Przyda się na pewno innym użytkownikom
Mazda3 (BK) – Korozja
Tak jak obiecałem wrzucam parę fotek, nie jest to taka super fotorelacja jak niektórzy sie zapewne spodziewają ale zawsze coś .
Na początek chciałbym powiedzieć że Niemiec mnie troszkę oszukał jak oglądałem auto po zakupie nie było tyle rdzy w dwóch miejscach znalazłem małą rdze to wszystko musiał czymś prysnąć przed sprzedażą po czym po 6 miesiącach to spłynęło i pokazał się obraz nędzy i rozpaczy
.nadkola natomiast były zrobione i podłoga w newralgicznych miejscach
FOTKA PRZED PRACĄ OCEŃCIE SAMI

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Tak jak pisaliście najbardziej żre miskę olejowa tego akurat u Niemca nie sprawdziłem
zeżarta w cholerę

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
wszystko przeczyściłem szczotką druciana i papierem ściernym wmiarę dokładnie może na fotkach wydaje sie to mocna rdza ale tak nie bylo po przejechaniu szczątka dobrze rdza schodziła najgorzej bylo z miską olejową wżery były trochę głębsze ale to tez się opanowało
poniżej zdjęcia gdzie zastosowałem BRUNOXA (zdjęcia rzeczy które zastosowałem są w poście wyżej) po wyschnięciu daje bardzo fajny efekt

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
pozostałe elementy również spryskałem brunoxem efekt taki sam jak na zdjęciach powyżej
super sprawa jaką do tej pory nie miałem do czynienia to preparat TECTYL ML biały pojemnik po wyschnięciu wygląda jak zaschnięty wsok przy pojemniku jest sonda o dł 40 cm z rozpylaczem i służy do profili zamkniętych dzwi wszystkich szczelin jakie są w podłodze (pryskałem w szczeliny ) osłon termicznych nie ściągałem bo pod nimi wszystko było ok

Uploaded with ImageShack.us
po 2 dniach użyłem preparatu w spray black 190 pokrywałem nim brunoxa efekt na zdięciach

Uploaded with ImageShack.us
niektóre zdjęcia zrobione jeszcze zanim black nie wysechł (mokre)

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
na koniec gdzieniegdzie strzeliłem baranka

Uploaded with ImageShack.us
to cała fotoleracja mam nadzieje że komus się przyda, z produktów których używałem byłem bardzo zadowolony wybrałem je po przeczytaniu kilkunastu postów odnośnie konserwacji samochodu
a praca przy mojej maszynie to przyjemność
zostało tylko wymienić wydech i podłoga prawie jak nowa
Na początek chciałbym powiedzieć że Niemiec mnie troszkę oszukał jak oglądałem auto po zakupie nie było tyle rdzy w dwóch miejscach znalazłem małą rdze to wszystko musiał czymś prysnąć przed sprzedażą po czym po 6 miesiącach to spłynęło i pokazał się obraz nędzy i rozpaczy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
FOTKA PRZED PRACĄ OCEŃCIE SAMI

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Tak jak pisaliście najbardziej żre miskę olejowa tego akurat u Niemca nie sprawdziłem
zeżarta w cholerę

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
wszystko przeczyściłem szczotką druciana i papierem ściernym wmiarę dokładnie może na fotkach wydaje sie to mocna rdza ale tak nie bylo po przejechaniu szczątka dobrze rdza schodziła najgorzej bylo z miską olejową wżery były trochę głębsze ale to tez się opanowało
poniżej zdjęcia gdzie zastosowałem BRUNOXA (zdjęcia rzeczy które zastosowałem są w poście wyżej) po wyschnięciu daje bardzo fajny efekt

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
pozostałe elementy również spryskałem brunoxem efekt taki sam jak na zdjęciach powyżej
super sprawa jaką do tej pory nie miałem do czynienia to preparat TECTYL ML biały pojemnik po wyschnięciu wygląda jak zaschnięty wsok przy pojemniku jest sonda o dł 40 cm z rozpylaczem i służy do profili zamkniętych dzwi wszystkich szczelin jakie są w podłodze (pryskałem w szczeliny ) osłon termicznych nie ściągałem bo pod nimi wszystko było ok

Uploaded with ImageShack.us
po 2 dniach użyłem preparatu w spray black 190 pokrywałem nim brunoxa efekt na zdięciach

Uploaded with ImageShack.us
niektóre zdjęcia zrobione jeszcze zanim black nie wysechł (mokre)

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
na koniec gdzieniegdzie strzeliłem baranka

Uploaded with ImageShack.us
to cała fotoleracja mam nadzieje że komus się przyda, z produktów których używałem byłem bardzo zadowolony wybrałem je po przeczytaniu kilkunastu postów odnośnie konserwacji samochodu
a praca przy mojej maszynie to przyjemność
zostało tylko wymienić wydech i podłoga prawie jak nowa
najlepiej jakby taki duży kawałek blachy na całej długości podłogi wycięty na jej wymiar przymocować od spodu.... najfajniejsza podłoga była w MB A140 prawie cała zabudowana plastikowymi osłonami
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
fixerq napisał(a)::O ale brzydka miska. Jak robiłem swoją m3, micha była w idealnym stanie. 0 rudej.
Daję rok, zanim rdza przebije się przez zabezpieczenieJej już nie zwalczysz, możesz tylko spowolnić
spokojnie na wiosnę obejrze zedrę trochę izolacji i sprawdzę jak tam czy postępuje czy się zatrzymała,jezeli będzie rdzewiało to po prostu wymienię miskę olejowa i już
dzux napisał(a):spokojnie na wiosnę obejrze zedrę trochę izolacji i sprawdzę jak tam czy postępuje czy się zatrzymała,jezeli będzie rdzewiało to po prostu wymienię miskę olejowa i już
to wbrew pozorom, nie jest takie łatwe (i tanie), był o tym temat.
akostarek napisał(a):dzux napisał(a):spokojnie na wiosnę obejrze zedrę trochę izolacji i sprawdzę jak tam czy postępuje czy się zatrzymała,jezeli będzie rdzewiało to po prostu wymienię miskę olejowa i już
to wbrew pozorom, nie jest takie łatwe (i tanie), był o tym temat.
jak cos to pojedzie sie do aso , cos kojarzę ten post o którym wspominasz ale lepsze to niz niż remont silnika
dzux napisał(a):fixerq napisał(a)::O ale brzydka miska. Jak robiłem swoją m3, micha była w idealnym stanie. 0 rudej.
Daję rok, zanim rdza przebije się przez zabezpieczenieJej już nie zwalczysz, możesz tylko spowolnić
spokojnie na wiosnę obejrze zedrę trochę izolacji i sprawdzę jak tam czy postępuje czy się zatrzymała,jezeli będzie rdzewiało to po prostu wymienię miskę olejowa i już
Będzie dalej rdzewiało, tylko, że pod konserwacją. Rudej francy nie zatrzymasz, tylko spowolnisz, odcinając jej źródło pożywienia – sól, woda, wilgoć, etc
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
podstawowym źródłem pożywienia jest tlen, więc nie powiedziałbym, że się nie da zatrzymać, tym tokiem myślenia wszystko pod ocynkiem itd też by rdzewiało tylko powoli, a nie rdzewieje, puki utlenia się wierzchnia warstwa zabezpieczająca.
w sumie racja. To utlenianie materiału. Ale i tak przez wilgoć i sól wszystko szybciej gnije. Zostawisz gołą blachę w suchym miejscu, to nie zardzewieje tak szybko. Będzie trochę wilgoci – od razu się zrobi ruda :/
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
fixerq napisał(a):w sumie racja. To utlenianie materiału. Ale i tak przez wilgoć i sól wszystko szybciej gnije. Zostawisz gołą blachę w suchym miejscu, to nie zardzewieje tak szybko. Będzie trochę wilgoci – od razu się zrobi ruda :/
dlatego najpierw wyczyściłem wszystko i na suchą rdze zastosowałem brunoxa
Konserwowałem już wiele samochodów, w tym m3. Z tym, że ja czyściłem to metalowymi szczotami na wiertarce. Później malowałem wszystko podkładem reaktywnym. Następnie akryl. A na to dopiero tectyl
Tak czy siak wyjdzie. Może wolniej, ale jednak. Zobaczysz po zimie 
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Zastanawia mnie ta miska twoja bo dziś patrzyłem z ciekawości na swoją (przy okazji konserwacji nawet te same środki co dałeś zdjęcie
) i miska jest aluminiowa i nie ma rdzy na niej jak to możliwe ? że twoja nie jest aluminiowa ?
Moja madzia –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=116073
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
- Od: 24 paź 2010, 14:41
- Posty: 107
- Skąd: Bielsko Biała
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP
Radek Radziszewski napisał(a):Zastanawia mnie ta miska twoja bo dziś patrzyłem z ciekawości na swoją (przy okazji konserwacji nawet te same środki co dałeś zdjęcie) i miska jest aluminiowa i nie ma rdzy na niej jak to możliwe ? że twoja nie jest aluminiowa ?
1,6-->2.0 ?
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Blumek napisał(a):Radek Radziszewski napisał(a):
Zastanawia mnie ta miska twoja bo dziś patrzyłem z ciekawości na swoją (przy okazji konserwacji nawet te same środki co dałeś zdjęcie ) i miska jest aluminiowa i nie ma rdzy na niej jak to możliwe ? że twoja nie jest aluminiowa ?
1,6-->2.0 ?

"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Ja w ostatni weekend zakupiłem m3 z Niemiec (sprowadzona na zamówienie). Autko posiada lekkie ognisko korozji na progu zaraz za przednim kołem od strony kierowcy. Dzisiaj oddaje je do znajomego lakiernika w celu usunięcia tej zarazy. I zaraz potem zamierzamy z bratem przeprowadzić samodzielnie konserwację podwozia. Znajomy lakiernik, powiedział że oni konserwacją się nie zajmują bo to jest zbyt czasochłonne zadanie, ale chętnie nam wszystko wytłumaczy co i jak należy zrobić aby był dobry efekt. Generalnie mazdy rdzewieją. Kupujać tę mazde, też bolało mnie że biore auto znaczone rudą, za które zapłaciłem dość słono (34tyś PLN za 2004r. 75tyś. przebiegu). Ale z tego względu, że jest tej rudy nie wiele i większość posiadaczy m3 ma z nią problem potraktowałem to za coś naturalnego w tym aucie. Kwestia tylko w tym, jak podejdziemy do danego problemu.
- Od: 2 lip 2010, 14:29
- Posty: 58
- Skąd: Białystok/Łódź
- Auto: 626 1.8 16V
M3 1.6 Pb
Witam.Konserwacje mam już za sobą . Ogólnie nie było źle . Najwięcej rdzy było z tyłu na wahaczach , podłoga,progi,nadkola wszystko ok. Czas pracy ok 5 dni . Robione po części ponieważ nie mam kanału .Tam gdzie była rdza zostało to wszystko dokładnie wyczyszczone i pomalowane hammerite'tem . Następnie na to Bit gum . Dodatkowo użyłem specjalnego oleju do profili zamkniętych . Pozdrawiam
- Od: 2 lut 2011, 18:21
- Posty: 58
- Auto: Mazda 3 1.6 CDTI TOP SPORT
Chodzi mi o to że mam miskę aluminiową czy w każdej 3 jest aluminiowa czy tylko w niektórych ?
Moja madzia –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=116073
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
Fotografia ślubna :) –> http://www.radziszewski.eu
- Od: 24 paź 2010, 14:41
- Posty: 107
- Skąd: Bielsko Biała
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości