Demontaz poduszki powetrznej i przyciskow kierownicy.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez radzi89 » 10 paź 2010, 18:49

Hej,

Orientuje sie ktos jak zdemontowac poduszke powietrzna kierowcy?
Chce okleic folia plastiki otaczajace sterowanie radia i tempomatu na kierownicy.
Demontowal ktos moze te przyciski? Jest to bardzo skomplikowane?

Pozdrawiam, Rafal
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Kuti83 » 10 paź 2010, 23:30

Po bokach poduszki masz dwie gumowe zaślepki, pod nimi śruby (chyba pod klucz10) mocujące poduszkę do kierownicy, uważaj na przewody do poduszki i na samą poduszkę. Ale żeby odkręcić przyciski musisz zdjąć całą kierownicę bo są one przykręcone do niej śrubkami od tyłu pod plastikem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 15:22
Posty: 62
Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor

Postprzez radzi89 » 11 paź 2010, 00:43

Wlasnie sam do tego doszedlem. Demontaz poduszki jest banalny ale z przyciskami juz problem.
Musze pozyczyc sciagacz do kierownic od znajomego. Wiesz moze, czy jest problem z ponownym zalozeniem kierownicy? Czy trzeba kominowac zeby ja ustawic czy jest specjalny wypust i wchodzi tylko w jedna pozycje?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Kuti83 » 13 paź 2010, 00:01

Nawet ściągacz Ci chyba nie będzie potrzebny, ja odkęcilem śrubę i zeszła, kierownica wchodzi na sześciąkątną nasadkę więc z ustawieniem pozycji nie ma problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 15:22
Posty: 62
Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor

Postprzez Blumek » 13 paź 2010, 00:53

radzi89 jak rozumiem poducha nie odpaliła? czy jej nie odłączałeś? Jeżeli chodzi o kierownice nie powinno być problemów, z jednej strony ciągnij ( nie za mocno) a z drugiej wal nawet gumowym młotkiem , lub poproś kogoś.
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez radzi89 » 13 paź 2010, 09:02

Jednak u mnie bez sciagacza sie nie obylo :)
Poduszka nie odpalila :P
Dzis zobacze jak wyglada sprawa z demontazem przyciskow :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Wojtek » 13 paź 2010, 20:18

Nie wiej jak w M3, ale w M6 da sie to zrobic :)
Same plastiki z przyciskami zejda bez zdejmowania kierownicy... Po odkreceniu poduszki... zobaczysz plastiki – spojrz na lewy (audio) masz male zaczepy – kliki... tylko trudno je odblokowac, ale z pewna doza niesmialosci i samozaparcia wyskocza (cala gora z przyciskami i gumowa podkladka z okienkami na podswietlenie...). To samo z prawa strona (tempomat).
Chyba kierownice sa takie same w 3 i 6...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez radzi89 » 13 paź 2010, 23:09

Opisze w skrocie jak wyglada demontaz wszystkiego.

1. ) Odkrecamy 2 srubki po bokach kierownicy trzymajace poduszke powterzna.
2. ) Odpinamy 2 wtyczki w poduszcze powterznej ( delikatnie zbey nie ulamac plastikow, najpierw podwazamy zaczepy , potem wyjmujemy i usuwamy czarne zawleczki, z wtyczki )
3. ) Odpinamy wsowke klaksonu
4. ) Odkrecamy srube kierownicy
5. ) Odkrecamy mase na kierownicy
6. ) Wyjmujemy wtyczke od przyciskow kierownicy
7. ) Po zdjeciu kierownicy odkrecamy 2 srubki mocujace tylny plastik kierownicy
8. ) Zobaczmy po jednej srubce do kazdego plastiku , odkrecamy je i plastiki z przyciskami juz sa nasze,
delikatnie je wysuwamy.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez ezg_siwy » 16 lis 2015, 20:48

Odkopię suchara- jak wyciągnąć przycisk Volume +/– i analogicznie ten od tempomatu Set/Res?
Te małe same wypadają, ale tamte duże są na jakimś zawiasiku. Próbowałem coś podważyć, ale bez efektu, a nie chce czegoś złamać.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1038
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez ezg_siwy » 24 lis 2015, 21:01

Nikt, nic?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1038
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323