak mi się te co mam przepalą to sprawdzę
Dziwne bo ja mogę wsadzić i tak i tak i zawsze świeci dobrze.
RobertPi napisał(a):Niektórzy fachowcy na pozycyjnym świecą 21-watami a stopów nie widać wcale. A konstrukcja żarówki podobno uniemożliwia włożenie jej odwrotnie.
Dziwne bo ja mogę wsadzić i tak i tak i zawsze świeci dobrze.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Blumek napisał(a):Chwalą też OSRAM NIGHT BREAKER PLUS, jak mi się te co mam przepalą to sprawdzęRobertPi napisał(a):Niektórzy fachowcy na pozycyjnym świecą 21-watami a stopów nie widać wcale. A konstrukcja żarówki podobno uniemożliwia włożenie jej odwrotnie.
Dziwne bo ja mogę wsadzić i tak i tak i zawsze świeci dobrze.
Nie piszę tu o żarówkach bezcokołowych takich jak w naszych Mazdach ( nie wiem czy da się ją włożyć odwrotnie, nie próbowałem- jeśli wyprowadzenie styków jest na krzyż to nie ma znaczenia jak ją włożysz ) tylko o żarówkach dwuwłóknowych z metalowym cokołem, w którym ząbki na obwodzie nie są dokładnie naprzeciwko siebie. Minus na cokole a na stykach na izolatorze plus od pozycji i od stopu. Jeśli upchniesz żarówkę odwrotnie niż nakazywałaby jej budowa fizyczna to wtedy stop jest na włóknie 5W a pozycja na włóknie 21 W. I nie może świecić dobrze
RobertPi napisał(a):Nie piszę tu o żarówkach bezcokołowych takich jak w naszych Mazdach
A to przepraszam.
RobertPi napisał(a):Minus na cokole a na stykach na izolatorze plus od pozycji i od stopu.
Dodatkowo przecież są "bolce" czyli "ząbki" na cokole w 21/5 W jeden jest niżej a drugi wyżej, także podziwiam tych co potrafią taka żarówkę wsadzić odwrotnie
ALLEEE OFF TOP
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
RobertPi napisał(a):Nie przesadzałbym z tą idiotoodporną konstrukcją w soczewkach.
no mi chodzi głównie o to, że konstrukcja soczewki ma przesłonę, która ogranicza wypływ światła poza granicę światło/cień. Jej się nie da zmienić nie ingerując fizycznie we wnętrze reflektora.
a czy da się włożyć żarówkę odwrotnie czy nie to nie ma już tu znaczenia.
A oślepiają głównie w H4 Ci, którzy nie potrafią włożyć poprawnie, tylko zrobią to krzywo.... Wiem, bo sam kiedyś raz tak zrobiłem w Civicu i wiem dokładnie, że jeśli się nie wie, to na 100 przypadków, ze 70 będzie źle włożonych.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości