Światła do jazdy dziennej LED – dyskusja
witam ! oceńcie pomysł montażu takich okragłych świateł do jazdy dziennej w tym miejscu
dziś wylukałem u siebie pęknięte od kamienia szkiełko od halogenu hm.. po raz kolejny(których i tak używam raz na ruski rok) i powoli zastanawiam sie na dziennymi ale tylko w tym miejscu więc chwilke pomajstrowałem przy fotce i oto efekt, co wy na to..?



mnie się podoba
, sam myślę o założeniu led do mojej z tym że mam przeciwmgłowe z przodu ...więc trzeba by pokombinować. Z drugiej strony nie wiem czy montaż led wpłynie na dłuższą żywotność ksenonów...
- Od: 1 cze 2012, 17:03
- Posty: 54
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda BK 2004r, Top Sport 2.0 PB, 150PS
Na pewno wpływa na akumulator. Zeszłego roku wciaż miałem problemy bo autko jeździ na krótkich trasach więc aku nie był doładowywany. Po montażu ledów problemy ustały. Analogicznie powinno być z ksenonami.
Co do fotki powyżej to na zdjęciu nieźle wygląda. W realu może być kłopotliwe w wykonaniu no i nie będzie świecić chyba do przodu tylko na boki bo 3-ka ma "okrągły" zderzak.
Co do fotki powyżej to na zdjęciu nieźle wygląda. W realu może być kłopotliwe w wykonaniu no i nie będzie świecić chyba do przodu tylko na boki bo 3-ka ma "okrągły" zderzak.

- Od: 17 maja 2011, 20:59
- Posty: 28
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 3 (2005)
wiadomo że z wykonaniem może być lekki problem bo trzeba zakupić zaślepki halogenów(które mają kratke trzeba ja czymś zalać żeby była gładka powierzchnia) i w nich rzeźbić i zrobić tak jak kolega pisał wyżej żeby świeciły prosto a nie w bok ale jest to do wykonania
No jest do wykonania bo sam miałem takie w atrapie pod blachą. Niemniej jest to kłopotliwe zwłaszcza gdy któraś się przepali. Wtedy proces wymiany pochłania masę czasu bo wszystko trzeba od nowa rozkręcać. Przerabiałem to 4 razy i w końcu zdecydowałem się na Denkeny w miejscu halogenów.

- Od: 17 maja 2011, 20:59
- Posty: 28
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 3 (2005)
Witam.
Ostatnio będąc w poznaniu na jednym z parkingów widziałem naszą mazdę 3 BK z fajnie dodanymi światłami do jazdy dziennej. Co prawda nie widziałem jak one świecą ale mogę się domyślać. Na szybko dorobiłem w photoshopie jak to było zrobione:


( zdjęcie auta nie mojej mazdy )
Diod nie było praktycznie wcale widać jak patrzyło się na autko z przodu, boku lub góry. Wyglądało na profesjonalną robotę. Sądzę że były to diody coś w tym stylu:

Szukałem warsztatu w okolicy bo samemu bym chciał sobie takie założyć. Nikt nie chcę się podjąć wstawiania do kloszy diod led. Może znacie jakiś który by to profesjonalnie zrobił?
Proszę jednocześnie o wasze opinie na ten temat.
Ostatnio będąc w poznaniu na jednym z parkingów widziałem naszą mazdę 3 BK z fajnie dodanymi światłami do jazdy dziennej. Co prawda nie widziałem jak one świecą ale mogę się domyślać. Na szybko dorobiłem w photoshopie jak to było zrobione:


( zdjęcie auta nie mojej mazdy )
Diod nie było praktycznie wcale widać jak patrzyło się na autko z przodu, boku lub góry. Wyglądało na profesjonalną robotę. Sądzę że były to diody coś w tym stylu:

Szukałem warsztatu w okolicy bo samemu bym chciał sobie takie założyć. Nikt nie chcę się podjąć wstawiania do kloszy diod led. Może znacie jakiś który by to profesjonalnie zrobił?
Proszę jednocześnie o wasze opinie na ten temat.
- Od: 23 paź 2012, 22:07
- Posty: 10
- Skąd: Kłodawa
- Auto: Mazda 3
2008r
Top-Sport
2.0l 150KM
Czarny / Grafitowy
r0siu napisał(a):mazdę 3 BK z fajnie dodanymi światłami do jazdy dzienne
to nieświatła do jazdy dziennej to choinka , jak chcesz stracić dow. rejestracyjny to się baw
r0siu napisał(a):A jak są lampy z diodami w tym stylu:
brak certyfikatu , homologacji na kloszu o tym piszę , rozkleic lampę i napchać ledów to nie problem
jak mają homologację na dzienne to spoko
Przy samodzielnej przeróbce jak trafisz na upierdliwego policjanta / diagnostę to może być kłopot.
na szybko zrobione to jest w stylu:
demontujesz lampę, rozklejasz w piecu, czyścisz, montujesz ledy, sklejasz specjalnym klejem, montujesz.
Możliwe problemy – ciepło z żarówki może co nieco nadtopić, jeśli izolacja itd będzie kiepskiej jakości.
Jak się zjara "długowieczny" led to musisz przeprowadzić całą operację od nowa.
Poszukaj na forach audi, często się u nich takie przeróbki widzi.
na szybko zrobione to jest w stylu:
demontujesz lampę, rozklejasz w piecu, czyścisz, montujesz ledy, sklejasz specjalnym klejem, montujesz.
Możliwe problemy – ciepło z żarówki może co nieco nadtopić, jeśli izolacja itd będzie kiepskiej jakości.
Jak się zjara "długowieczny" led to musisz przeprowadzić całą operację od nowa.
Poszukaj na forach audi, często się u nich takie przeróbki widzi.
wygląda ciekawie ale szkoda że tylko do sedana jest dostępna na h7
a tak w ogóle to do pupy ten zderzak w trójce nijak nie idzie sensownie zamontować światełek a chciałbym bo nie jestem zwolennikiem palenia sie wszystkich światełek w 30C upale w mieście ale styliści nam to utrudnili 
folley napisał(a):
ja myślałem o tego typu światłach <zdjęcie podrzucam z vt> lub jak w nowych hyundai i30
http://cdn5.se.smcloud.net/t/photos/thu ... ardowy.jpg
ale chyba ciężko będzie uzyskać taki efekt
Dopisano 29 gru 2012, 17:45:
folley napisał(a):
ja myślałem o tego typu światłach <zdjęcie podrzucam z vt> lub jak w nowych hyundai i30
http://cdn5.se.smcloud.net/t/photos/thu ... ardowy.jpg
ale chyba ciężko będzie uzyskać taki efekt
adimas10 napisał(a):Są i fotki takie jak chcieliście. Jeżeli za dużo to niech ktoś odpowiedzialny usunie niektóre![]()
Sorry za jakość niektórych, ale nie robiłem osobiście więc nie mogłem tego dopilnować
witam, przeczytałem prawie cały wątek ale niestety tyle jest offtopu, że ciężko się połapać
chodzi mi o to, że wg mnie jest to najlepsze miejsce na światła do jazdy dziennej. tylko że ja chciałem w rogach tej maskownicy zamontować okrągłe LED'y. na pewno będzie między nimi 60cm i co najmniej 25cm od dołu, na co jeszcze muszę zwrócić uwagę? czy rozmiar owych okrągłych LED'ów musi mieć jakieś dokładne wartości? jakieś inne obostrzenia?
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
A co myślicie o takich LEDach:
http://allegro.pl/osram-led-light-day-drl-do-jazdy-dziennej-warszawa-i3153944347.html
Montaż w kratce zderzaka przy tablicy. Poniżej 5cm głębokości (przy wycięciu kratki) powinno się schować, albo chociaż na równi ze zderzakiem zostać.
Liczę się z tym, że braknie kilka cm do norm, ale chyba aż tak się nie czepiają policjanci

Montaż w kratce zderzaka przy tablicy. Poniżej 5cm głębokości (przy wycięciu kratki) powinno się schować, albo chociaż na równi ze zderzakiem zostać.
Liczę się z tym, że braknie kilka cm do norm, ale chyba aż tak się nie czepiają policjanci
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości