Mazda3 (BK) – Nasze wrażenia i opinie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez widmo82 » 18 cze 2009, 00:26

Dzis kumpel ktoremu podoba sie moja Madzia podlinkowal mi cos takiego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8984936

rowno rok mlodsza + tempomat+parktronic+ 38KM :)
-czy to jest lepiej wyciszone od tego co mam?
PS: moze ktos chetny na moja madzie bo mnie zakrecila ta 2.0 :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Maciej Loret » 18 cze 2009, 06:49

widmo82 napisał(a):Dzis kumpel ktoremu podoba sie moja Madzia podlinkowal mi cos takiego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8984936


To auto kosztowało pewnie około 90kPLN. Po półtorej roku kosztuje 50kPLN...
Ty też kupujesz nówkę i po półtorej roku sprzedajesz za 50kPLN? Jeśłi tak, to daj znać za jakiś czas na Forum – ja chętnie to auto zanabędę w dobrym stanie z gwarancją...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez cult1 » 18 cze 2009, 14:54

jeden z forumowiczów strasznie narzeka na tą 2,0 CD ...ona jest z DPF'em i chyba tu sie zaczynają schody .....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2008, 23:16
Posty: 304 (0/2)
Skąd: Kielce

Postprzez wojtek85 » 18 cze 2009, 16:10

a mam pytanko czy moja madzia tez ma DPF-a ?? na salonie mowili ze przy wymianie trzeba wymienic jakis płyn dpf czy cosik madzie 3 mam z 10.2005r CiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:59
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3 1,6 CiTD 2005r

Postprzez widmo82 » 18 cze 2009, 16:34

Maciej Loret napisał(a):
widmo82 napisał(a):Dzis kumpel ktoremu podoba sie moja Madzia podlinkowal mi cos takiego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8984936


To auto kosztowało pewnie około 90kPLN. Po półtorej roku kosztuje 50kPLN...
Ty też kupujesz nówkę i po półtorej roku sprzedajesz za 50kPLN? Jeśłi tak, to daj znać za jakiś czas na Forum – ja chętnie to auto zanabędę w dobrym stanie z gwarancją...


nie musisz czekac na moja mazde, wystarczy ze odkupisz ktores z aut sluzbowych pracownikow salonu mazda. uprzedzam pytanie: nie, ta w sedanie za 58tys z 2008r nie ma poprawek lakierniczych ani nie byla po gradobiciu
http://www.mazda.pl/buyingamazda/specs/ ... tom_middle
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Maciej Loret » 18 cze 2009, 22:08

widmo82 napisał(a):nie musisz czekac na moja mazde, wystarczy ze odkupisz ktores z aut sluzbowych pracownikow salonu mazda. uprzedzam pytanie: nie, ta w sedanie za 58tys z 2008r nie ma poprawek lakierniczych ani nie byla po gradobiciu
http://www.mazda.pl/buyingamazda/specs/ ... tom_middle


I ma 143KM? Kosztowała 90kPLN jako nówka? Wyposażenie również identyczne?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez DeadlY » 21 cze 2009, 20:14

Robilem ostatio wyciszenie i udalo sie. Koszty materialow to jakies niecale 200 pln (maty wygluszajace i "baranek"). Matami oklejone mam drzwi, sufit i bagaznik (to dosc wazne miejsce), a barankiem prysniete wewnetrzne strony blotnikow. Efekt jest wyrazny, koszt niewielki takze oplaca sie. Pare godzin roboty i juz ;)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez wojtek85 » 21 cze 2009, 21:33

a masz jakies fotki z teho wyciszania ???:> czy przy seryjnym nagłosnieniu opłaca sie wygłuszac ?? ja przy swojej byłej vectrze mysiałem wygłuszac bo miałem tube w bagazniku i pb z przodu i trzeszczało mi wszystko a tutaj wszystko ładnie gra dlatego neiwiem czy jest sens zakładania mat co o tym myslicie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:59
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3 1,6 CiTD 2005r

Postprzez DeadlY » 21 cze 2009, 22:29

Niestety z wygluszaina raczej nie mam. Nie robilem tego dla audio tylko dla tego zeby bylo ciszej w aucie. Roznica jest taka ze musze sie przyzwyczaic.... :) nie ten samochod – a nie jest to zrobione jakos super profesjonalnie. Jedyny problem dla laika to zdjecie podsufitki i boczkow drzwi ale dla jakiegos fachowca to nic niezwyklego. Jest relacja z zabezpieczania przed rdza i wygluszania M6 tam jest pokazane jak sciagac tapicerke – bedzie tak samo w m3. Niestety nie pamietam dokladnie u kogo to bylo. Poszukaj w watkach o rdzy na nadkolach w M6 i bedziesz mial ;)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez dariuszek75 » 24 cze 2009, 18:18

mam prosbe , prosze mi doradzic czy warto dołozyc i kupic mazde 3 po lifcie w 2006 roku..bardzo prosze uzytkownikow o rade.. czy lepsze materialy?..czy lepsze wyciszenie?..prosze o pomoc, i prosze nie pisac iz przeczytaj sobie wczesniejsze artykuly, bo nikt nie pisal na ten temat...moze ktos z Was jedzil wersja sprzed i po...wersja silnikowa bez znaczenia, bo jesli mi sie trafi benzyna lub diesel to i tak biore...pozdrawiam i prosze o porady
dariuszek75
 

Postprzez radzi89 » 27 cze 2009, 00:39

misiekwaw napisał(a):
mr_t napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
mr_t napisał(a):
misiekwaw napisał(a):kontroli trakcji ktora sie na szczescie daje wylaczyc dwustopniowo

Co masz przez dwustopniowe wyłączenie kontroli trakcjii?


w drugim stopniu wyłącza się to wkurzające ograniczanie mocy przy skręconych kołach

No to kolejna różnica. U mnie jest albo pełna kontrola, albo całkowity brak. Przy wyłączonej kontroli można dynamicznie ruszyć ze skręconymi kołami, oczywiście nie obędzie się bez popiskiwania oponami.


tu zeby ruszyc dynamicznie na skreconych kolach tez trzeba wylaczyc zupelnie, wiec co za roznica? przy czesciowym wylaczeniu mozna mocniej ruszyc ale tylko na wprost, nie bede wylaczal zaplonu (zeby wylaczyc kontrole trakcji w pelni) przed kazdym lewoskretem na ruchliwej ulicy <glupek2>



Ja w swojej mazdzie 2.0 sport rowniez mam 2-stopniowa kontrole trakcji, Chyba kazda tak ma
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez widmo82 » 27 cze 2009, 21:40

DeadlY ja myslalem o wyciszeniu ale tylko wewnetrzne strony blotnikow oraz... nadkola :) Wg mnie sporo dochodzi tez spod auta oraz od przegrody ale tam sie juz nie mam zamiaru dobierac sie.

dariuszek75ja mam po i wg mnie jedynie fajniejsze podswietlanie zegarow oraz material siedzen jak i ich wzor, nie wiem czy poprzednie byly tez isofix ( ktos sciagal je hehe?) z innych zmian wg na sile to troszke zmienily sie halogeny, zbiorniczek od wspomagania, swiatla.. ale czy na lepsze? wg mnie zmiany nic nie wnoszace, tyle ze nowe. Jak chcesz to sporo zdjec linkuje w podpisie swoim, brakuje wyrazniejszych wlasnie pokryc siedzen. Jesli chodzi o wyciszenie to wg mnie nic sie nie zmienilo.
PS: zegary ! :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Orson » 29 cze 2009, 17:05

Mam pytanie w sprawie tempomatu. Mianowicie po wciśnięciu przycisku ON/OFF świeci się kontrolka "CRUISE MAIN" czyli ok, tempomat jest włączony. Natomiast po wciśnięciu przycisku "SET COAST" przy danej prędkości powinna się zaświecić kontrolka zielona "CRUISE". I w tym właśnie problem, że się nie zaświeca. W teście na trip computerze kontrolka ta się świeci. Co może być nie tak? W którym miejscu znajdują się przewody od tempomatu, żebym je mógł sprawdzić?


EDIT: Nikt nie wie?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2009, 09:26
Posty: 100
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2005r. USA

Postprzez mtaranti » 30 cze 2009, 07:24

Paweł M. zgadzam się z tobą oponki są wyząbkowane ale jeszcze ten sezon mi muszą wystarczyć.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez BlackM3 » 30 cze 2009, 10:32

Z moich obserwacji – jeśli z silnikiem jest wszystko OK, to pracuję bardzo ładnie, równo i cicho. Tak pracował na początku jak go kupiłem (miał przebieg 128 tys), potem niestety zaczęło coś szwankować i już tak różowo nie jest. Te silniki moim zdaniem mają jakąś typową wadę (usterkę), bo mnóstwo użytkowników ma problemy z tym silnikiem. Co gorsza – tych użytkowników jest bardzo dużo (Peugeot, Citroen, Mazda, Ford, Volvo). Bardzo pomocnym byłoby sprecyzowanie najczęstszych usterek tych silników, żeby wiedzieć na co zwracać szczególną uwagę. Wiadomo, że prawie każdy silnik ma jakieś tam słabe punkty. Pytanie jakie słabe punkty ma 1.6 CiTD? Drugie pytanie, to gdzie naprawiać samochody z tymi silnikami? Z doświadczenia wiem, że jest z tym naprawdę ciężko. Nie wiem z czego to wynika, ale naprawdę nikt się nie chce zabierać za ich diagnozę i naprawę.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2008, 14:01
Posty: 218 (0/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3, BK, Y6 (1.6 CiTD / PSA)

Postprzez bodro » 8 lip 2009, 12:52

Witam.
Gadałem niedawno z kumplem i powiedział mi, że M3 to prawie Ford. Wiem, że te firmy mocno współpracują ze sobą ale chyba nie aż tak bardzo. Koledzy fachowcy, ile Forda jest w M3?
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2008, 18:46
Posty: 49
Skąd: Bytom
Auto: było: Nisan Sunny 1.6 SLX
było: Seat Toledo 1.6
było: Mazda 3 1.6 BK
było: Opel Astra IV 1.6 Enjoy
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR-DISI 2011r.

Postprzez Garret » 8 lip 2009, 14:26

płyta podłogowa to focus II, podobnie zawias, choć ponoć inż. mazdy troszkę zmienili nastawy
silniki 1.6 diesel w maździe 3 i Foce II to HDI PSA
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2009, 16:38
Posty: 13
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 2.0 150KM '08 sedan

Postprzez Tolek » 8 lip 2009, 14:39

bodro napisał(a):że M3 to prawie Ford

"Prawie" robi wielką różnicę :)
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 18:08
Posty: 257 (0/1)
Auto: Mazda 3, 1.6, 105KM, 2005r.

Postprzez LemJohny » 8 lip 2009, 14:42

Silnik 2.0 l benzyna ten sam (przynajmniej w USA)
Cewki te same – sam kupowałem w salonie forda bo były tańsze o polowe niż w Mazdzie a nr produktu ten sam...
Kratki wentylacyjne w 3 są takie same jak w Mondeo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez DeadlY » 8 lip 2009, 23:52

Na 2.0 daje rade bez wzgledu czy forda czy nie ;) wydech juz nie jest fordowski (co wydaje sie dziwne ze wzgledu na płyte), wiem bo szukam koncowego tłum. i od focusa nie pasuje :)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323