obnizenie mazdy 3 bk
Niestety w moim przypadku największym problem jest z przednim zderzakiem którym dość często przyhaczam podczas parkowania 
Ciężko znaleźć kompromis pomiędzy wyglądem a praktycznością. Auto na glebie bez dwóch zdań wygląda lepiej, niestety życie zazwyczaj weryfikuje co dla kogo jest lepsze. Kiedyś posiadałem Forda fiestę XR2 mocno obniżonego, człowiek poruszał się jak gokart omijając studzienki, a progi zwalniające były istną przeprawą 
Na obecną chwilę wybieram aspekt wygody związany z komfortem braku strachu w dojeżdrzaniu nad "standardowej" wysokości krawężniki. Chociaż ostatnio trafiłem na wysoki, skutkiem czego było klejenie.
Na obecną chwilę wybieram aspekt wygody związany z komfortem braku strachu w dojeżdrzaniu nad "standardowej" wysokości krawężniki. Chociaż ostatnio trafiłem na wysoki, skutkiem czego było klejenie.
Nuno
Ja też musiałem wrócić do fabrycznych sprężyn ale nie powiem – 30 mm bardzo mi się podoba i kusi 
Witam!
W załączeniu link do sprężyn i dystansów:
http://www.eibach.pl/catalog.html?marka=24&model=298
Żeby uzyskać pełny efekt to poza obniżeniem dobrze jest również założyć dystanse poszerzające. Efekt wizualny jest taki, że fabryczne koła wyglądają na bardzo duże wypełniając praktycznie całe nadkole (wygląda to naprawdę fajnie). Efekt mechaniczny jest taki, że zmienia się środek ciężkości przez co Mazda jest o wiele bardziej stabilna przy wchodzeniu w łuki i zakręty przy większych prędkościach. Co do ocierania o nawierzchnię to należy pamiętać, że samochód jest niższy o 3 cm i trzeba trochę zmodyfikować aktualne przyzwyczajenia podjeżdżając wolniej pod krawężniki itp.
Pozdrawiam!
W załączeniu link do sprężyn i dystansów:
http://www.eibach.pl/catalog.html?marka=24&model=298
Żeby uzyskać pełny efekt to poza obniżeniem dobrze jest również założyć dystanse poszerzające. Efekt wizualny jest taki, że fabryczne koła wyglądają na bardzo duże wypełniając praktycznie całe nadkole (wygląda to naprawdę fajnie). Efekt mechaniczny jest taki, że zmienia się środek ciężkości przez co Mazda jest o wiele bardziej stabilna przy wchodzeniu w łuki i zakręty przy większych prędkościach. Co do ocierania o nawierzchnię to należy pamiętać, że samochód jest niższy o 3 cm i trzeba trochę zmodyfikować aktualne przyzwyczajenia podjeżdżając wolniej pod krawężniki itp.
Pozdrawiam!
POLI-FB napisał(a):Żeby uzyskać pełny efekt
Należy zamontować chociaż jedną rozpórkę, może być i powinna najpierw górna na kielichach amortyzatorów.
Co do dystansów to byłbym ostrożny
tomek-waw napisał(a):Co do dystansów to byłbym ostrożny
Czemu ? Mam w dwóch autach i nie miałem żadnych problemów... W driftowozach też mamy i tam też nei ma problemów

aaa o to chodzi
Jeszcze zależy jak duży dystans się da do jakiej felgi
W przypadku seryjnych 17" dystans 15mm będzie ok.
Witam właśnie kupiłem sprężynki
Eibach Federn Pro Kit 30/30mm
http://www.ebay.de/itm/300679392543?ssP ... 1497.l2649

Eibach Federn Pro Kit 30/30mm
http://www.ebay.de/itm/300679392543?ssP ... 1497.l2649
- Od: 26 maja 2012, 09:04
- Posty: 89
- Skąd: Szczawne
- Auto: MAZDA 3 BK
Z6 1.6 benzyna
2004r .
Nie jestem przekonany, że same sprężyny rozwiązują temat obniżenia. Eibach w komplecie sprzedaje również amortyzatory odpowiedniej długości i twardości.
edit
Znalazłem takie informacje
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.ph ... 7&Itemid=6
więc chyba możesz zakładać, co do ich skuteczności możesz sie podzielić po testach.
edit
Znalazłem takie informacje
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.ph ... 7&Itemid=6
więc chyba możesz zakładać, co do ich skuteczności możesz sie podzielić po testach.
some1 napisał(a):A to w kintaro i innych obniżonych Mazdach są inne amortyzatory? Sądziłem, że są takie same jak w serii. W ulotkach nic na temat specjalnych amorów nie ma.
W ulotce o kintaro jest napisane "obniżenie na zestawie Eibach"
Można się tylko domyślać czy jest to pro-kit czy B12 pro-kit.
http://www.ivancan.de/userdata/4698/fil ... modell.pdf
Nie można
Wystarczy sprawdzić
Zestaw Eibach w Kintaro to tylko sprężyny. W ASO Mazdy nie ma możliwości zamówienia "lepszych" amorków. Co do zestawu B12 to nie jest amorek Eibacha tylko Bilstein B8, mam taki w CLK i uwierz, że gdyby był w Kintaro to byś to wyraźnie odczuwał 
Witam. Mam wersję kintaro i sprężyny eibacha. Obecnie mam już wymienione z tyłu amortyzatory na KYB. Z przodu też wymieniałem tydzień temu, również na KYB razem z poduszkami i łożyskami lema. Czy to normalne, że sprężyna w gnieździe na podnośniku obraca się? Można je normalnie o 180 stopni względem amorka obrócić jak koła są w powietrzu... Czy po prostu siadły już i wypadało by wymienić? Auto ma 110k km.
Nie mierzyłem, nie wiedziałem że trzeba. Mazda nigdzie nie podaje, że przy zastosowała inne amorki. Tak jak napisał @Radzi89 2 3 posty wyżej. No ale skoro w aso nie mają innych, to była to seria.
Widzę, że w opisie miałeś taką mazdę. Sprężyny eibacha były niebieskie czy jakieś standardowo czarne?
Widzę, że w opisie miałeś taką mazdę. Sprężyny eibacha były niebieskie czy jakieś standardowo czarne?
U mnie były niebieskie ale później zmieniłem na kpl. zestaw B12 Eibacha.
http://www.eibach.pl/eibach-mazda-3-(bk)-e90-55-008-01-22-pi-723.html
Była różnica.
http://www.eibach.pl/eibach-mazda-3-(bk)-e90-55-008-01-22-pi-723.html
Była różnica.
Ostatnio edytowano 25 sie 2015, 20:20 przez tomek-waw, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości