Niefabryczny alarm – dyskusja / problemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez marex » 6 maja 2013, 22:45

zapewne syrenka z podtrzymaniem bateryjnym tzw. backup. elektronika to kilka kondensatorów rezystorów jakiś układ czasowy (żeby wygenerować sygnał). działa to w taki sposób że jeżeli zabierzesz zasilanie z syrenki załącza się syrenka która wyje dzięki swojej baterii. Jest jeszcze parę przypadków kiedy się załączy ale to też zależy od producenta syrenek.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez lukaszm » 13 cze 2013, 01:15

Łączę tematy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

PostTen post został usunięty przez lukaszm 5 sty 2014, 15:45.

Postprzez Marcis » 1 mar 2015, 19:52

Chcę zamontować odcięcia z kostki obd. Wie ktoś może które przewody są odpowiedzialne za połączenie się z komputerem lub główne z zasilaniem? Bym do przewodów z obd zamontował wyłączniki i wyłączał gdy z tego nie korzystam, a złodziej nie mógł komunikować się z ECU i odjechać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323