Zblokowany komputer / immobilizer – poszukiwany schemat do wer. US

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez thrillseeker » 1 gru 2009, 21:16

Mam taki oto problem, podczas naprawy auta po lekkiej stłuczce mechanik spowodował zwarcie i auto się zblokowało. Immobiliser miga i nie chce uruchomić.
Samochód zaprowadziłem do autoryzowanego serwisu mazdy ale niestety panowie nie mogą się połączyć z komputerem twierdząc ze w wersji US jest inny schemat połączeń w kostce diagnostycznej ??
Poprosili kolegów z US żeby im podesłali te schematy ale jakoś nie mogą się doczekać.
I moje pytanie jest czy ktokolwiek na forum posiada dostęp do takich schematów (schemat podłączenia głównego obwodu komputera w tym również z kostka diag.)

Wszelkie inne sugestie na temat możliwych scenariuszy rozwiązania problemu mile widziane. (Scenariusz z wymiana komputera + zegarów + stacyjki + kluczy + zamków już znam :) ) – wszelkie propozycje które z powodzeniem rozwiążą problem będą premiowane wspólnym napojem złocistym na bazie chmielu (w wawie).
thrillseeker
 

Postprzez Brodiii » 4 gru 2009, 14:55

Widzisz kolego takie sa plusy kopowania wersii US. Zawsze coś tam tańsze ale nie daj boze żeby nawalił ten element, który akirat jest inny dla wersji europejskiej a US
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2009, 22:27
Posty: 32
Skąd: Ryki
Auto: Mazda 3 1.6 sedan 2006r

Postprzez pabl0 » 4 gru 2009, 15:58

Brodiii napisał(a):Widzisz kolego takie sa plusy kopowania wersii US. Zawsze coś tam tańsze ale nie daj boze żeby nawalił ten element, który akirat jest inny dla wersji europejskiej a US


Nie ma to jak konstruktywna porada wiele wnosząca do tematu i pocieszenie kolegi który ma problem...

@thrillseeker, na Twoim miejscu bym nie ograniczał się tylko do ASO. Są tacy spece mający taką wiedzę że Ci z ASO mogą im buty czyścić. Sam miałem poważny problem z komputerem i wtyczką do niego że w ASO nie chcieli nawet słyszeć o jakiejkolwiek naprawie – od razu wymiana. Wtedy kiedy to robiłem były marne szanse żeby zdobyć jakikolwiek schemat. W końcu trafiłem do dobrego elektronika który to wszystko poskładał. Tylko że ja jestem z drugiego końca Polski...
Spece stricte od dorabiania kluczyków też mają wiedzę na ten temat.

pozdrawiam i życzę jak najszybszego rozwiązania problemu...
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2007, 11:47
Posty: 146
Skąd: zDolny Śląsk
Auto: 3 BK Y6 '07

Postprzez vqsoft » 4 gru 2009, 19:27

mam dobrego fachowca od elektroniki i ukl wytryskowych
gość jest z Marek
pracuje w soboty i ogólnie łepski chłop!
jak chcesz to wal na PW po numer do niego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez Krisek » 5 gru 2009, 00:36

OBD2 to standard watpie zeby mialy inne wyjscia ... bardzo watpie !

puszukaj dobrego Fachowca .. I poradzi ...
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323