Na dzień dobry postępujemy wg tego rysunku. Warto zapoznać się, gdzie znajdują się spinki (zatrzaski) A.

Następnie, odpinamy 'klamkę' pokrywy silnika naciskając płaskim wkrętakiem środkową zapadkę.

Całość ciągniemy w dół i naszym oczom ukazuje się wkręt, który oczywiście odkręcamy krzyżakiem.

Dalej zajmujemy się lewym słupkiem. Wypinamy spinkę, podważamy nachodzącą część progu na słupek,
podważamy paluchami słupek od dołu i mamy coś takiego:

Teraz zabieramy się do panelu. Ja na sam wpierw zacząłem od wyciągania lewej dolnej części idąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Wyciąganie typu: zdecydowane szarpnięcie.



To już prawa strona



A jak ktoś życzy sobie wymienić żarówki, to naciska u nasady i wysuwa do przodu (ale o tym pisał cbr)

Pamiętamy, że przy składaniu pasujemy wszystkie elementy męskie do żeńskich (tak jak to w normalnym życiu normalnego człowieka jest
Dziękuję i pozdrawiam.