Witam. Jak w tytule, po odpaleniu miga a po pewnym czasie stale świeci kontrolka ładowania. Auto jest po wymianie komputera silnika i po "regeneracji" alternatora, nowy akumulator. Po odpaleniu ładowanie na poziomie 12.6, po przygazowaniu 13.5. Czy przyczyną mogą być nieoryginalne części regeneracji alternatora? Z góry dziękuje za pomoc.
Autko to m3 1.6 diesel 2004 rok.
Po odpaleniu miga a potem ciągle świeci kontrolka ładowania
Strona 1 z 1
na wolnych jest 12,6 ? raczej za mało, jak sprawdzałem rok temu (duży mróz) to po odpaleniu było delikatnie poniżej 14V, po chwili (chyba świece żarowe przestały dogrzewanie) było lekko ponad 14.
viewtopic.php?f=114&t=126124&p=2219916&hilit=+14#p2219916
viewtopic.php?f=114&t=126124&p=2219916&hilit=+14#p2219916
Wydaje mi się, że za wzbudzanie alternatora odpowiada regulator napięcia a nie komputer. Masz kod błędy ? bo sam jestem ciekaw 
Prawidłowe ładowanie powinno wynosić ~14,4V
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Po wizycie u majstrów pozostał mi kod błędu P0620 i nadal świecąca kontrolka ładowania, plus to to że ładowanie na wolnych obrotach wynosi ok 13,5... Nie wiem czy to prawda ale przy nowym aku powinno tyle mniej więcej być? Oświećcie mnie jeśli ktoś ma jakieś info w tej kwestii...
- Od: 27 sty 2013, 11:45
- Posty: 4
- Auto: mazda BK diesel 1.6 2004r. 110KM Y6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości