kejkor napisał(a):Jak zauważyłem problem z rdzą panuje głównie wśród użytkowników posiadających Madzie z roczników przed liftingiem ( nie wiem czy słusznie). Czy po lifcie coś się zmieniło ( i po tej akcji co wzywali trójeczki do serwisów ) ? Jak teraz wygląda sprawa ze rdzewieniem trójeczek?:) Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi:)
Osobiście gratuluje wszystkim co mają auta po lifcie oraz po akcji serwisowej. Jednak uważam, że jak ma coś rdzewieć to będzie.
fixerq napisał(a):Wg mnie przyczyną korozji tylnych błotników są te materiałowe nadkola, a dokładnie ich zakończenia
Podzielam to zdanie, filc nasiąka wodą i długo schnie.
Ja u siebie konserwowałem "na grubo" całe tylne nadkola i nic ranty są rude bardziej ode mnie
Nie chce cie zrażać do 3-ki w żadnym wypadku, ale musisz się z tym liczyć. 6-sti przed liftem mają większe tendencje do korozji.
Dzisiaj też u diagnosty usłyszałem jego opinie na temat MPV i CX-ów, no to się trochę przeraziłem