Witam drodzy Forumowicze,
Mam dziwny problem, czasami przy ruszaniu ( nie zawsze) słychać dziwny dźwięk przelewania się jakiegoś płynu – ciężko bardzo ciężko powiedzieć, czy przelewa się ku przodowi/ tyłowi?
Póki co, przez sporadyczność tego dźwięku nie jestem w stanie powiedzieć gdzie to dokładnie jest ale jakby ze strony prawej od kierowcy, może okolice skrzyni biegów, może dalej podłoga okolicy drzwi ?!
Proszę o pomoc i rade bardziej doświadczonych
P.s.
Jak źle trafiłem z tematem, działem – "zielony listek" – wybaczcie ;–)
Dziwny dźwięk przelewania przy ruszaniu
Strona 1 z 1
To byla wlasnie jedna z moich pierwszych mysli,widzialem tez Koledzy od 6 maja czesto ten problem.
Jakis pomys co do demontazu, gdzie odczepic co zeby to sprawdzic/spuscic ?
Jakis pomys co do demontazu, gdzie odczepic co zeby to sprawdzic/spuscic ?
Sprawdź, czy od spodu progu nie masz gumowych zaślepek. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w BK bo u siebie mam fabryczne dokładki progowe. Ale jeżeli znajdziesz takowe zaślepki, wystarczy, że podniesiesz lewarkiem przód bądź tył auta, wyjmiesz zaślepkę i woda powinna wypłynąć.
progi w BK nie są szczelne. Nawet jak wlewasz w próg środek konserwujący to wycieka w wielu miejscach. Poza tym korki też nie trzymają. Mają tylko gąbkę , która ma chronić próg przed ocieraniem, to nie uszczelnia. Także nie ma fizycznej możliwości żeby w progu była woda. W drzwiach woda też się nie utrzyma.
Czyli reasumując, diabli wiedzą co i gdzie?
Dziś na ziemi Wrocławskiej pada od południa i pewnie chwile jeszcze popada, z samego rana odpalę machinę zrobię kilka powolnych startów i obczaję czy jest to z przyczynami atmosferycznymi związane.
Podpatrując temat Panów od 6, obmacałem całe wnętrze samochodu czy nie ma gdzieś przy podłogach jakiegoś moczenia, wilgoci... nic
We wtorek jadę także do Pana od tłumików, to też jak cudo podniosę – przyjrzę się jej od spodu.
Dziś na ziemi Wrocławskiej pada od południa i pewnie chwile jeszcze popada, z samego rana odpalę machinę zrobię kilka powolnych startów i obczaję czy jest to z przyczynami atmosferycznymi związane.
Podpatrując temat Panów od 6, obmacałem całe wnętrze samochodu czy nie ma gdzieś przy podłogach jakiegoś moczenia, wilgoci... nic
We wtorek jadę także do Pana od tłumików, to też jak cudo podniosę – przyjrzę się jej od spodu.
Otworki udrażniające progu są dwa w okolicach miejsca na lewarek – pomiędzy blachami rantu progu, wystarczy rozwinięty spinacz biurowy aby je udrożnić.
Drugą przyczyną chlupotania może być paliwo w baku przy określonym poziomie i tu nie ma reguły w tym samym modelu u jednych jest to słyszalne u innych nie.
To tyle co pamiętam z przeczytanych postów na tym forum.
Drugą przyczyną chlupotania może być paliwo w baku przy określonym poziomie i tu nie ma reguły w tym samym modelu u jednych jest to słyszalne u innych nie.
To tyle co pamiętam z przeczytanych postów na tym forum.
- Od: 1 maja 2011, 23:19
- Posty: 138
- Skąd: W-wa
- Auto: Mazda 3 BK Z6 hb '07
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości