– ogrzewanie agregat 4934 zł
– pilot zd. sterowania 1640 zł
lub
– wl czsowy timer 445 zł
– kable 600 zł
robocizna 2100 zł
ASO tak mi podali do 2.0 LF
Webasto – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania
1, 2
Moja madzia –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=116073
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
- Od: 24 paź 2010, 14:41
- Posty: 107
- Skąd: Bielsko Biała
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP
Natomiast w firmie zew. z Gliwic koszt to. 7500 zł brutto w wersji ze sterowaniem do 1000m czyli najdroższej (najtańsza z kabiny sterowanie to 6500 zł).
Czyli ogólnie drogo
Czyli ogólnie drogo
Moja madzia –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=116073
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
- Od: 24 paź 2010, 14:41
- Posty: 107
- Skąd: Bielsko Biała
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP
Czyli to był chyba koszt gołego agregatu to co ja pamiętam...
Generalnie po usłyszeniu odpowiedzi odłożyłem na bok zastanawianie się nad pakowaniem tego do samochodu.
W moim odczuciu astronomiczne koszty, za tą cenę można zrobić np tapicerkę plus wygłuszenie i audio w profesjonalnej firmie.
Co innego wkładanie tego do samochodu nowego, co innego instalowanie w samochodzie 4-8 letnim wartym tyle co 4 takie instalacje![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Generalnie po usłyszeniu odpowiedzi odłożyłem na bok zastanawianie się nad pakowaniem tego do samochodu.
W moim odczuciu astronomiczne koszty, za tą cenę można zrobić np tapicerkę plus wygłuszenie i audio w profesjonalnej firmie.
Co innego wkładanie tego do samochodu nowego, co innego instalowanie w samochodzie 4-8 letnim wartym tyle co 4 takie instalacje
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Tak niestety gra nie opłacalna (podobna cena postawienia garażu
)
OK temat chyba wyczerpany...
OK temat chyba wyczerpany...
Moja madzia –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=116073
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
- Od: 24 paź 2010, 14:41
- Posty: 107
- Skąd: Bielsko Biała
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP
Miałem w astrze 2. Fajna sprawa. Turek z autokomisu wyrwał programator i handlarz który mi auto sprowadził nawet nie wiedział o ogrzewaniu. Kupiłem odbiornik z pilotem za ~150zł, podłączyłem do centralki i odpalałem z okna domu. Instalacja wyglądała na profesjonalną, założoną przez dealera w Niemczech. Wpięta w taki sposób, że dmuchawa włączała się dopiero po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. Praktycznie 10 minut pracy i kabina nagrzana. Silnik odpalałem leciutko, jak latem. Kiedyś widziałem na allegro używane instalacje za ok. 2000 zł.
Wino, kobiety i śpiew – więcej nie dam rady.
Witam.
Kupiłem webasto do mazdy 3 chciałem się dowiedzieć czy ktoś posiada informację jak podłączyć nawiew do kabiny .Opcja wyposażenia z klimatyzacją automatyczną . Podłączałem w mazda6 i tam są rozpiski pod jakie kable się wpiąć a czy są takie schematy do mazdy3 2004 rok 1,6 citd reszta to nie problem tylko ten nawiew . nigdzie nie mogę znaleźć schematu.
Kupiłem webasto do mazdy 3 chciałem się dowiedzieć czy ktoś posiada informację jak podłączyć nawiew do kabiny .Opcja wyposażenia z klimatyzacją automatyczną . Podłączałem w mazda6 i tam są rozpiski pod jakie kable się wpiąć a czy są takie schematy do mazdy3 2004 rok 1,6 citd reszta to nie problem tylko ten nawiew . nigdzie nie mogę znaleźć schematu.
może tu coś znajdziesz => http://www.thaimazda3.com/svmanual/esic ... 90W07.html
jeśli nie miałem chyba instrukcje z HYDRONIC D 5 W S po niemiecku, podeślij email na pw jak jesteś zainteresowany.
jeśli nie miałem chyba instrukcje z HYDRONIC D 5 W S po niemiecku, podeślij email na pw jak jesteś zainteresowany.
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem z dogrzewaczem postojowym w mojej "trójce". Zaczęło mi strasznie kopcić przy spadku temperatury, a czasami znowu działa ok. Jednak przeważnie dymi jak z lokomotywy.
Poczytałem trochę o temacie i dowiedziałem się, że to może być palnik, czy świeca, pomysłów jest wiele.
Ja na początek chciałbym się zapytać, czy ktoś wie jaki model dogrzewacza jest zamontowany jest w M3 i gdzie on jest zlokalizowany ?
nie jestem pewien, ale widzę go chyba w środkowej części komory silnika, zamontowany przed blokiem silnika z takim grubym wężem, który biegnie w stronę nadkola. Domyślam się, że jest to odprowadzenie spalin dogrzewacza. Może mnie ktoś utwierdzić w tym, że mam rację ? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
Mam problem z dogrzewaczem postojowym w mojej "trójce". Zaczęło mi strasznie kopcić przy spadku temperatury, a czasami znowu działa ok. Jednak przeważnie dymi jak z lokomotywy.
Poczytałem trochę o temacie i dowiedziałem się, że to może być palnik, czy świeca, pomysłów jest wiele.
Ja na początek chciałbym się zapytać, czy ktoś wie jaki model dogrzewacza jest zamontowany jest w M3 i gdzie on jest zlokalizowany ?
Ostatnio edytowano 21 sty 2014, 20:17 przez lukaszm, łącznie edytowano 1 raz
Powód: edycja tematu
Powód: edycja tematu
-
toku87
Cześć,
Temat nie został rozwinięty przez nikogo, a temat Webasto jest interesujące.
Ja mam webasto zamonotwane raczej pod samochodem, w komorze silnika go nie widac nigdzie.
Mi poszło białym dymem przy pierwszym odpalenie na mrozie... przy kolejnych startów webasto juz było coraz lepiej, więc prawdopodobnie było tylko nieco wolgotne i smutne po lecie kiedy nie było uzytkowane
Jako, ze sezon zimowy się zaczyna, może ktos jeszce ma jakąs informacje na temat naszego webasto?
Np. Czy wiecie jak wyłączyć webasto? który bezpiecznik tzreba wyjąć?
Temat nie został rozwinięty przez nikogo, a temat Webasto jest interesujące.
Ja mam webasto zamonotwane raczej pod samochodem, w komorze silnika go nie widac nigdzie.
Mi poszło białym dymem przy pierwszym odpalenie na mrozie... przy kolejnych startów webasto juz było coraz lepiej, więc prawdopodobnie było tylko nieco wolgotne i smutne po lecie kiedy nie było uzytkowane
Jako, ze sezon zimowy się zaczyna, może ktos jeszce ma jakąs informacje na temat naszego webasto?
Np. Czy wiecie jak wyłączyć webasto? który bezpiecznik tzreba wyjąć?
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Witam,
Mam podobny do tego który opisywał Tomasz90 jednak nie znalazłem na forum rozwiązania. Może ktoś pomóc?
1) mazda 3 BK 2004
2) 1,6 pb
3) webasto thermo top C + TM 90 + programator 1533
Webasto z pilotem działa prawidłowo – tj. włącza się, grzeje, wyłącza, programator w porządku poza tym jednym szczegółem że nie jest w stanie uruchomić dmuchawy powietrza do wnętrza kabiny.
Wygląda to tak, że po np. 30 min grzania przez webasto – i przekręceniu kluczyka – termometr pokazuje że silnik jest ciepły, dopiero po włączeniu dmuchawy w standardowy sposób tj. klima – ciepłe powietrze dmuchane jest do kabiny. Nie ma żadnych problemów z klimą (jak nie działa webasto)
Byłbym wdzięczny za pomoc.
piotr
Mam podobny do tego który opisywał Tomasz90 jednak nie znalazłem na forum rozwiązania. Może ktoś pomóc?
1) mazda 3 BK 2004
2) 1,6 pb
3) webasto thermo top C + TM 90 + programator 1533
Webasto z pilotem działa prawidłowo – tj. włącza się, grzeje, wyłącza, programator w porządku poza tym jednym szczegółem że nie jest w stanie uruchomić dmuchawy powietrza do wnętrza kabiny.
Wygląda to tak, że po np. 30 min grzania przez webasto – i przekręceniu kluczyka – termometr pokazuje że silnik jest ciepły, dopiero po włączeniu dmuchawy w standardowy sposób tj. klima – ciepłe powietrze dmuchane jest do kabiny. Nie ma żadnych problemów z klimą (jak nie działa webasto)
Byłbym wdzięczny za pomoc.
piotr
-
pborow
Odkopuję stary temat, ale dziś spod mojej Mazdy (kilka sekund po odpaleniu) wydobyły się takie kłęby białego dymu, że przez chwilę nie widziałem nic dookoła auta. Ogólnie dramat – w kabinie pełno dymu, a spod maski wydobywał się on jeszcze kilkanaście sekund po wyłączeniu silnika.
Temperatura: +3 stopnie C.
Na zdjęciu moja skrzynka z bezpiecznikami: http://i5.minus.com/iE7DgRvl4yTCn.jpg Zaznaczyłem bezpiecznik i przekaźnik, które wyciągnąłem (HEATER 40A i HEATER). Po odczekaniu kilku minut (nie wkładałem bezpiecznika) i włączeniu silnika, dym znowu się pojawił (ale już dużo mniej).
Jak wyłączyć dogrzewanie silnika? Dymi tak, że nie da się jechać, serwis najwcześniej w sobotę, a ja muszę przejechać do weekendu jeszcze kilkaset km.
Temperatura: +3 stopnie C.
Na zdjęciu moja skrzynka z bezpiecznikami: http://i5.minus.com/iE7DgRvl4yTCn.jpg Zaznaczyłem bezpiecznik i przekaźnik, które wyciągnąłem (HEATER 40A i HEATER). Po odczekaniu kilku minut (nie wkładałem bezpiecznika) i włączeniu silnika, dym znowu się pojawił (ale już dużo mniej).
Jak wyłączyć dogrzewanie silnika? Dymi tak, że nie da się jechać, serwis najwcześniej w sobotę, a ja muszę przejechać do weekendu jeszcze kilkaset km.
- Od: 4 mar 2013, 15:57
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 BK 2008 2.0 l Diesel I4 16/OHC Turbo 143 KM DPF RF-7J
niewiem które bezpieczniki są od pieca ale najprościej odpiąć kostkę od pieca jeśli jest w widocznym miejscu
inferno997 napisał(a):niewiem które bezpieczniki są od pieca ale najprościej odpiąć kostkę od pieca jeśli jest w widocznym miejscu
A jak wtedy z paliwem? Pompa dalej pracuje?
P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=Pj7pVI9RkK0
U mnie jest to samo, tylko dymu 2x więcej.
- Od: 4 mar 2013, 15:57
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 BK 2008 2.0 l Diesel I4 16/OHC Turbo 143 KM DPF RF-7J
Ćwiczył ktoś temat rozbudowy Ebersprachera do ogrzewnia postojowego? Jest jakies know-how na forum?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość