Mazda3 (BK) – Nasze wrażenia i opinie
Widmo, najprościej, jak zadzwonisz do Wojciecha Chwedczuka z AZ Auto w Warszawie przy Puławskiej – zajmuje się częściami i Ci pomoże. Wysyłkę u nich też załatwisz, w dodatku można liczyć na zniżki.
wyszla nowa akcja serwisowa na M3 roczniki 2008 do 2010...
http://www.autoguide.com/auto-news/2011 ... odels.html
http://www.autoguide.com/auto-news/2011 ... odels.html
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
radm napisał(a):Mam takie pytanie, jaka jest fabryczna grubosc lakieru w mazdzie3?
Ja tez potrzebuje odpowiedzi na to pytanie bo czytalem i slyszalem zbiezne informacje a u mnie ostatnio niestety przez przypadek wyszla pewna sprawa z lakierem ktora mnie zszokowala. Nie jest to jeszcze potwierdzone ale jak sie okaze ze to prawda to na pewno sie zdoluje
Podczas sprawdzania samochodu w ASO za normę brali do 120 mikronów (metallic)
No nie moge... i jak tu sie nie zalamac
.
a co jest nie tak ? ja na nadkolach z tyłu mam >300, potem w górę schodzi do 150 – efekt "Perforation Warranty" przy akcji serwisowej na nadkola. Min wartość ~70.
marcin255 napisał(a):Ok ,już sprawdziłem , ktoś kiedyś awaryjnie na nich spał ?
Spałem kilka razy ale da się wyspać tylko na fotelu pasażera, i to najlepiej w pozycji "na boku"
-
DiboPL
Witam Klubowiczów!
Padło i na mnie...
Zakochałam się od pierwszego wejrzenia...
Zapaliłam się do mazdy 3 i innego auta poza nią nie widzę...
Jakże miło spędziłam wczorajszy wieczór rozczytując się w poszczególnych Waszych postach dotyczących Trójki
Mam jednak kilka pytań, których nie odnalazłam we wczorajszej lekturze...
Mam możliwość zakupu mazdy 3, 2.0 w benzynie, z 2005 roku w wersji amerykańskiej od osoby prywatnej.
1. Ile to auto realnie pali? czy rzeczywiście w mieście ten smok spali minimum 10 litrów zarówni przy ciężkiej i lekkiej nodze?
Do tej pory rozglądałam się za silnikiem 1,6 – wydawał się bardziej ekonomiczny...
Potrzebuje przede wszystkim auta ekonomicznego – chciałabym zainstalować do niego LPG. Czy ktoś może pochwalić się spalaniem tej pojemności na gazie??
2. Dowiedziałam się w ASO Mazdy, że wersja amerykańska zasadniczo różni się od tej europejskiej. Jest wykonana z gorszej jakości materiałów, ma inne reflektory, zawiasy drzwi, inaczej zestrojony silnik itp. Czy rzeczywiście może być tak, że szukając części na rynku wtórnym będę miała olbrzymi problem? Że będę musiała jeździć do ASO i czekać jedynie na części sprowadzane z USA?
3. Czy to tylko moje spostrzeżenie, czy ten model, tj. "3" jest nadzwyczaj chodliwy w sprzedaży?
Zanim się obejrzę, że auto jest wystawione do sprzedaży – oferta jest juz nie aktualna..
4. Właściciel jednego komisu powiedział, że silnik 2.0 benzyna jest bardziej ekonomiczny niż 1,6 i wcale nie musi spalić więcej niż 1,6. Czytając wątek o spalaniu wnioskuję, że jednak tak nie jest...
5. Przebieg 145 000 ( 130 tyś. przebyte w USA) – dużo to, czy mało?
Pomóżcie proszę!
Padło i na mnie...
Zakochałam się od pierwszego wejrzenia...
Zapaliłam się do mazdy 3 i innego auta poza nią nie widzę...
Jakże miło spędziłam wczorajszy wieczór rozczytując się w poszczególnych Waszych postach dotyczących Trójki
Mam możliwość zakupu mazdy 3, 2.0 w benzynie, z 2005 roku w wersji amerykańskiej od osoby prywatnej.
1. Ile to auto realnie pali? czy rzeczywiście w mieście ten smok spali minimum 10 litrów zarówni przy ciężkiej i lekkiej nodze?
Do tej pory rozglądałam się za silnikiem 1,6 – wydawał się bardziej ekonomiczny...
Potrzebuje przede wszystkim auta ekonomicznego – chciałabym zainstalować do niego LPG. Czy ktoś może pochwalić się spalaniem tej pojemności na gazie??
2. Dowiedziałam się w ASO Mazdy, że wersja amerykańska zasadniczo różni się od tej europejskiej. Jest wykonana z gorszej jakości materiałów, ma inne reflektory, zawiasy drzwi, inaczej zestrojony silnik itp. Czy rzeczywiście może być tak, że szukając części na rynku wtórnym będę miała olbrzymi problem? Że będę musiała jeździć do ASO i czekać jedynie na części sprowadzane z USA?
3. Czy to tylko moje spostrzeżenie, czy ten model, tj. "3" jest nadzwyczaj chodliwy w sprzedaży?
Zanim się obejrzę, że auto jest wystawione do sprzedaży – oferta jest juz nie aktualna..
4. Właściciel jednego komisu powiedział, że silnik 2.0 benzyna jest bardziej ekonomiczny niż 1,6 i wcale nie musi spalić więcej niż 1,6. Czytając wątek o spalaniu wnioskuję, że jednak tak nie jest...
5. Przebieg 145 000 ( 130 tyś. przebyte w USA) – dużo to, czy mało?
Pomóżcie proszę!
-
kasiulekcz
Jesli chodzi o spalanie to srednio benzyny pali mi od 8 do 9 litrow (jazda mieszana ze wskazaniem na trase) gazu natomiast 10-11 litrow. Jest watek na temat spalania naszych trojek wiec poczytaj. Na reszte pytan mysle ze tez znajdziesz odpowiedzi uzywajac szukajki. Sporo juz bylo o roznicach wersji US i Europa. Pzdr
Roznicamy pomiedzy wersja EU, a US sie nie przejmuj. Jest ich niewiele i raczej sa to detale. Nie zauwazylem gorszej jakosci materialow w wersji US , a sam taka jezdzilem.
Witam. Ja z innej beczki. Od tygodnia pojawił się w mojej M3 problem. Otóż przy ruszaniu, przyspieszaniu, przy skręcie w prawo i gdy skręcę kierownicę na postoju w prawo (w lewo nie) dobiega ta jakby gdzieś spod sprzęgła skrzypienie. Jest mega głośne ;/
Co dziwniejsze .... dzieje się tak tylko wtedy gdy jest sucho i ciepło. Przy deszczowej pogodzie – cisza.
Zakładam że to jakiś element gumowy ? Na kanale wszystko wygląda OK. Ktoś ma jakiś pomysł co może tak skrzypieć ?
Co dziwniejsze .... dzieje się tak tylko wtedy gdy jest sucho i ciepło. Przy deszczowej pogodzie – cisza.
Zakładam że to jakiś element gumowy ? Na kanale wszystko wygląda OK. Ktoś ma jakiś pomysł co może tak skrzypieć ?
ch*** nie jazda jeśli to nie MAZDA :)
- Od: 2 lip 2011, 12:35
- Posty: 34
- Skąd: Głogów
- Auto: M3 BK 1.6 109KM Y6 2005 r.
Sam od roku mam moją Madzie 2.0 rocznik 2006 zza oceanu i pomimo kilku rzeczy które byłyby w standardzie w wersji europejskiej ( klimatronic, światła przeciwmgielne lub radio z rds i stopowaniem europejskim fal radiowych) jestem daaaleki od narzekania , tego auta nie da się nie lubić i jak się ładnie uśmiecha:) .
Spalanie hmmm.... no cóż 9 l po mieście jak nic ( pewnie automat tez tu swoje robi) ale na A4 potrafi średnio zjeść 7,6 przy baaardzo żwawej jeździe.
Plastiki? super wykonanie żadnego skrzypu pipu i takich tam wszystko idealnie spasowanie ( w porównaniu z nówką fiatem bravo niebo a ziemia).
Spalanie hmmm.... no cóż 9 l po mieście jak nic ( pewnie automat tez tu swoje robi) ale na A4 potrafi średnio zjeść 7,6 przy baaardzo żwawej jeździe.
Plastiki? super wykonanie żadnego skrzypu pipu i takich tam wszystko idealnie spasowanie ( w porównaniu z nówką fiatem bravo niebo a ziemia).
-
arkadioosh
Serwisem Mazd z USA zajmuje się Auto Księżyno, przed zakupem swojej M3 dzwoniłem do nich i powiedzieli, że nie ma problemu z częściami, jeśli chcemy coś do wersji US to czekamy max 7 dni ale przeważnie części są dostępne w przeciągu 3 dni. To, że zrobione są z gorszych materiałów to jedna wielka bujda, jeździłem wersją UE, USA oraz Kanada i uczciwie mogę powiedzieć, że materiały wewnątrz są te same. Jak masz zadbany egzemplarz to nie patrz na to skąd on jest tylko kupuj, bo to czy on jest z Niemiec, Belgii czy USA jest bez znaczenia.
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Dokladnie, Adrian dobrze mowi. Fakt jednak ze na niektore czesci trzeba dlugo czekac – ja na przykald miesiac czasu czekalem na wklad lusterka , ktory ma inne mocowania niz wersja EU... Pewnie sa takie przypadki ale mysle, ze wiele takich czesci nei ma.
Pozdrawiam, Rafal
Pozdrawiam, Rafal
Od sześciu miesięcy jeżdżę mazdą w wersji amerykańskiej. Komfort jazdy nieporównanie większy niż w astrze II, którą jeździłem wcześniej. Wyposażenie uboższe (tam miałem navi, webasto, abs i tc), ale zawieszenie, przyczepność i sylwetka rekompensują niedostatki. Zużycie gazu w mieście 11-12, a trasie 8.
Wino, kobiety i śpiew – więcej nie dam rady.
Przywiozłem taką Mazdę (2006) dla teścia w 2009 roku. Do dnia dzisiejszego teść zrobił 23000 km bez żadnej usterki. W aucie zamontowałem instalację LPG firmy STAG w wersji premium i dzięki temu nie ma z nią żadnych problemów. Benzyny pali 9 – 10l w trybie miejskim (4 stopniowy automat troszkę tu się do tego przykłada) poza miastem 8l bez najmniejszych kłopotów nawet przy ciężkiej nodze. Na LPG 11-12l w mieście 9l na trasie. Żadnych problemów z częściami eksploatacyjnymi – nawet w oryginale ceny są naprawdę przystępne.
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
Mazda, Mitsubishi, Lexus, Saab to marki, w których różnice między wersją USA i EU są najmniejsze, innych zza oceanu bym nie polecał.
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
adrian_rusinowicz napisał(a):innych zza oceanu bym nie polecał.
Mam CLK w wersji US i zadnych problemow. Oprocz zderzaka przedniego i tylnej klapy zadnych roznic w stosunku do wersji EU. oczywiscie nei tyczy sie to wszystkich Mercedesow.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości